Patrik Laine

1 tykkäys

Habs-fanien kommenttien perusteella Pate oli hyvä, sai paljon kehuja ja ketju loi uhkaa kiitettävästi. Myös Oliver Kapanen keräsi aimomäärän kehuja.

3 tykkäystä

Siitä pätkää pelistä

10 tykkäystä

Apu -lehden Aition analyysiä Laineesta yhden harjoituspelin perusteella:

8 tykkäystä

Kiintoisa ja nähdäkseni ihan asiantuntevan oloinen analyyshi. Tuo linkkisi ei ainakaan minulla aukea, piti erikseen etsiä juttu tuolta APU 360 -sivustolta, tsekkaatko linkin?

Mulla toimii.

3 tykkäystä

Linkki toimii. Tosiaan kannattaa karsia höpönassujen määrää ja keskittyä näihin laadukkaisiin aidosti johtaviin analyytikoihin, kuten Lassi Alaseen.

5 tykkäystä

NHL-joukkueiden harjoitusleirit ovat täydessä käynnissä. Laine pelasi ensimmäisen harjoitusottelunsa legedaarisessa bleu, blanc, rouge (sininen, valkoinen, punainen, Canadiensin yleinen lempinimi Kanadassa) paidassa.
– Ihan jees se meni. On sitä joskus paremmaltakin tuntunut, mutta yhdeksän kuukauden tauon jälkeen oli ihan ok. Pelissä on vielä paljon hiottavaa vielä kyllä, mutta ekoiksi peleiksi meni ihan ok, Laine pohtii.

Selvää on, ettei Laine kävele kaupungilla askeltakaan ilman, että joku moikkaa, osoittelee sormella tai haluaa ottaa yhteiskuvan.
– Siistiä on ollut toistaiseksi. Tämä on kiva kaupunki ja kaikki on lähellä. Ja muutenkin tämä on sellainen eurooppalaistyyppinen kaupunki. Olen tykännyt kovasti, Laine miettii.

3 tykkäystä

Semmonen rotta taklaus taas. Olkapäillä kannettiin pihalle.

6 tykkäystä

näytti polvi vääntyvän aikas epäterveen näköinen tilanne.
Tuo oli selvä haku polvi edellä vastaan

18 tykkäystä

Saattoipa menna polvi siinä. Tökerö ajo vastustajalta, ja toisaalta vanhan ‘riplaan pää munissa’ -Laineen reinkarnaation väistämätön seuraus.

Kävis sentäs joukkukaveri kuittaamas. samaa haluaisin nähä liigassa, esim heljangon taklaajalle.

32 tykkäystä

ideaalitilanteessa juuri näin pitäisi tapahtua jos tuomarit nukkuu.
Harmittaa vain että noita rottamaisia vellihousuja on koko lajin kirjo, jotka sitten heittäytyvät jäihin kun lätty alkaa lätistä niinkuin tämä kyseinen Toronton äijä teki videolla.

Edit: laitan vielä linkin videoon https://youtu.be/7PSALrOdZWo?si=p_FOxwIcfMf93Lg3

7 tykkäystä

Tais olla ainakin tämän vuoden pelit siinä. Toivottavasti olen väärässä, mutta pahalta näyttää. Kyllä on paska tuuri.

Eihän tää nyt taas oo todellista! Toivotaan, että selvitään säikähdyksellä.

7 tykkäystä

Ei voi olla totta… Ihan tarpeeksi on jo yhtä miestä koeteltu. Aivan helvetisti tsemppiä Laineelle. Toivottavasti jaksaa edelleen nousta, vaikka joka kerta lyödään uudestaan maahan kun meinaa päästä takaisin jaloilleen. Menipä kyllä oma aamu pilalle tämän myötä.

24 tykkäystä

Taitaa olla vikaa myös omassa pelityylissä. Surkeeta.

1 tykkäys

Xhekaj oli tämän pelin MVP. Tuolla tavalla kuritetaan rottia. Ei mitään käännä toinen poski ja keskity seuraavaan vaihtoon shittiä vaan nouto ja nyrkeillä viesti perille.

Voipi olla että Laine pelaa seuraavan pelinsä vasta ensi vuoden puolella.

8 tykkäystä

Ei ole todellista. Kyllä harmittaa Laineen puolesta.

3 tykkäystä