Niinpä. Ittekkin oon niin töppö, että näen Artun pelissä aitoa, kovaa yritystä, mutta apina istuu selässä.
Tätäköhän tämä suomalainen kiekko on tänään, Jeesus mitä kiekottoman pelaajan estämistä ja roikkumista. On ihan viittä vaille etten lähe kotiin😂
Kyllä tää oli täysin väärä peli pistää Röymarkki katsomoon ja ottaa Honkanen kokoonpanoon. Lähti vääntövoimaa nelosesta
Tepsin tavaramerkki jo vuodesta 1993
Jaa. No ainakin maalipaikkoja oli Tapparalla enemmän.
Joo, Röymarkkia vähän ikävä tähän matsiin
Ilomäki oli huono siinä yhdessä tilanteessa, jossa menetti kiekon samalle jätkälle pariin kertaan. Muutoin mielestäni turha nostaa nimeä esiin negatiivisessa valossa.
Samaa mieltä.
Kyllä tää tästä jätkät! 3-1 toisen erän jälkeen!
Edit. Siis tapparalle:)
Röymark, 14 minuutin peliajalla -7, ulostetaan Michaelin tieltä?
TPS–Tappara… 3–1… Et kai halua kotijoukkueelle kolmea maalia.
Luodosta näkee että siinä on tulevaisuudessa kova peluri. Honkasessa en ole nähnyt vastaavia piirteitä
En, laitoin edittiä justiinsa ![]()
Hyvä, että muokkasit viestiäsi, mutta onhan tuossa se vinha totuus, että Tappara tulee paremmin takaa – ja lujaa.
Toivottavasti näin ![]()
Järkyttävän passiivista avta
Juu pistin saman merkille.
Mä olen katsonut koko ajan padilta ja ärsyttävää pomppimista.
Tais vetää Lajunen ja Vellu koko 2 minuuttisen. Ei oo hyvä loppu matsia ajatellen vielä kun eilen pelattiin.
Mun mielestä on äärettömän huono että tulosyksikkö vetää av:t se on automaattisesti pois hyökkäyspelaamisesta
Jani on vaan niin prkleen tärkeä palanen Tapparan avssa. Muutenkin laadukas all-around-pelaaja.