Palstalaisten lätkäjoukkue

Jos Tesomalle päädytään niin olisin erittäin kiinnostunut asiasta.
Aloitin 10 vuotisen tauon jälkeen 1.5 vuotta sitten höntsyilemään, mutta polvi ei kestänyt, nyt olisi iso sarana operoitu ja tuntuisi taas toimivan. Tesoma olisi sen verran lähellä Mouhijärven fanikylää, että Tessulle jaksaa vielä lähteä, kaukajärvi jää vähän kauas, olettaen että jollain lepakkovuoroilla pelataan, ettei pääse työmatkoilta suoraan paikalle.

Lisää tietoa vaan kun sellaista on saatavilla :+1:

2 tykkäystä

Unohtui vielä mainita, että junnuikä meni hyökkääjän tontilla, mutta jos tarvii pakkeja niin oon todellakin valmis pelaamaan myös pakkina.

Mutta tosiaan meikäläinen on ainakin mukana!

1 tykkäys

On kiinnostava ajatus!

Jos sulla ei oo aiempaa kokemusta tämmösten juttujen pyörittämisestä, niin pari tipsiä, ei tarvi kuunnella, mutta sanompa silti. :grin:

Laadi tarkka pudjetti hommasta ensin. Mitä maksaa kaikki jäävuorot peleihin ja treeneihin. Tuomarimaksut, pelipaidat, kiekot, juomapullot jne jne. Jäämaksuissa hyvä tapa säästää, on kysyä vaikka jotain toiselta harraste porukalta olisiko kiinnostusta yhteiseen treenivuoroon ja pistää kulut littiin. Tällöin myös treeneissä saa hyvät pelit aina pystyyn, kun on riittävästi pelaajia ja varsinkin molareita.

Sitten mieti paljonko tarvitset hommaan sitoutuneita osallistujia vähintään, että kulut per naama on siedettävät. Toki minkä enempi osallistujia, niin sen halvempaa ja minkä halvempaa, niin luultavasti myös enempi osallistujia. Älä lähde hommaan liian pienellä “ringillä”. Kosahtaa pian itte maksettavaksesi jutut.

Sitten muista vielä sellainen, että kesällä kun kyselet tyyppejä mukaan, niin yleensä kaikki on lähdössä jotka vähän luistimilla pysyy. Todennäköisesti kuitenkin vähintään 1/5 osaa häviää langoilta, kun olisi ekat jäät. Toinen viidesosa hukkuu, kun pitäisi maksaa eka lasku. :sweat_smile:

Ja suosittelen perimään kausimaksut mahdollisimman syyspainoitteisesti, koska keväällä äijiä taas alkaa katoamaan, eikä rahoja enää kuulu.

Nämä itse joukkueen pyörittämisestä oppineena ja sinulle ilmaisena vinkkinä. Muuten tuo touhu on kivaa hommaa, mutta vastuuhenkilölle on toki vastuuta tiedossa. Hyvä jos saat siihen kaverin tai kaksi kantamaan sitä vastuuta. Tsemppiä projektiin.

5 tykkäystä

Täytyykö harrastesarjan joukkueen olla Ry? Jos täytyy niin maksut ovat ihan perintäkelpoisia.

Ei tarvi olla ry.

1 tykkäys

Ei vissiin tarvitse. Itsellä oli, mutta pelasimmekin III-divisionaa. Toki voi pistää karhukirjeet menemään, mutta aika taistelu ja lisätyö siitä tulee. Siksi on lähinnä vain mukavampi, kun asiat hoituu ilman moisia. En itsekään jäänyt maksumieheksi, vaan viimeinen jäävuoro kun maksettiin, niin seuran kassa oli tyhjä. Mutta ikävyyksiäkin siinä voi seurata, niin kunhan sanoin varoituksen sanan. Turhan optimistinen ei tuossa kannata olla.

1 tykkäys

Jahka homma on vähän härmistynyt, niin ajakaas vähän kyselytutkimusta mikä on porukan ikärakenne ja pelillinen tausta.

Pelit on omalta osalta pelattu, paitsi jos joku hyvä pappajengin tarjous tulisi eteen. Mutta tasokkaat höntsyvuorot kiinnostaa aina.

2 tykkäystä

Ok. Itse olen pyörittänyt lätkäjoukkueita vain noissa isoissa organisaatioissa (yksi säbäjengi Ry perustettiin omiin tarpeisiin) ja niissä yhdellä kaudella piti maksuista parin pelaajan vanhempia uhkailla ihan perintätoimilla että rahat saatiin tilille.

2 tykkäystä

Itse olen manageroinut hyvätasoista harrastejengiä 20 vuotta. Aikuista ja fiksua porukkaa.

Silti hommassa pätevöityi lastentarhan opettajaksi.

11 tykkäystä

Papoista ainakaan kaikki meistä ei vielä mee millään (itse 34v), mutta kyllä me sulle @ljpp sellanen soppari lyödään eteen, että pahaa sun tekee siitä kieltäytyä. :wink:

Jos tämän jumppaatte kuntoon, niin voin tulla tryoutille.

6 tykkäystä

Kasvoja en täällä internetin ihmeellisessä maailmassa voi lupaukselle antaa, mutta nuoren miehen sanan saat siitä, että tää todellakin jumpataan kuntoon. :handshake: Tuu mukaan porukkaan, luulisin että sulle on siä aina paikka!

Melkein sulle voi seiskapakin roolin luvata!

Jos asuisin lähellä Tamperetta niin huoltajaksi (juomanlaskijaksi) tulla mukaan…

1 tykkäys

Jos on tarvetta niin voisin ehkä olla valmis tulemaan jojoksi.

Mä nyt lupauduin manageeraamaan tätä projektia (kadun varmaan myöhemmin), mutta joukkueesta kiinnostuneet pelaajat, pistäkää yv:nä mulle ja @Fester ille sähköpostiosoite ja puhelinnumero, saadaan sitten vihaamani WhatsApp-ryhmä kasaan ja laskuja varten tarvitaan se sähköpostiosoite…

8 tykkäystä

Tässä on taas oiva esimerkki siitä, et miten hieno tämä meidän palsta on. Hyvä jätkät.

4 tykkäystä