Suikkasen tuoreimpia mietteitä.
Tasokas paikkaaja kahteen kärkiketjuun piti saada nopeasti. 30-vuotias Jan Hrushka löytyi luottoagentti Jirka Hamalin avulla Tshekistä. (Kiekkoareena.fi)
Paljastiko Kiekkoareena.fi juuri kaikkien Kärppien tshekki -pelaajien alkulähteen…
On tuosta ollut mainintaa joskus aiemminkin. Sama ukko niitä on ilmeisesti jo pitkään tarjonnut Kärpille.
Itse en oikein usko, että Kärppien ilmoitettu budjetti vuosittain olisi ollut realistinen sisältäen kaikki kulut ja toisaalta en ihan usko, että ilmoitetuissa budjeteissa olis pysytty, kuten ei yleensä Jokerit ja HIFK.
Tämä mutua, ei sisäpiiritietoa.
Omat sanomani perustuvat täysin Junnon ja Ahon puheisiin, voi toki olla, että budjettia olisi jonku verran ylitetty.
Ihan hyvältä näyttää kentät illan peliin. 3p voittoa odotan tänää ja toivottavasti semmoinen vielä tulee. Kovia miehiä on vielä sivussa mm Saarinen,Olausson ja Sailio. Toivottavasti meidän uusi Tsekki kaksikko onnistuu tänää.
Pyörälä - Ruohomaa - Albert
Hagman - Hruska - Tlusty
Mäenalanen - Kalapudas - Lehtonen
Kähkönen - Humaloja - Leskinen
Kukkonen-Hehska
Ronkainen-Niemelä
Mikkola-Hakanpää
Rynnäs
Varsinki 2 ekaa hyökkäysketjuaha on paperilla iha rautasia, jos katot tänää pelin ni laitakko Tlustyn otteista myöhemmi jotai viestiä, mielenkiintosta et mite entine NHL:n profiilihyökkääjä pelaa Liigassa. Mä kattoisin Kärppie ja Tlustyn peliä muute, mut Tapparalla tänää peli naapurin kissapetoa vastaa
Toiveesi toteutukoon ja Tlusty on kyllä tarkkailun alla tänään koko pelin. Todella mielenkiintoinen pelaaja tuli kyllä Liigaan. Niin on myös toinen “takatukka” tarkkailun alla minkälainen pelimies on kyseessä.
Ihan hyvä peli Tlustylta siihen nähden, että 10kk pelaamattomuus oli miehellä taustalla. Hyviä syöttöjä anto ja pelasi varmasti. Hagmanille tarjosi hyvän maalipaikan, muttei Hagman tästä onnistunut. Haastoi hyvin ja pelasi kahteensuuntaan ihan hyvin. Ylivoimalla on todellakin käyttöä tälle miehelle tänä vuona. Teki itseään hyvin vapaana pelattavaksi, harmi ettei löytynyt syöttäjää nuihin tilanteisiin. Muutama maalipaikkakin oli, mutta vedot meni tällä kertaa seinille ja kerran nousi loistavasti maalille ja puikoista koitti ujuttaa. Kovin paljoa ei kyllä vielä pysty miehestä sanomaan yhden pelin perusteella, mutta ammattimaisuus paisto kumminki ja uskon, että Tlustystä on Kärpille vielä paljon hyötyä tulevalla kaudella.
Toisesta takatukasta ei juuri ole sanottavaa. Hyvää yrittämistä, mutta ei ollut vielä pelinsisällä täysin kiini.
Pikku yhteenveto ostoporukasta olisi paikallaan.
Nyt ei ole puolikasta silmällistä katsottuna.
Oli sen verran hyvää viihdettä omasta takaa
No ihan ok pelin Kärpät pelasi jos vaikka verrataan alkusyksyyn. Ei tullut niin paljoa kiekonmentyksiä eikä ollu niin tuskaisen näköistä katsoa. 1 ja 2 kenttä vyöry hyvin Hpk:n päätyyn ja loi hyviä maalipaikkoja. Hpk oli kanssa tänää hyvä ja Kärpät saa kiittää Rynnästä 3p voitosta. Vielä on kumminki paljon asioita pelissä mitää tulee viedä eteenpäin.
Tlusty ja Hagman on kun luotu toisilleen, selvästi näkee pelaajien löytävän toisensa. Albert oli kanssa tänää ihan hyvä. Mielestäni ei olisi ollu vääryys, että pisteet olisi mennyt jakoon tänää, mutta tosiaan Rynnästä saa Kärpät kiittää 3p tänää, oli todella hyvä!
Tärkeintä on kumminki se ettei peli ollut samanlaista konttaamista mitä ennen taukoa. eteenpäin on menty pelillisesti, toki on varmasti vaikutusta silläkin, että sairastupa on tyhjentyny ja uutta ukkoa pukannu sisään.
Kumminki vielä pelinsisällä peli ailahtelee jonkin verran ja ei vielä ole näkyvissä semmosta tappamisen meinikiä, mutta ehkäpä tämäki asia muuttuu jos on muuttuakseen. Peliin voi olla kohtalaisen tyytyväinen tänää kumminki.
Mikko Lehtosesta on sanottava se, ettei miehelle juuri ole käyttöä. Taas turha jäähy hyökkäyspäässä ja muuten en miestä edes kentältä erottanut.
Lähinnä kiinnostaa se, johtuuko pelin parantuminen siitä, että uusilla hankinnoille on ainakin taustojen perusteella niin iso määrä henkilökohtaista osaamista
VAI
Johtuuko siitä, että museotontun pelikirja alkaa toimimaan
Hankala mennä hyvä @Maikkeli tässä vaiheessa vielä sanomaan. Ehkäpä kummallakin on merkitystä asiaansa? Jos vastaan sinulle tähän kysymykseen muutamien pelin päästä?
Itse olen sitä mieltä että paras tulos tulisi kun Suikkanen olisi puuttumatta pelimiesten tekemisiin.
Joka ketjuun nimetään vain liideri, joka määrää askelmerkit. Kuten myös ylivoimaan.
Aivan kuin viime kaudella HIFK. Ja tämä on tietoa.
Ihan kuin aikoinaan TPS suonenvedossa.
Voit toki olla oikeassa asiassa. Onneksi pelimiehiä riittää nyt Kärpissä tänä vuona, jännä nähdä kuinka pitkälle Kärpät pääsevät tänä vuonna. Omasta mielestäni Karri Kivi olisi ollut looginen jatkumo Marjamäelle, ehkäpä siinä tehtiin se suurin virhe tänä vuonna. Keväällä tämän asian tiedämme 100 varmasti.
Minähän olen kova Suikkas Kaitsun fani. Huippu tyyppi !!
Kaikkihan sen tietää.
Minulla on nyt tälläinen spekulaatio.
Suikkasen palkkaaminen oli virhe.
Junno-Aho akselilla ei tätä kuitenkaan haluta myöntää, ettei omat kasvot menisi.
Mikä siis neuvoksi tähän ??
No, palkataan iso joukko parhaita kavereita mitä rahalla saatavilla on ( Todennäköisesti budjetit on paukkuneet yli aika-se-päivä ) vain siksi että johdon maine ammattimaisena joukkueenrakentajana säilyisi.
Mikäs siinä, jos pinkka on kunnossa.
No vielä on liian aikasta alkaa Suikkasta lyttäämään. Itse taas uskon, ettei budjetti ole pelaajien kohdalla paukkunu vielä yli. Junno on velho eikä se liikoja maksele. Jotku pelaajat ovat riskihankintoja ja näitten kohdalla on varmasti palkka sen mukainen ettei mitää övereitä makseta. Kärpillä on käyny hyvä tuuri, että joitakin pelaajia ollaan edes saatu Kärppiin.
Edelleen olen sitä mieltä, että joko jouluna yhdyn sinun näkemykseen tai sitten olen täysin eri mieltä.
Kattellaan.
Mutta sen sanon jo nyt että vaikka Kärpät voittaisi mestaruuden, en Suikkasen laariin siitä mitään omasta puolestani anna. Pistän tuurin piikkiin koko shown TPS suonenvedossa tapaan.
Eipä haittaa.