Otteluseuranta: TPS - Tappara 23.4.2022, 2. Finaali

Ja koko pleijareissa kaks.

Täältä sai mukaansa autoon öljyntsekkaus rievut. Kokoa M ja L…

2 tykkäystä

Eka kymppi pitää olla erityisen hereillä, ettei jouduta pahasti takaa-ajajaksi. Niin täysi luotto että hiljennetään nakkikattila tänä ehtoona. Lets go Tappara, sankaritarinat eivät synny, ne tehdään! :tappara:

3 tykkäystä

Toivottavasti Tappara vie ja Heljanko pelaa nollat. Ärsyttää toi Tepsin kehuminen… “On Heljankokin ihan hyvä maalivahti” :man_facepalming::man_facepalming::man_facepalming:

3 tykkäystä

Rumpalit ja kaikki Tepsillä. No meilläpä on Pentti

Toivottavasti tuomarit on tänään hereillä. Voisin olla melko varma, että Tepsi harrastaa tänään uimista.

Joonas Kova on kyllä paras menemään näihin kelluntoihin mukaan.

6 tykkäystä

Pelkistettynä: Tapparalta vaaditaan voittoon kevään paras esitys.

1 tykkäys

Eli ei anneta mahdollisuutta viheltää. Jookoos?

Liian levollinen olo. Piti vetää vartin power nap ennen peliä ja onnistui.

Toivottavasti kopissa ei ole sama.

2 tykkäystä

Päätuomarit ovat 8.Joonas Kova ja 14 …Petri Lingvist

Siitä ei ole kyllä huolta, linja on Kova

Jahas, tuomarit vaihdettu tähän peliin…

Jeesus mikä laulaja

10 tykkäystä

Niin, alkukeväästä se ei vielä riittänyt (vrt. CHL-finaali). Samaisen tsempin ja asenteen kun lyö pöytään, luulen että TPS putoaa kyydistä.

Maamme meille 1000 - 0.

17 tykkäystä

Ensimmäisessä pelissä oli ikävä kyllä vähän sitä, että jokaisen tilanteen jälkeen Tepsin pelaaja oli nurin jään pinnassa.

Jotenkin kuvaavaa oli, kun ensimmäisessä erässä sama pelaaja heitti kahdesti ns. kuolevan joutsenen, joista jälkimmäisestä vihellettiin Virralle jäähy ja seurauksena Tepsin 5vs3 ylivoima.

Tähän rikkeiden korostamiseen on tietysti pakko lähteä itse mukaan, jos vastustaja sitä harrastaa.

2 tykkäystä

Misä soittokunta, Pansiossa?

1 tykkäys

Viedään kyllä joka osa-alueella 1000-0!

2 tykkäystä

Pansiossa palvelleena, olen hyvin pettynyt tähän suoritukseen. Taakse poistu!

8 tykkäystä