Paras biisi juuri nyt

1 tykkäys

Ei pettänyt (tälläkään kertaa)!! Hyvää settiä.

4 tykkäystä

Ghostia on hehkutettu tässäkin ketjussa vissiin useampaan otteeseen, ja oon monta kertaa suunnitellu perehtyväni bändin tuotantoon mut aina se on jotenkin jääny. Eilen sitten päätin että kuuntelen edes yhden biisin, ja kun youtube tarjos tätä ekana niin tällä mennään… ja toimiihan tämä. Ehdottomasti paras biisi juuri nyt.

3 tykkäystä

Lisätäänpä tämä tuore Sabaton -video listaan…

Sabaton - Great War:

3 tykkäystä

Aetherian ja biisi The rain… Kyä uppoo ja kolisee :love_you_gesture::sunglasses::love_you_gesture:

2 tykkäystä

Kipujatsia

Sellainen biisi mikä tuo aina hyvän mielen. Tällä biisillä myös Family Guyssa hassuteltiin yhdessä jaksossa. Siitäkin löytyy materiaalia Youtubesta. Se on paremmin hauskojen juttujen ja tarinoiden osastoa, niin laitan sen varmaan kohta sinne.

1 tykkäys

“Dance Macabre” on varmaan yksi Ghostin tuotannon “radiorakastetuimmista” biiseistä. Erittäin hyvä kipale, mutta suosittelen silti lämpimästi perehtymään myös vanhempaan tuotantoon. Joka levyltä löytyy hieman erisävyistä settiä, mutta ehkäpä juuri siinä tämän bändin kiehtovuus piileekin. Sattumoisin ketjua lukiessani olin myös itse fiilistelemässä kyseistä yhtyettä, sillä Hämeenlinnan Kantola, Metallica ja Ghost ovat jo hyvin lähellä! :metal: Tässä tällä hetkellä jälleen kovassa soitossa oleva kipale ensimmäiseltä levyltä:

4 tykkäystä

Sunnuntaihin muutaman vuoden vanhaa Keep of Kalessinia:

2 tykkäystä

Infestissumam ja Meliora kannattaa tsekata, helvetin hyvää popheviä kummatkin.

3 tykkäystä
1 tykkäys

Juu, tämmönen mielikuva mulla olikin. Tuo Ritual oli kyllä hyvä biisi!

Kiitti vinkistä! Pistänkin heti Infestissumamin soimaan.

Provinssissa löysin tän bändin uudestaan:

1 tykkäys

Tämä jäi soimaan päähän Tuskan lauantaisen keikan jälkeen. On kova, ja toimi livenä kuin junan vessa.

3 tykkäystä

Sorceress ja muu uudempi matsku kuulostaa livenä paremmalta. Tosin ei tämä kevyempi proge ole mitään vanhaan materiaaliin verrattuna. The Drapery Falls ja Deliverance sai taas allekirjoittaneen lauantaina pieneen hurmokseen…

1 tykkäys

Nyt lähtee, @Messi

4 tykkäystä

Vanha kunnon YUP tuli tästä mieleen :smiley:

2 tykkäystä
3 tykkäystä

Kyllä muuten lähti…loma alkuun tällä hienolla esityksellä.

1 tykkäys