Pelaajahaaveilut 2019-20

Sarkasmia hyvä veli, sarkasmia…

1 tykkäys

Astuin sitten miinaan, hyvin aseteltu velipoika :grin:

1 tykkäys

Kyllä me sentteri tarvittaisiin jos ei nyt todella pikaisesti edes toinen Morley/Virta-duosta palaile takaisin askiin. Runkosarja on nyt niin tasainen kärkipäässä että tammi-helmikuussa otetaan todella vahvasti asemia kotiedun kannalta ja se paikka meidän pitäisi nyt pystyä säilyttämään keinolla millä hyvänsä. Levtchin peli menee sekaisin keskellä ja Iacobellis on nyt osoittautunut laituriksi.

Tässä kaksi ääripään ratkaisuesimerkkiä vaihtoehdoiksi.

:mikki:-kortti: Aaron Gagnon olisi mikkimäinen hankinta tähän kohtaan - kokenut Liigasta tuttu kanukki. Elon Sveitsiin siirtymisen myötä Langnaulla alkaa ulkomaalaispaikat olla täynnä ja Sveitsin päässä oli jo huhua missä Gagnonin uumoiltiin siirtyvän vuokralle Langenthaliin: Eismeister Zaugg: Meister SC Bern: Goalie gut, Schablone gut, alles gut.

En panisi pahakseni jos Tapola ottaisi puhelua tuonne suuntaan. Myöskään pudotuspelejä ajatellen sentteristö Morley-Gagnon-Virta-Malinen-Jasu-Rauhala ei kuulostaisi hullummalta laadun ja särkymävaran näkökulmasta varsinkin kun Virta, Gagnon ja Rauhala/Jasu ovat kukin kykeneviä pelaamaan myös laidassa.

Jokerikortti: Flow-tilassa nuorten kisoja pelaava Kristian Tanus ja vuokrasopimuksen päättäminen sovittua aiemmin Mikkelissä. Jukurien tilanne ei pleijarien kannalta ole toivoton mutta eipä se mitenkään erityisen hyvältäkään näytä. Puistolalle lupailtiin näyttöpaikkaa Tapolan suulla joten entä jos otettaisiin toinenkin oma poika takaisin jo vähän aikaisemmin?

10 tykkäystä

Uskon että Virta sieltä tulee ensimmäisenä takaisin mutta ei hänkään Tammikuussa.

1 tykkäys

Hieman epäilen kun Morley ollut jo jäällä ja Virta kulkee keppien kanssa :thinking:

Maallikkona sanoisin, että käsivamman kanssa on helpompi luistella kuin jalkavamman.

12 tykkäystä

Nii onko tästä faktaa että Morley ollut jäällä? Ei tietääkseni.

1 tykkäys

Tässähän oli viikon sisään joku instassa bongannut videon jossa Morley oli treeneissä mukana?

Ei ainakaan perjantaina ollu joukkueen mukana vaan tuli salilta tai pyöräilemästä kun olin reenejä aamupäivällä katsomassa.

Jep, Ei todellakaan ole jäällä ainakaan ilman kontaktipaitaa neppailemassa. Puntilla voi olla polkemassa ym mutta jäällä ei tulla vielä hetkeen näkemään.

3 tykkäystä

Sitten on väärää tietoa ollut. Itse olen täysin muiden henkilöiden sanojen varassa.

1 tykkäys

Asiasta tietävien kanssa puhuin ja kehuivat et menee vielä pitkään

1 tykkäys

Onkohan Tepsissä loppukauden sentteriä meille?

Kiinnostaisiko Filppulaa pelaaminen Tapparassa

1 tykkäys

Niin olisihan siinä ainakin hyvä yv:n pyörittäjä.

Mä oon jo pitkään haaveillut Filppulasta Tappara-paidassa… Kelpais ainakin mulle.

Kyllä on haaveet vähissä, jos Filppulaa Tepsistä haaveillaan. Sitä paitsi meillä on parempikin ylivoiman pyörittäjä jo nyt joukkueessa.

15 tykkäystä

Niitä olis hyvä olla kaksi.

1 tykkäys

Niin tämän pelin ykkösen sentteri penkitettiin kun ei ihan onnistunut. Ei se Jasu voi myöskään jokaista aloitusta käydä ottamassa.

Tepsissäkin on parempia senttereitä kuin Filppula. Ihan pirun huono oli ainakin eilisessä Ilves pelissä. Kentän huonoin sanoisin.

5 tykkäystä