Dominik ja Järvinen pelas hyvin.
Ihan ok peli näistä lähtökohdista. Hyökkäyspelistä puuttui muutama napsu, osin rosterin ja osin sarjatilanteen takia.
Lassila olisi muuten ottanut molemmat Tepsin maalit, mutta olisiko ehtinyt joka paikkaan noissa pyörityksissä, jotka Domi klaarasi?
Mulle loppu runkosarjan pelit ei mee enää tunteisiin. Toki toivon että Tappara on poffeissa täyttä terästä ja näyttää muille Närhen munat.
Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta.
Positiivinen asia on se, että puolustus on nyt tiivistymässä oikeaan suuntaan. Ei pääse enää vastus ollenkaan helposti maalintekopaikoille ja pystytään pitämään melko vähäisenä tilanteet omiin. Alivoima myös alkanut hyvällä hetkellä taas toimia ja näyttää siltä kuin pitäisi.
Tietysti tällä hetkellä on tiettyjä kysymysmerkkejä, kun ketjuruletti pyörii ihan koko ajan ja oma hyökkäyspelaaminen on myös kadonnut tuon tiivistyneen puolustuksen myötä.
Ei loukkaantumisia, se on tärkeintä.
Sellainen ottelu…ei nyt mikään kauhean paha lopputulos tuolla meidän huumorikokoonpanolla ja
vielä kun Repo tipahti kesken pelin. Toivottavasti viimeisiin peleihin saadaan vähän ehjempää
miehistöä kasaan.
Varmaan saadaan, mutta toinen juttu on se, käytetäänkö.
Köykäisesti irtoaa kyllä kiekosta. Muutenkin vähän sinne päin -tekemistä. Kontrasti viime kauteen on havaittavissa.
Aikalailla tarkkaan 2000 runkosarjapeliä eri pääsarjoissa yhteensä ja playoff-pelit päälle. Käsittämätön luku.
Juu, Tepsin paine pysyi suurelta osin pois sektorista. Molemmat maalit olivat vähän ohhoh. Toki heillä oli pari paikkaa joista olisi pitänyt tehdä, mutta eivät.
Tulipahan Tepsi kovaa tuohon viimeiseen erään, ennen sitä ei ollut mitään isoa hätää.
Tuolla rosterilla kelpo taistelu.
Ei niin, vaikka jotkut sitä odottaa.
Fakta on se, että Tappara on valmistautunut jo hetken aikaa ainoastaan kevättä kohti. Minua ei kiinnosta paskaakaan se miten Tappara pelaa nyt. Minua kiinnostaa se miten Tappara pelaa hetken päästä.
Ei sitä paraatimarssia ollut viime kaudellakaan, mutta miten kävi.
Luottoa saatana! Ärsyttää lukea vinkumista.
Ruvettiin taas pelaan kun töpselit meni johtoon. Näin tällä kertaa. Alkaisi jo poffit niin pääsin pöllyttään Ilvestä tai jotain muuta kesyä porukkaa.
100% asiaa.
Kyllä sitä jo kannattajanakin poffeja odottelee eikä niin paljon nappaa nämä viimeiset runkkarihöntsät.
Olen alkanut himoitsemaan Jukureiden nousua takas 10 paikalle. Olisi oikein noille paikallis-playoff hoopoille.
Joo, ei ole sohvallakaan kuin 95/50 suorittamista.
Et taatusti ole yksin tuon toiveesi kanssa.
Ei se sohvaperunoiden suoritus vaikuta yhtään mihinkään. Kentällä olevat pelaajat ratkaisevat.
Ihan absurdia koko keskustelu, kun Ipan pitäisi selvittää säälit ensin. Pelsut ja Ässät molemmat pari napsua laadukkaampia jengejä.