Pelaajahaaveilut 2020-21

Vois ukon poimia pois Pelsujen treeneistä

1 tykkäys

Vastavuoroisesti ne vastustajan maalin edessä pidetyt torikokoukset sun muut pienet painit kyllä sytyttivät varmasti muitakin katsojia kuin pelkästään minut. :star_struck:

7 tykkäystä

Aika erikoista, että järkyttävän huonolle pelaajalle kertyi kuitenkin 16 NHL-matsia, vaikka oltas voitu passittaa takas farmiin vaikka yhden pelin jälkeen.

3 tykkäystä

Tärkeissä peleissä ne jäähytkin jäivät pois.

Läpimurto suoraan kauden 2016–17 kovaan mestarijoukkueeseen (kolmosketjuun!) oli komea. Seuraavinakin kausina täytti paikkansa. Oliko NHL-maihinnousu niin huono? Eihän Luoto ihmeellisiä esittänyt, mutta sai yllättäen heti mahdollisuuden ja hoiti kuitenkin kohtuullisen luotettavasti aika minimaaliset vastuunsa.

Pelaajia on riittävästi, ja lisääkin vaikuttaisi olevan tarjolla. Tärkein haave tietty on, että seura selviää edessä olevista ajoista jotenkin onnellisesti ylitse.

1 tykkäys

Peliä tekevän keskushyökkääjän ja yhden maalintekijän voisi hankkia. Puolustus kaipaisi myös lisää vahvuutta.

1 tykkäys

Tämän kauden läpiviemisen suhteen on niin isot riskit, että minkäänlaisia haaveiluja ei tässä vaiheessa ole. Tapparalla on jo nyt suurehko määrä esim. ulkomaan apuja, jotka eivät ole täällä ilmaiseksi. Taloudelliset riskit ovat nyt jo suuret ja Tapparalla on paperilla kilpailukykyinen nippu. Toisekseen Liigaa on pelattu kaksi kierrosta, joten isompien johtopäätösten aika ei ole vähään aikaan. Jos jotain voisi tehdä toisin, olisin halunnut, että Mäntylä olisi puhuttu ympäri teemalla one more year.

7 tykkäystä

Mielestäni kannattajien ei tulisi perustaa pelaajahaaveilujaan Tapparan budjettiin tai koronatilanteeseen. Nyt kannattaa muistaa, että muissa joukkueissa ollaan tehty kovia hankintoja.

Kuka yv:ssä pistää viivapommit reppuun, kun Kemiläisen soppari pian loppuu?

1 tykkäys

Eikö tämä kortti kannata katsoa loppuun asti? Mahdollisistahan on myös Kemiläisen jatko. Ketä nämä muiden kovat hankinnat on jotka pelaavat varmasti Suomessa koko kauden?

Itse en tällä hetkellä kaipaa ketään, vaan hyvä seurata tätä koronan kehittymistä ja kuinka edes pelataan. Haaveilen toki jatkosopparista Kemiläiselle ja sitten kovempaa tasoa oleva pelaaja Norin/Rouhiaisen tilalle.

2 tykkäystä

No tässä tapauksessa mä haaveilen Connor McDavidia ja Torey Krugia!

Mun mielestä haaveilussakin on hyvä pitää realistisuus mukana. Nyt hankkimalla kova sentteri ja pakki, niin taloudelliset riskit nousisivat valtaviksi.

Lisäksi mitä se tekisi joukkuehengelle, kun yhtäkkiä raijataan oletusarviollisesti kovaa jätkää sisään jo nyt? Tuskin ainakaan kohentaisi sitä. Entäs jos hankinnat floppaakin?

Katotaan nyt ihan rauhassa mitä kausi tuo tullessaan ja mitä korona meinaa. Annetaan nykyiselle joukkueelle mahdollisuus.

2 tykkäystä

Mä oon sen verran realistisempi että haaveilen ja odottelen Barkovia ja Lainetta, mielellään vielä samaan ketjuun :face_with_hand_over_mouth:

4 tykkäystä

Mulle riittää haaveeksi että Parlett toipuisi täyteen pelikuntoon nopeasti.

8 tykkäystä

Tappara ei ole tehnyt kovia hankintoja? Kova nippuhan Tapparalla on. Odota nyt rauhassa niin näet kun alkaa potentiaalia tuleen esiin esimerkiksi Spacekin kohdalta.

Toki haaveilla voit vaikka hamaan loppuun, mutta älä pety jos ei mitään tapahdu aikoihin…

5 tykkäystä

Itse haaveilen että joukkueessa palaset loksahtavat paikoilleen. Pisteistä pelaaminen on ihan eri juttu kuin harjoituspelit. Annetaan nyt mahdollisuus Tapolalle ja Tuokkolalle. Toimintakulttuuri joukkueessa on varmasti erilainen kuin viime kaudella. Ja toki haaveilen Kemiläisen koko kauden sopimuksesta. Syksyn mestaruudesta en haaveile. Menköön naapuriin :wink:

5 tykkäystä

Haaveilen SB16, mikäli sikäli kausi ei jenkkilässä ala ajallaan.

4 tykkäystä

Sais kyllä Jokiharjulle tarjota sopparia, sen verran ohuella nyt mennään.

1 tykkäys

Tottakai haaveilussakin täytyy joku järki pitää. Monella täällä tuntuu vain olevan asenteena se, että haaveilee jotakuta, kunhan ei ole kallis.

Ehdottomasti Jokiharju kehiin ku muutenki on reenannu joukkueen kanssa jo pitkän aikaa.

6 tykkäystä

Saahan sitä haaveilla, mutta antaisin nyt tälle joukkueelle ja pelaajille aikaa näyttää. Varsinaista kautta kun on kaksi peliä takana. Eli tuomioita on turha jakaa suuntaan taikka toiseen.

Haaveilen tämän joukkueen pelaajien onnistumisista.

2 tykkäystä

Kuka tämä on?

Niin tietty, jäin jumiin kun meni Sassa ja Alexander SB/AB sekasin…

Son Sassa. Saahan noista haaveilla. Sassa vois ite maksaa vakuutukset, jos pääsisi pelaamaan.

9 tykkäystä