Otteluseuranta: TPS - Tappara 26.11.2016

Niinpä. Ittekkin oon niin töppö, että näen Artun pelissä aitoa, kovaa yritystä, mutta apina istuu selässä.

1 tykkäys

Tätäköhän tämä suomalainen kiekko on tänään, Jeesus mitä kiekottoman pelaajan estämistä ja roikkumista. On ihan viittä vaille etten lähe kotiin😂

Kyllä tää oli täysin väärä peli pistää Röymarkki katsomoon ja ottaa Honkanen kokoonpanoon. Lähti vääntövoimaa nelosesta

6 tykkäystä

Tepsin tavaramerkki jo vuodesta 1993

Jaa. No ainakin maalipaikkoja oli Tapparalla enemmän.

2 tykkäystä

Joo, Röymarkkia vähän ikävä tähän matsiin

1 tykkäys

Ilomäki oli huono siinä yhdessä tilanteessa, jossa menetti kiekon samalle jätkälle pariin kertaan. Muutoin mielestäni turha nostaa nimeä esiin negatiivisessa valossa.

Samaa mieltä.

Kyllä tää tästä jätkät! 3-1 toisen erän jälkeen!

Edit. Siis tapparalle:)

Röymark, 14 minuutin peliajalla -7, ulostetaan Michaelin tieltä?

TPS–Tappara… 3–1… Et kai halua kotijoukkueelle kolmea maalia.

Luodosta näkee että siinä on tulevaisuudessa kova peluri. Honkasessa en ole nähnyt vastaavia piirteitä

3 tykkäystä

En, laitoin edittiä justiinsa :slight_smile:

Hyvä, että muokkasit viestiäsi, mutta onhan tuossa se vinha totuus, että Tappara tulee paremmin takaa – ja lujaa.

Toivottavasti näin :slight_smile:

Järkyttävän passiivista avta

Juu pistin saman merkille.

Mä olen katsonut koko ajan padilta ja ärsyttävää pomppimista.

Tais vetää Lajunen ja Vellu koko 2 minuuttisen. Ei oo hyvä loppu matsia ajatellen vielä kun eilen pelattiin.

Mun mielestä on äärettömän huono että tulosyksikkö vetää av:t se on automaattisesti pois hyökkäyspelaamisesta

Jani on vaan niin prkleen tärkeä palanen Tapparan avssa. Muutenkin laadukas all-around-pelaaja.

1 tykkäys