Patrik Virta

Hook kuultuna. Paluu ei tapahdu vielä ensi viikolla, päivä kerrallaan seurataan.

18 tykkäystä

Mulle sanoi 2-4 viikkoa. Ei tule huomenna laivalle, kun sai just luvan alkaa polkemaan.

5 tykkäystä

Pitääkö noita sänkyjuttuja nyt alkaa tänne levittelemään… :wink:
Mutta tosissaan, hyvä jos alkaa kuntoutua. Sieltähän on jossain vaiheessa siis tulossa Tapparaan kentällinen vahvistuksia. Ei edes tarvita kipinää.

10 tykkäystä

Eli menee max maaliskuuhun, niin voipi odotella.

Ensiviikolla, ei vielä ensiviikolla mutta päivä kerrallaan, 2-4vk… Kyllä nyt o jätkillä ollu siipikastiketta vahvempaa tai puhelin rikkinäinen :thinking: :joy:

8 tykkäystä

Tämän kuulin itsekin. Ainakin näin uskoisin kuulleeni viereisestä pöydästä kun siivillä tuli oltua.

1 tykkäys

Kirjoitin sen mitä vastasi (Hookissa mikrofoniin joten sen kyllä kuuli kaikki jotka olivat paikalla) kun lopuksi joku yleisöstä kysyi. En tiedä miksi sitten sanoo muille erilailla.

1 tykkäys

Yllättää huomenna ja pelaa?

1 tykkäys

Se on yleistä näissä huhuissa, että jutut muuttuu, kun kulkee ihmiseltä toiselle. Itse olen kuitenkin varma siitä, että mulle puhuttiin viime viikolla ensi viikosta.

Morley palaa kuulemma Ilves-peliin ja Virta vähä myöhemmin.

24 tykkäystä

Nälkä kasvaa syödessä, onko mitään tietoa, joko ensi viikolla saataisiin nauttia Virrankin otteista?

Eilinen tieto :point_down:

11 tykkäystä

Huomenia! Onko kellään tietoa Patrik Virran kunnosta? Onko ollut jäällä jo ja pelaako kenties perjantaina? :relaxed:

5 tykkäystä

Tervetuloa foorumille! Tuosta edellisestä viestistä löytyy jo jonkin verran haarukoitua tietoa. Sen perusteella tuskin sentään ihan vielä perjantaina pelaa.

3 tykkäystä
73 tykkäystä

Meinaa kihauttaa huomenna :smiley:

24 tykkäystä

Jos minua harmittaisi jokin asia Tapparan toiminnassa tänä päivänä, niin harmitusta poistaisi.
A. Virta palaa
B. Virralla on sopimus meille ensi kaudesta
C. Ihan hyvin menee

41 tykkäystä

Tuota Virran peliä katsellessa pitkän sairasloman jälkeenkin, niin edelleen ihmettelen sitä, että miten ihmeessä Tappara sai tämän pelaajan kiinnitettyä parin vuoden sopimuksella.
Virta tekee kentällä oikeastaan ihan kaiken oikein ja on mielestäni todella loistava sentteri. Tekee omalla tekemisellään muista parempia pelaajia. Ennen kauden alkua olin sitä mieltä, että tässä on Tapparan kovin hankinta ja olen edelleen sitä mieltä. Ja tunne vahvistuu kokoajan.

44 tykkäystä

Mulla on samansuuntaiset tuntemukset, en pystynyt millään uskomaan todeksi, että Tappara onnistui haalimaan 24-vuotiaan Virran meille kun soppari julkaistiin.

3 tykkäystä

HUOM!!! Tämä ei ole trollausta, vaan puhdasta tietämättömyyttä, kun vain paikallispeleissä olen häntä päässyt seuraamaan.

Siis kysymykseni on, että miten tuo erinomaisuus tulee hänen kohdalla esiin? Kun tarkastelin Virran tilastoja, niin esimerkiksi meidän Leinoon nähden ei miltään osin hän erotu edukseen. Tilastojen ulkopuolisista ominaisuuksista toki nopeus on Virralla parempaa.

En siis pyri vähättelemään Virtaa ja ottaisin erittäin mielelläni Ilvekseenkin.

1 tykkäys