Pelaajahaaveilut 2019-20

Liigasta tuttu Juuso Ikonen Ahl kauden jälkeen palaamassa Eurooppaan. Liigassa kuitenkin ihan hyvää tulosta tehnyt ja, kun huhuttu Jormakka ainakin karkasi muualle onkohan Mikki mahtanut kysellä kiinnostusta. Sopisi hankintana liigasta tuttu nimi ja uutta nostetta hakemaan

Laitetaan vielä uutinen perään, mutta oleellisin yllä.

Ihmettelen taas kun ainakin muutam toivoo Myttystä Tapparaan ja ykkösen keskelle! Niin millä meriiteillä se olis tehtävään sopiva?
Mitä ite oon pistäny merkille, niin tasasta liigan keskikastin puurtajia, ja kun viä EP scouttasin, niin tämä tuki mun mielikuvaa.

1 tykkäys

No niin no, eiköhän me kaikki tiedetä että siinä pelaa Malinen, Jasu jos on jotain erikoisempaa. Lehterä ja vaikka McIntyre olis kyllä ihan siihen sopivat, kuten moni muu. Heitä joku nimi ihan mielenkiinnosta :thinking:

1 tykkäys

Ei oo nimiä heittää, mut KHL pettymys ja yks melki 40p kausi liigassa ei oo kyllä Tapparan tasonen 1 sentteri mun simissä.

Onneks ei mun tarvi niitä pelaajia hankkia.
Jukka valmentaa ja Myttyskä johtaa kaukalossa… Kuulostaa todella kauniilta.

1 tykkäys

Minä haaveilen että nuorempi kaartikin saisi peliaikaa ja sieltä nousisi joku ratkomaan pelejä omalla panoksellaan.

Sankaritarinat eivät synny vaan ne tehdään!:tappara::tappara::tappara:

6 tykkäystä

Miltä uskon kokoonpanon näyttävän maanantain jälkeen. Tosin Larmin pelaamiseen en henk. koht usko.

Bertrand-Morley-Kuusela
Levtchi/Puistola-Malinen-Ojamäki
Luoto-Rauhala-Karjalainen
Puistola/Levtchi-Jasu-Vauhkonen

Vittasmäki-Suhonen
Blood-Kemiläinen
Utunen-Ytterell
Mäntylä

Larmi
(Heljanko)

Sentteriosasto ehkä lievä kysymysmerkki näillä nimillä. Uskon ja luotan silti sen riittävän, ei muillakaan juur tuota kovempaa keskikaistaa ole. Lisäksi laituriosasto lähtökohtaisesti tasoa jäätävä.

Pakkikalusto on hyvässä kunnossa. Mikäli Larmi meillä ens kaudella pelaa, on meillä kasassa ihan hillitön tandemi, Liigan kovin.

Lundh mukaan ja kokoonpano ois jo luokkaa laiton:

Lundh-Morley-Kuusela
Bertrand-Malinen-Ojamäki
Levtchi-Jasu-Vauhkonen

Vittasmäki-Suhonen
Blood-Kemiläinen
Utunen-Ytterell
Mäntylä

Larmi
(Heljanko)

6 tykkäystä

Ihan kivoja sommitelmia sinulla mutta…
Minä haluaisin nähdä että Wehmas, Haš, Puistola, Simontaival, Ollikainen, Lehtonen, Vanhatalo ja Moilanenkin saisivat peliaikaa.

Voiko yllä mainitusta porukasta joku pelata vielä A-junnuissa?
Kovin montaa pelaajaa tuskin KooVeen porukkaankaan saa mahtumaan.

Ei varmasti tule Vauhkonen pelaamaan Tapparaan nelosen laitaan. 44 pistettä tällä kaudella Sportissa, eiköhän tuo kärki ketjujen kamaa ole

2 tykkäystä

Jos Vauhkonen Tapparaan tulee niin eiköhän se ole Rautakorpi joka ketjun päättää, ei Vauhkonen itse?

1 tykkäys

No tuskin Rautakorpi neloseen Vauhkosta on laittamassa. Melko varma voi tästä olla.

Edellisenä kautena 21 maalia tänä kautena 17 maalia. Harvoin semmosia pelaajia neloseen laitetaan, jotka osaa maaleja tehdä.

6 tykkäystä

A-junnuissa arvelisin voivan pelata Haš, Puistola, Simontaival. Muut on jo … wanhoja.
Saanevat peliaikaa ainakin alkukaudesta liigassa ja CHL:ä. Muutoin pelaajien kehitys vaatii jonkun seuran Mestiksestä yhteistyöhön, ja se ei ole Koovee.

1 tykkäys

Mieluusti mäkin näkisin enemmän junnuja mutta aavistelen rosterin näyttävän tuolta.

@terppp 2016-2017 Nurmi pelasi nelosessa, sai ylivoima-aikaa ja nakutti yli 40p. Näen Vauhkoselle samanlaisen roolin.

Kuusela on naulattu ykköseen ja Rauhala-Karjalainen duo pysyköön koossa. Ojamäki <-> Vauhkonen voisi onnistua mutta itse koen Malisen paremmaksi sentteriksi Ojamäelle.

Yks vaihtoehto ois heittää Vauhkonen vasemmalle.

3 tykkäystä

Vauhkonen-Morley-Kuusela kuulostaisi hyvin rooliteltulta kentältä.

2 tykkäystä

Mikäli Vauhkosen heittäs vasemmalle, tää vois olla ihan mahdollinen ryhmitelmä:

Vauhkonen-Morley-Kuusela
Bertrand-Malinen-Ojamäki
Levtchi-Jasu-Puistola

Bertrandia ei oikein millään viitti laittaa neloseen, joten laitetaan vauhtikaksikko Bertrand-Ojamäki yhteen. Kolmoseen en suostu koskemaan. Mikäli Puistola breikkaa, on nelonenkin vaarallinen. Muuten Levtchi menee hukkaan.

1 tykkäys

Malisen pelimerkit eivät riitä kakkoseen. Rauhala ja Malinen vaihtakoon paikkaa.

Mä en haluaisi lähteä rikkomaan Rauhala-Karjalainen kaksikkoa, vielä kun Luotokin on sopinut vitjaan hyvin.

Jos Ojamäen siirtäisi vasemmalle? Oikealta ampuva snaipperi kuitenkin, joten onetimeri napsuisi mukavasti.

Ojamäki-Rauhala-Karjalainen.

1 tykkäys

No ei tääkään pöllömmältä näyttäs. :thinking:

Vauhkonen-Morley-Kuusela
Ojamäki-Rauhala-Karjalainen
Bertrand-Malinen-Levtchi
Luoto-Jasu-Puistola

3 tykkäystä

Bertrand-Morley-Kuusela
Ojamäki-Rauhala-Karjalainen
Vauhkonen-Malinen-Levtchi
Luoto-Jasu-Puistola

Tässä olisi minun mielestäni hyvä koostumus mutta ei tuo Vauhkonen ykkösessä myöskään huonolta kuulostaisi

1 tykkäys

Karjalaisella melko paljon todistettavaa, että pystyy pelaamaan kakkosen laidalla. Vaatii aika hurjaa tason nostoa.