Näinpä tietysti,täytyy seurata täältä sitten matsin etenemistä jossei se näy youtubesta niinku sport-kookoo peli näky viikko sitten.
Jep. Maksettuna pitää olla, koska mä olin niin dorka, että kirjauduin Ruutuun vain tajutakseni, ettei se sieltä ilmaseks tuu.
Ruutuunhan jää tunnarit voimaan, vaikka tilaukses loppuiskin. Jos oot joskus ollu asiakas, niin niillä on sun asiakastiedot.
Tää siis lähinnä osoitettu @Hande
Edit. Hitas taas.
Tuo Ruutu+ ilmeisesti näkyy jos on hankkinut IS Extran? Näin ainakin itsellä.
Mulla ei o mitään muuta ku DNA hubi jolla nään sm-liigan kaikki ottelut suorina joten harjotuspelit menee sivu suun. Ei kannata mitään muuta maksullista ostaa tähän hätään.
Ja näillä lähetään illan koitokseen:
Jotenkin todella hämmentävää tää kun katsoo kokoonpanoja. Itsellä ainakin mielikuva että joukkue pysyy suunnilleen kasassa vuodesta toiseen. Huiput lähtee yleensä joka kausi ja heidät korvataan muilla pelaajilla. Eli siis joukkue pysyy suht koht samana vuodesta toiseen. No nyt kun katsoin noita kokoonpanoja (en tiedä miksei tää tullut jo Tampere Cupin aikaan mieleen) niin siellä on hirveesti uusia pelaajia melkein joka kentässä.
Ja siis ei tää välttämättä huono homma ole. Jännä kun itellä on joku mielikuva ja se muuttuukin ihan täysin kun näkee kokoonpanot. Mut sit taas kun miettii järjellä niin hyvä vaan että mestaruusjoukkue muuttuukin osaltaan. Se tietty nälkä säilyy.
Varmaan näissä ekoissa treenipeleissä on vedetty ylikorostetusti pystyyn. Mielenkiintoista nähdä näkyykö tuossa Ojamäen haastiksessa mainittua vielä nopeampaa pelin kääntämistä.
Aavistus, mutu, luulo sanoo minulle, että kovin montaa viivelähtöä ei tällä kaudella nähdä, onneksi.
Saa nähdä. Aika näyttää. Viitenä viime kautena on viivelähtöjä nähty. Onneksi. Kolme hopeaa ja kaksi mestaruutta.
Mestaruusjuhlissa on kivaa.
Sport on aika hyvä mittari tähän kohtaan. Ilmeisesti ovat olleet hyvässä tikissä harjoituspeleissä.
Toivottavasti kukaan ei loukkaannu. Voi tulla fyysinen peli.
Peltolaaaaa!
Ylivoimalla 0-1. Peltola sutii.
Tappara aika raskaalla jalalla.
Tai sitten Sport tosi liukas… Kesäkausi ja reenijumi…
Kuortaneen leirillä menty kovaa
Hyvä Jugi! Ei kyllä kuule yhtään mitä toi selostaja puhuu, mutta ei kai se mitään. Onko muilla samaa ongelmaa?
On aika hiljasella selostus muuhun äänimaailmam verrattuna.
Rauhalalla paikka… Rinne torjuu.
Tuo YV kyllä lämmittää edelleen, kun toisella laidalla Kuusela ja toisella Zabo tekee taikojaan. Lehtonen viivassa ei paha sekään…
Rauhala ei halunnu nöyryyttää heti alkuun
Kerrankin kuuluu kentänkin ääniä.
Juu ei huono juttu ollenkaan
Tää on näitä pelejä kun meillä on maalis Rakoviina. Saatanan selostaja.