Niin onko potentiaalia yksilötasolla? Kenellä?
Ei missään nimessä. Taian voi pilata vain kerran. Viimeksi päällä ratkaisevassa HIFK-finaalissa. Toimi ihan ok.
Kyl osa paskasta päätyy myös Jukan ketjuun, ellei sitä lukita ![]()
En itekkää tän pelin perustellaa jaksa olla huolissaan pelistä. Nyt on vaan maalintekeminen niin vaikeaa ettei pelejä pysty voittamaan. Eiköhän tuo aukea edes jossain määrin kun kevät etenee. Tähän päälle vielä pari mokaa josta toinen kiittää kovalla prosentilla. Mokat pois niin olis Tepsikin pysynyt 1/2 maalissa jonka pitäisi kyllä mahdollistaa voitot myös vieraissa. Turha tässä mitään pleijari sarjaa alkaa luovuttamaan.
Voi niitä aikoja jolloin Vellu ja Henkka piti vastustajia pilkkanaan. Pari hienoa hetkeä tulee mieleen ylivoimalla ja jatkoajalla. ![]()
Revolla, Zaborskylla ja Järvisellä ainakin. Jos Järvisen kanssa alkaisi Zaborskyn ja Kuuselan ketju toimia, nostaa se Tapparan osakkeita huimasti.
Mitä helvettiä sää pölötät? Muutoksen idea on se, että peli paranee, muuten muutos on syvältä! Vai mitä minä en nyt ymmärrä?
Minä tiedän tarkkaan, miten loput runkosarjan pelit voitetaan.
Eiköhän pikkuhiljaa voida unohtaa runkosarjan voitto.
Tosin se ei ole välttämätön mutta olisi mukava.
Tällä menolla pleijarien kotietukin tulee oleen kiven alla
Noniin ![]()
Tsppara on turhan usein nyt ollut pari erää “rukkanen”. Mutta eihän ne Jypit ja Tepsit aina jaksa/viitti 60 minuuttia vetää samalla antaumuksella. On se senverran tiukkaa hommaa, kun vielä pelataan vaan runkosarjaa. Voitto on aina vaan sen kolme pistettä. Siis kun 60 min pelataan.
Tuli väärä hymiö tuohon äsken. Tarkoitin sellaista itkevää naamaa. No, rautalangasta, Jukka teki muutoksia ketjukoostumuksiin, mutta vain Otto onnistui maalinteossa. Huonoa tuuriakin toki oli, mutta taululle asti muutokset eivät auttaneet. Eli teki Jukka niin tai näin, aina väärinpäin.
Kuinka pitkä viestin pitää olla, että upcloud lopettaa vattuilun?
Haastoin jäsen Peterran, miksi lippu?
Aha, siis palstan sääntöjen vastaista herjaamista. Kiitos!
2 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: TPS - Tappara 5.1.2018 (Pe)
Syystäkin naureskeli. Tuossa ollaan oltu jo pitempi aika samaa mieltä.
Ja nyt Raurakorpi saa katsoa peiliin.
Vaikka Jukalla on joku fiksaatio Jasuun niin nyt tuo luupäisyys alkaa ihmetyttään oikeasti.
Ja turha sönköttää ettei fanit mitään tiedä ja valmennus tietää kaiken.
Itse olen 47 vuotta pelannut ja seurannut kiekkoa ja moni muukin täällä on vanha kettu näissä kuvioissa.
Kyllä tässä foorumissa voidaan kyseenalaistaa valmennuksen tekemiset / tekemättä jättämiset.
Vaikka kuinka koitan pysyä positiivisena ja antaa aikaa jne niin pakkohan tästä on olla samaa mieltä. Peli ei vaan hyökkäyspäässä yksinkertaisesti toimi, vaikka en mikään taktiikkatietäjä olekkaan niin useampi juttuhan tuolla ihmetyttää että mitä tehdään (tai paremminkin mitä ei tehdä).