Pelaajahaaveilut 2019-20

Jorsti saattaa mennä takasin Sibiriin…hiukan tällaista olen kuullut huhuiltavan.

Käsittääkseni Lehterän tuomio ei ole lainvoimainen ja hovissa jos syytteet hylätään niin olisiko sitten tervetullut?

1 tykkäys

Juu KHL huhuja oon kans kuullut.

Vertaa nyt ennemmin Paajaseen edes.

Haaveiluna itseltä ehjää kesää kaikille jo valmiiksi joukkueessa oleville. Sitä kautta Rauhala, Luoto, Levtchi ja junnut voi ottaa isoja askelia kehityksessä.

Jos hylätään… kyllä ainakin oma arvostus on laskenut kyseistä herraa kohtaan.

Pitäiskö laittaa foorumilla kolehdinkeruu pystyyn ajatuksella Rauhalalle pidempi maila?

1 tykkäys

Konna ja Jorsti kehui viime kesänä Konnan polttareissa että palaa Tapparaan parin vuoden sisällä,joten pelaisiko herrat vielä kauden ulkomailla ja sitte molemmat Tapparaan

No siinäkin tapauksessa samat vertaukset käyvät.

Kyllä mä sen pistän omistani. :sunglasses:

2 tykkäystä

Jos Tappara haluaa palkata. Viime kesän jälkeen on kerennyt jo tapahtumaan kaikenlaista.

Kukahan sentteri meille tulee? Malinen, Morley, Rauhala ja Jasu on hivenen köykänen.

Kyllä tollakin nelikolla kesään lähtee. :roll_eyes::sun_with_face:

Täsä kato mitään hätää.

Tää sentterituska on niin aitoa. Meidän kausi loppui viikko sitten. Mun naapurin äitikin tietää, että @Donizimo pyörii tuskissaan, kun da ygöscena ei jo reenaa Hakametsässä. Luultavasti sieltä ei tule ketään ja Jasu nousee takaisin ykkösen keskelle. Morley löytyy lopulta laidasta ja Rauhalasta tehdään pakki.

29 tykkäystä

Käsittääkseni myös Otto Mäkinen on kuvioissa mukana…ainakin optio jatkosta Tapparaan on.

1 tykkäys

Tämä. Eikai tuo Kontiola nyt maailman ainoa ja viimeinen sentteri ole? Toki olisi nimenä ollut houkutteleva ja varmaan tasokas sellainen. Häneen kuitenkin oli rahaa varattu ja eiköhän tuolla nyt korvaajan kaiken järjen mukaan saa palkittua. Nyt sitten katsotaan miten Elitepsrospects scouttaus onnistuu. Luulisi kuitenkin samalle pelipaikalle miestä etsittävän.

Oliko tämä sinun haavesi? Siis Rauhala pakiksi? Osaako luistella takaperin?
Ketäs sitten haaveillaan keskelle? Vai vetääkö Malinen ja Jasu joka toista?

2 tykkäystä

Tämä on muuten vanha läppä jota kaksikko on heitellyt jo vuosikausien ajan - että käydään porukalla hoitamassa Tapparalle mestaruus.

No niitä tuli pari jo tässä odotellessa, mutta toki vielä lisääkin kattoon mahtuu kun saadaan uusi halli.

Ideaalitilannehan menee niin, että Hakametsän viimeisellä kaudella otetaan mestaruus. Ja siitä lisäbuustia Kansiareenaan.

Haaveilen edelleen Junttilasta.

2 tykkäystä

Itsellä myös haaveena Junttila. Mites jos Bertnard huhu toteutuu ja Ruohomaa palaisi liigaan (Tapparaan). Olisi viime kauden Kärppäketju kasassa. Todella kaukaa haettua, mutta eräänlainen haave kuitenkin.

Eikö siitä ole puhuttu jo kauan että Areenaa kohti mentäessä panostettaisiin kunnolla joukkueeseen ja olisi tärkeää että olisi silloin staroja joukkueessa joiden avulla saataisiin kunnon hype päälle