Kyllä tässä alkaa vähän vanha suola janottaa. Yhdessä ketjussa (Konna-huhu) kerrotaan että meillä ei ole käyttöä Konnalle. Toisessa (sentterihuhu meille) itketään kun ei sentterit riitä. 1+1=2 ja pahvi käteen. Onhan siinä riskinsä mutta tuskin ihan tähtitieteellistä hintaa kehtaa enää tässä kohtaa kesää kysellä. Tai mistä minä tiedän. Tämähän on vain haaveilua.
Itse en oikein tätä hehkutusta Parletista ymmärrä. Loistopakki ja oli Tapparassa pudotuspeleissä loistava, mutta jos Kemiläiselle korvaajaa haetaan niin ei Parlett ole ainakaan viimeisillä 3 kaudella ollut mikään joukkueen yv pakki. Ottaisin Parletin mielelläni mutta silti joku korvaaja Kemiläiselle tai itse Kemmulle jatko olisi kova juttu!
Ja Hyökkäykseen tarvittaisiin yksi sentteri ellei Tanus ottaisi kunnon harppausta…
Se olis vajaa kaks päivää heinäkuuta jäljellä. Julkaistaankohan tässä kuussa yhtään sopparia vielä?
30 viestiä siirrettiin uuteen ketjuun: Huhu: Michael Spacek Tapparaan 2020-21?
Haaveiluketjussa kun ollaan, niin toki voit haaveilla. Meinaat että lähtökuopissa on Vauhkonen, Malinen ja kuka kolmas?
Otetaan sit toi kolmaskin
2 viestiä siirrettiin ketjuun: Huhu: Michael Spacek Tapparaan 2020-21?
Kyllä tällaisella rosterilla kelpaisi jo lähteä kauteen:
Levtchi - Virta - Kuusela (Liigan kovimpia ykkösketjuja)
Smejkal - Spacek - Bertrand (voi morjes mitä tämäkin ketju voisi saada aikaan)
Peltola - Malinen - Vauhkonen (ei huono kolmonen)
Moilanen - Rauhala - Lehtonen
(Vanhatalo - Tanus - Simontaival)
Moravcik - Suhonen
Blood - Parlett (lontoota puhuvat samaan)
Utunen - Norin
Rouhiainen - Kinnunen
(+ junnut)
Hrachovina
Heljanko
Hyvähän tuo olisi, mutta tuossa lähtökohdassa Otto pelas laituria.
Nyt siis huhuissa pyörii Parlett ja Spacek… Nämä on vaimot vihjanneet instassa sekä Norin mikä on ollut ihan lehdessäkin Ruotsissa. Mikäli kolmikko saapuu niin onhan siinä pelimiehiä kerrakseen.
Norin ja Spacek, ja parletin tilalle kemiläinen nii se ois siinä👌
Kuulin että tosiaan kahta pelaajaa olisi tuloillaan. Parlettia ei vaikka olisi ollut saatavilla ja itse tarjosi itseään Tapparalle mutta ilmeisesti Tapola ei kelpuuttanut. Kovasti haiskahtaa Norin/Spacek kaksikolta.
Vaikkei Spacekia tulisikaan, niin Suomessa pääsee pelaamaan kiekkoa aika paljon aiemmin kuin AHL:ssa aikaisimmillaankaan.
Mitenköhän Joona Luodon käy?
Pelaa tai treenaa Pohjois-Amerikassa. Sehän riippuu koska ECHL käynistyy.
ECHL? Ei oo pelannut siellä peliäkään.
Olenko niin väittänyt? Se on farmin farmi ja jos AHL alkaa joulukuussa sekä ECHL esim lokakuussa, niin mitä luulet pelaako AHL-jäbät ECHL:ssä?
Spacek, Kontiola ja Myttynen Tapparaan, Malinen Ilvekseen. Jaahas, olikos kissa jo ulkona…
Joo jos ei vielä ollu ni kantsii kyl potkia se tässä vaiheessa mäelle
Nuo huhuissa pyörivät sentterit järjestyksessä omalla toivelistalla:
- Spacek
- Myttynen
- Kontiola