Otteluseuranta: Tappara - Sport 17.10.2017

Jotenkin tulee mieleen kesän sääennustukset, tyyliin ensi viikolla Suomeen tulevat helteet tai ensi viikolla tulee intiaanikesä. Mutta jospa Tapparan taso onkin tämä?

En usko että on nähty vielä kauden parasta Tapparaa.:muscle:t2:

2 tykkäystä

Salonen oikein kelpo hyökkääjä

4 tykkäystä

Minua ainakin huolestuttaisi ja lujaa, jos olisi jo parasta Tapparaa nähty.

Palaan taka-alalle.

2 tykkäystä

Raudat on tosiaan kilissyt pariin kertaan ja muutama avopaikka ollut. Luultavasti Jugi päättää jossain vaiheessa, että tätä on nyt nähty tarpeeksi ja pistää 1-0

4 tykkäystä

Jos lisättäisiin voimaa, terävyyttä ja hieman ilkeyttä niin saataisiin vastustajan maalin edestä irtokiekot sisään.

Eli olet paras taka-alalla?

2 tykkäystä

En tiedä yhtään mistä puhut…

Oletko menossa perjantaina halliin?

Veikkaan nyt 4732

4 tykkäystä

Eli millä alalla olet paras: “Taka-alalla” :smiley:
Minä en men perjantaina halliin, muut voitte mennä

1 tykkäys

Kaippa tähänkin seurantaan pitää postata se, mitä olen postannut muihinkin: Kunhan ollaan joulun tullessa kuuden sakissa, se riittää meikäläiselle. (sinne ollaan myös vaivihkaa hivuttauduttu) Tästä pelistä tulee voitto.

3 tykkäystä

Toiseen erään jo kolmas tolppaveto Revon toimesta. Montako kertaa vielä kolmannessa vedetään tolppaan tai rimaan ennen ku alkaa osuu maaliin. Ei tässä nyt ole onnikaan taaskaan oikein meidän puolella. Ei tosin paljon sen enempää vastustajallakaan. Ratkeaa todennäköisesti hienon syöttökuvion päätteeksi omaan maaliin

1 tykkäys

Positiivinen asia on et Niko Ojamäki alkaa näyttää pelaajalta ja jalka liikkuu jo paremmin. Negatiivinen asia on et samaan aikaan Kuusela ja Peltola on pelannut heikosti.

2 tykkäystä

Kaikki on mahdollista. Olisi silti melkoinen ennätys Rautakorvelta, kun saa +20 ukkoa pelaamaan koko kauden reilusti alle edellisen kauden tasonsa.

Son poijat minuutti ja Tappara iskee niinku Korkkari

1 tykkäys

Nyt sitä mustaa häkkiin!

Kun saatas kädet omaava sentteri kakkoseen niin alkaisi tapahtua

1 tykkäys

Yleisöä 4732

1 tykkäys

Joo, tuo sama tuli korvanappiini muutama minuutti sitten

1 tykkäys

Seisomakatsomossa voisin alkaakin heilua mutta en punkalla. :stuck_out_tongue:

1 tykkäys