Liigasta tuttu Juuso Ikonen Ahl kauden jälkeen palaamassa Eurooppaan. Liigassa kuitenkin ihan hyvää tulosta tehnyt ja, kun huhuttu Jormakka ainakin karkasi muualle onkohan Mikki mahtanut kysellä kiinnostusta. Sopisi hankintana liigasta tuttu nimi ja uutta nostetta hakemaan
Laitetaan vielä uutinen perään, mutta oleellisin yllä.
Ihmettelen taas kun ainakin muutam toivoo Myttystä Tapparaan ja ykkösen keskelle! Niin millä meriiteillä se olis tehtävään sopiva?
Mitä ite oon pistäny merkille, niin tasasta liigan keskikastin puurtajia, ja kun viä EP scouttasin, niin tämä tuki mun mielikuvaa.
No niin no, eiköhän me kaikki tiedetä että siinä pelaa Malinen, Jasu jos on jotain erikoisempaa. Lehterä ja vaikka McIntyre olis kyllä ihan siihen sopivat, kuten moni muu. Heitä joku nimi ihan mielenkiinnosta
Sentteriosasto ehkä lievä kysymysmerkki näillä nimillä. Uskon ja luotan silti sen riittävän, ei muillakaan juur tuota kovempaa keskikaistaa ole. Lisäksi laituriosasto lähtökohtaisesti tasoa jäätävä.
Pakkikalusto on hyvässä kunnossa. Mikäli Larmi meillä ens kaudella pelaa, on meillä kasassa ihan hillitön tandemi, Liigan kovin.
Ihan kivoja sommitelmia sinulla mutta…
Minä haluaisin nähdä että Wehmas, Haš, Puistola, Simontaival, Ollikainen, Lehtonen, Vanhatalo ja Moilanenkin saisivat peliaikaa.
Voiko yllä mainitusta porukasta joku pelata vielä A-junnuissa?
Kovin montaa pelaajaa tuskin KooVeen porukkaankaan saa mahtumaan.
A-junnuissa arvelisin voivan pelata Haš, Puistola, Simontaival. Muut on jo … wanhoja.
Saanevat peliaikaa ainakin alkukaudesta liigassa ja CHL:ä. Muutoin pelaajien kehitys vaatii jonkun seuran Mestiksestä yhteistyöhön, ja se ei ole Koovee.
Mieluusti mäkin näkisin enemmän junnuja mutta aavistelen rosterin näyttävän tuolta.
@terppp 2016-2017 Nurmi pelasi nelosessa, sai ylivoima-aikaa ja nakutti yli 40p. Näen Vauhkoselle samanlaisen roolin.
Kuusela on naulattu ykköseen ja Rauhala-Karjalainen duo pysyköön koossa. Ojamäki <-> Vauhkonen voisi onnistua mutta itse koen Malisen paremmaksi sentteriksi Ojamäelle.
Bertrandia ei oikein millään viitti laittaa neloseen, joten laitetaan vauhtikaksikko Bertrand-Ojamäki yhteen. Kolmoseen en suostu koskemaan. Mikäli Puistola breikkaa, on nelonenkin vaarallinen. Muuten Levtchi menee hukkaan.