Otteluseuranta: Tappara - TPS 11.01.2020

Brent Burns tulee mieleen.

Torjunnat
Tappara 7 (2. 2)
TPS 20. (2. 7)

Valehtelevatko laukaukset, onko meillä ollut hyviä tontteja laukoa?

Joku viisas voisi kertoa mulla maalivahdin mailan käytöstä läpiajossa.
Nyt kysyn tosissaan kun olen maalikko, eikö tuossa tilanteessa missä läpiajossa tulee lähes syliin voisi tökätä mailalla vastaan?

Jaaha, Jukka valmensi meidät uudestaan tappiolle, ja Garteig Heljanko on imuroinut jo seitsemän maalia yhteensä.

Muuten en ehtinyt oikein seurata kuin sivusilmällä, mutta kyllähän tapahtuu. Erikoinen peli. Toivottavasti päätöserään löytyy tiivistä tehokkuutta vielä.

Älykiekon momentum-käyrä on aika karua luettavaa.

Maikki vois vaikka itse koittaa maalissa ehdottaa :wink:

Sitten valitettaisiin kun aina lyödään kulmaan. VMV:n huonosta syötöstä ketjureaktio lähti, jonka Kemmu sai vain puolittain luistimella haltuun.

Aina täytyisi.

En määkä paljoo tiedä, mutta siitä voi lähteä torjunta-asento jos lyöt kobrankielen ohi. Silloin takana odottaa tyhjä maali

1 tykkäys

Harvoin on näkynyt noin yksipuolista momentum-grafiikkaa Telialta kuin tämän pelin grafiikka. Siltähän se on näyttänytkin, vaikka jotkut ovat tämänkin pelin nähneet pelkkänä paskana.

9 tykkäystä

Ketäs kehuttais?

Pohjosen Vellu vetää hyvin. Tasasesti vuodesta toiseen.

6 tykkäystä

Tapparaa. Nousi sillasta takaisin peliin!

3 tykkäystä

Nyt vaan rohkeasti Kuusela ja CB samaan ketjuun.

4 tykkäystä

Ei ole garteig nyt saanut Game savereitä. Hivenen verran jäykkää ollut työskentely. Helppoja ei ole kuitenkaan mennyt ja nyt ei vain ole ollut Garteigin päivä. Korpikosken läpiajo jos olis jäänyt torjuntaan, niin homma olisi ihan eri oloista. Tepsi on tehnyt jokaisesta paikastaan maalin :frowning:

Mikä kommentti on värilaseilla kirjoitettu? Mikä maali Gartsin piikkiin?

4 tykkäystä

Todella hieno peli, jännittävä

Ei voi tällaisia laittaa piikkiin laittaa mutta:

• Huono ripari
  • Yksi lörähti torjunnan kautta
  • Jäykkä liike läpiajoa vastaan
2 tykkäystä

Ei mikään, mutta ikävästi ei ole tänään ottanut yhtään pelastustakaan. Mielummin kuitenkin jatkaisin Garteigilta, kuin Heljankolla.

1 tykkäys

Laitamainokset on kyllä hyvin toteutettuja!

Sport-pelin kolmas erä?

3 tykkäystä