Pelaajahaaveilut 2019-20

Onkos se ensi kauden rosteri viimeisimpien huhujen ja realismin valossa about tämmöinen:

”Bertrand”-Malinen-Kuusela
”Lundh”-”Morley”-”Vauhkonen”
PP/KS-Rauhala-Levtchi
Lehtonen-Jasu-Ollikainen/PP/KS

Vittasmäki-Suhonen
Blood-Kemiläinen
Utunen-”Ytterell”
Mäntylä

”Larmi”
Heljanko
(Rautiainen)

E: muokattu Karjalainen<->Lundh viimeisimpien huhujen valossa.

1 tykkäys

Tarkenna hieman :thinking:

Patrik Puistola/ Kasper Simontaival :slight_smile:

1 tykkäys

Moilanen näyttää puuttuvan monista kokoonpanohaaveilusommitelmista. Sopimus kuitenkin ensi kaudeksi. Ja itse ainakin odotan isompaa roolia ja panosta, kun saa täällä vetää keväästä lähtien.

4 tykkäystä

Kävipäs kylmät…konna, Jormakka, Palola ja pippuri jäikin hyllyyn. Kukaan ei sitten ennen ensi toukokuuta puhu konnan tulosta mitään…käykö?

1 tykkäys

Toi olis heikoin sentteristö hetkeen.

1 tykkäys

Meni vähän ohi, mut jatketaan.

Ei pitänyt vastata sun kommenttiin :smiley: Kyllä tuohon keskustaan pitää saada yksi 100 varma suorittaja.

Haaveillaan vähän Kärpistä myös.

Junttila - Kemppainen - Heponiemi
Jokinen - Ruohomaa - Pesonen
Pyörälä - Kristof - Koblizek
Sailio - Humaloja - Karvinen

Ohtamaa - Hehska
Byström - Pokka
Niemelä - Kukkonen

Vehviläinen
Annunen

Sinänsä tuo ei varmasti kaukana ole ens kauden kokoonpanosta.

1 tykkäys

Juu on. Kyllä noista jompikumpi tulee akselilta Ruohomaa/Kemppainen. Melkonen potti olis molemmat saada. Kaks sentteriä Kärppien pitää kumminkin ensi kaudeksi hankkia. Lasun ja Kuparin lähdettyä.

Onko varma tieto että kaikki meni ohi?

Vain veikkaus kun luen palstaa.

Tuntuu kaikilta unohtuvan tuo Luoto noista haaveiluketjuista. Iso mies ja älyttömän hyvä liike, ei mitään järkeä päästää pois ellei AHL/NHL kutsu. Nuori pelaaja kokemusta kovista peleistä. Selkeä väh. 3-ketjun mies ens kaudella

8 tykkäystä

Hyvää tekstiä ja itse olen täysin samoilla linjoilla mutta…eikös Luodolla ole soppari ensi kaudestakin, joten ei tarvitse haaveilla vaan pelkästään pelätä että kutsu tulee isompiin liigoihin??

Oma mielipiteeni tähän asiaan on; Jotenkin omissa hahmotelmissa ei löydy yksinkertaisesti tilaa.
Mun mielestä nuorehkosta iästä huolimatta pitäisi kohta alkaa taistelemaan 2-3ketjun paikasta tosissaan.
Jos pelaaja haluaa hinkata meillä 4.kentässä, ei siinä sitten mitään. Se päivä että saa otettua stepin eteenpäin ei ole kaukana. Tekee nytkin oikeita asioita. Ehkä haluaisin hänelle maiseman vaihdon hänen oman etunsa tähden. Itse toivoisin hänen hakevan pari kautta P-amerikasta kokemusta. Jos esimerkiksi uusi Areena on pienellä kaukalolla luulisi meiltä löytyvän paikka hyvällä liksalla, pienen kaukalon temput oppineelle tutulle pelurille.

Toivottavasti ei tule mitään isoa notkahdusta näiden mitalikausien jälkeen. Monta kovaa äijää jättää seuran…

Josko sieltä tulis kovempia tilalle. Muutos on mahdollisuus :+1:

1 tykkäys

Vanhan loppu on uuden alku.

1 tykkäys

Muutaman viikon sisään kuullaan varmaan uutisia. Tappara on säästellyt ja huhut on pysynyt sisällä. Mielenkiintoisia aikoja luvassa.

Näin on. Tapparan otteluraportin lopusta poimittua;

“Uusi joukkue kokoontuu muutaman viikon kuluttua, ja sitä ennen on varmasti joitakin uusia pelaajahankintojakin julkiseltu.”

3 tykkäystä