Ei kai toi nyt oo ”nega niiloja” henkilökohtaisempaa. En usko että säkään oot henkilökohtaisesti paskiainen
Silti näkisin, että vähemmällä vaivalla on nuo vastustajan maalit tulleet. Mukana myös hiukan enemmän ”jumalaista” ohjausta.
Toivotko oikein näitä vastoinkäymisiä vai mikä tämä viesti nyt oli?
Nauttisit sääkin värikkäästä kiekkopelistä
Gartsilla vaan 10 torjuntaa?
Ollaan edelleen positiivisia. Mutta ei paskoja.
Teki Korpikosken maalissa aloitteen ja se oli virhe
Voit itse koittaa ja mie en nyt sanoisi tota hörps…
Olipahan turha maali. Henkisesti todella huonoon paikkaan.
Mitä tuo viesti oikein tarkoittaa? Teki aloitteen ja jotain… jotain … jotain…
Lukee sääntöjä. Kohta provosointi.
Tultiin kolmen maalin päästä maalin päähän, olen toiveikas vaikka ei 2 min sisään tulleet maalit poista sitä etteikö pelistä puutu ”jouhevuus”.
Sanoisin, että on tulossa mielenkiintoinen kolmas erä?
Miten niin
Nyt ku on erätauko, niin käykääpä kattomassa laukaisukartta😁
Parempi tämä yksi takana, kuin kolme. Olen positiivinen ja tiedän että me voitetaan tämä! (Katsoin tuloksen teksti-tv:stä).
Garteig 10
Pohjanoksa 20
Siinä torjunnat 40min jälkeen. Mikäli pakisto(?) olisi ollut vähemmän kujalla tilanne voisi olla jotain muuta kuin 3-4 40min jälkeen.
Noh senverran hyvin ollaan pelattu että toivon totisesti jotta noi kämmit jää tähän ja kolmas erä mennään eikä meinata ja syötöt osuu kohdilleen ja ei mietitä paikoissa ja ei kämmätä enää yhtään.
Tilanne on edennyt siihen pisteeseen, että osa palstaveljistä toivoo tappiota. Jännitävä ottelu siis senkin osalta käynnissä.
Juuri sitä mitä siinä lukee, ei se nyt niin epäselvä artikulaatio ollut. Jos avataan, niin Garts teki aloitteen, eli sätki jonka Korppari näki ja veivasi toiseen kulmaan.
Kyllähän Tappara peliä vie, mutta huolellisuutta pitäisi olla enemmän. Tepsi rokottaa hyvällä prosentilla.
Positiivisuus ja pellet sucks
Joskus kandee nauttia pelistä vähän objektiivisemmin eikä keskittyä negailuun, nyt kyllä tapahtuu ja sitähän kiekkopeliltä toivoo.