Pelaajahaaveilut 2022-23

Minä haaveilen edelleen sentteristä.

Jos Vähä-Ruohola sanoi Tampere Cupin jälkeen että NHL vaikuttaa siihen kuka hankitaan ja nyt sanoo ettei ole etsintä päällä, niin minun päässäni tämä menee niin että sopimus sentterin kanssa on jo tehty. Odotellaan vaan saako kaveri NHL sopimuksen.

Ja asiat minun päässäni menee useinkin hyvin perseelleen.

8 tykkäystä

Oisko ollu Honka>Thomas

3 tykkäystä

Elitescouttauksen perusteella varmasti hyvä pelaaja, mutta taitaa olla liian kallis ja varmaan pääsee muuallekin kuin Suomeen kolmossentteriksi.

Kelpaisi toki ja haaveilla saa!

1 tykkäys

Tappara on Euroopan yksi kovimpia seuroja, uusi areena ja mieletön dynastia. Olen tykännyt kyllä Virrasta 3-kentän sentterinä. Kempe olisi juuri se sentteri mitä haetaan.

6 tykkäystä

Onko tämä joku sisäpiirivitsi? Eikös Tapparalla ole kuitenkin ihan 4 keskushyökkääjää pelannut vaikkakin Rönni ei hirveästi Liigasta kokemusta omaa.

Tepsillä on neljättä keskushyökkääjää pelannut 0 Liigapelin kokemusta omaava vasen laitahyökkääjä, Vili Munkki.

Mutta katsotaan miten käy tämän Blandisin kanssa. Tässä on ennenkin lohet päässeet irti haavista. Jos tällä kertaa saataisiin veneeseen asti.

4 tykkäystä

Lehterä
Virta
Rönni

Tuossa on Tapparan sentteri -nelikko CHLn alkuun.
Sitten varmaan neljäs sentteri on Tanus.
Näistä kahdella on kunnon kokemusta miesten peleistä, Rönnillä alkuaskeleita.

19 tykkäystä

Minusta tämä ei kyllä ole riittävä sentteriosasto, mutta onneksi minä en tiedä mistään mitään.

16 tykkäystä

Tuli juurikin vastaan juttu, jossa oli vapaana olevia pelaajia. Sallinen oli tällä listalla. Olisi oikein hyvä kaveri täydentämään keskikaistaa. Joten haaveilen Tomi Sallisesta.

14 tykkäystä

Nyt jos Topi Rönni pudonnut loukin vuoksi, niin pikakomennuksella Tomi Sallista sisään ainakin siihen saakka kunnes Oton ja Topin paluu ajankohtainen.

17 tykkäystä

Tapola juuri kertoi livelähetyksessä, että maajoukkuepelissä loukkaantui, eikä matkustanut CHL-reissulle.

4 tykkäystä

Tomi Sallinen olisi tuohon kyllä juuri mitä lääkäri määräisi. Kokenut ja laadukas sentteri. Saatavillakin olisi varmaan ilman mottipäistä…

15 tykkäystä

No vois kuvitella juu.
Ja voisi myös kuvitella, että vaikkei T.Sallinen olisi saatavilla ilman mottipäistä, niin joku kolmossentteri olis markkinoilla…
Vähän hölmöä lähteä noin kapealla keskikaistalla liikenteeseen kun poissaoloja tulee aina.

2 tykkäystä

Siis jos Rönni, joka saamassa reilua näyttöpaikkaa, on nyt juuri loukkaantunut, ei kai sinne mitään paniikkihankintaa olisi pitänyt tehdä? Tanus pelannut junnuajat keskushyökkääjänä, kuten Tapola sanoi. Onhan CHL:ää vedetty Peltola pakkinakin. Tuskin pidempään on tarkoitus vetää näillä, mutta maltti on valttia.

1 tykkäys

Eikai kyse ole ainoastaan Rönnistä, kun Rauhalakin poissa.

1 tykkäys

No paniikkihankinta ja paniikkihankinta.
Yks keskushyökkääjä lisää noin kapeaan sentteristöön ei mene paniikki- vaan järkihankintana.
Leveyttä tarvitaan.

27 tykkäystä

Tämän viikon aikana se nähdään miten vaikuttaa kahden sentterin vaje.
Aloitusympyrässä se näkyi umpi surkeaa Pelicansia vastaan niin hieman pahoin pelkään millaista jälki on CHL:ssä.

4 tykkäystä

Eihän tuossa tällä hetkellä ole kuin Lehterä ja Virta, jotka ovat miestentasolla säännöllisesti pelanneet sentterinä. Olisi aika kummallista, jos tärkeät chl pelit pelattaisiin ilman sentterihankintaa. Vai onko käynyt niin et Aro on laittanut rahahanat kiinni.

4 tykkäystä

Malisen Jakelle soittoa

4 tykkäystä

Kyllä se on paniikkihankinta, jos heti laitetaan ostohousut jalkaan, kun Rönni loukkaantuu. Mikki kun on puikoissa, ei sellaista kovin herkästi tehdä. Jos keskushyökkääjä tulee, on taustalla varmasti pidemmät neuvottelut, eikä vain ole heti Rönnin loukkaannuttua ole vaan hankittu pelaajaa. Silloin usein tulwe huteja tai järkyttäviä ylihintoja.

2 tykkäystä