Pelaajahaaveilut 2024-25

Jos ensi kauden sentteristö on Helenius-Keskinen-Råsänen-Somppi, oletko tyytyväinen?

• Kyllä
  • En
0 äänestäjää

Jos meillä on vain 4 senaa, niin se ei riitä, koska tuossa ei ole loukkivaraa. Muuten ihan ok senat nuo 4.

24 tykkäystä

Onhan tuohon sitä Schnarria huhuiltu. Sitten olisi jo melkein laittoman kovat senat.

2 tykkäystä

Kyllä maailmaan haaveita riittää.

4 tykkäystä

Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Siksi haaveilen tuohon lisäksi Daniel Audetesta.

3 tykkäystä

Riittäiskö B.Rautiainen viidenneks?

2 tykkäystä

Riittää. Pienen painoarvon annan sille kuitenkin kun Mr.Peter siitä kertoili.

2 tykkäystä

Mun mielestä on koulutukseltaan laituri, mutta tällä kaudella pelannut pääasiassa keskellä U20 sarjas ja jopa tuossa edellisessä U20 maajoukkueen viiden maan turnauksessa.

En ole.
Jos listassa olisi ollut lisäksi Otto Rauhala niin olisin äänestänyt toisin.

Onhan siellä Heikki Liedes sopparilla 2025 asti… swiss amy knife.

Tällä kaudella pelannut sentterinä 28/50 ottelua.

4 tykkäystä

Niin, oishan se kiva, mutta kutsuuko ulkomaat.

Otsikkoon viitaten, toivon että Rauhalan Otto pelaa ensi kaudellakin Tapparassa.

10 viestiä siirrettiin uuteen ketjuun: Huhu: Aleksi Matinmikko Tapparaan 2024-25?

Tämmönenkö meidän pakisto on ensi kaudella

Leskinen - Kaski
Juolevi - Kinnunen
Gallet - Matinmikko
Piipponen

Noitahan tänne on huhuiltu ja mikäli on tulossa niin eiköhän Ahlroth ja Kulonummi poistu ja Kärki jää tulematta. Ei noista varmaan kukaan jää 8.pakiks tänne.

Tainnut molemmat olla enemmänkin haaveita kuin kunnon huhuja? Juoleville kuulemma sopparia tarjottu mutta ei pitäisi tulla yllätyksenä, että tarjotaan. Siitä on kumminkin vielä aika pitkä matka siihen, että Juolevi meillä jatkaisi.

5 tykkäystä

Eikös tämä ketju ole kirjaimellisesti pelaajahaaveilut?

1 tykkäys

Toivon kyllä että Kulonummi ja Kärki tai edes toinen heistä pelaa meillä ensi kaudella

5 tykkäystä

Kyllä on mutta tuossa kyseisessä viestissä johon vastasin oli nimenomaan koottu puolustus näistä ”huhuista”. Tai ainakin näin sen itse ymmärsin kun huhuista siinä puhuttiin. Niin tahdoin vaan korjata, että näistä kahdesta nyt mitään vahvaa huhua ei taida olla olemassa.

Ei siinä, kyseinen puolustus vaikuttaisi kyllä todella hyvältä omaan silmään ja voisin tuosta jopa haaveilla.

Edit: sen verran vielä lisäystä, että kyseinen puolustus olisi kyllä aika köykäinen joten koodinimi Witkowski voisi tehdä hyvää tohon vielä lisäksi.

Ei sentteriksi, mutta huutelen vahvaa sisäänajoa pelaavaan kokoonpanoon Benjamin Rautiaiselle. Näihin omiin jätkiin pitää panostaa sen sijaan, että heidän paikalle kokoonpanoon hankitaan hilipatiheija ulkomailta.

8 tykkäystä

Tästä samaa mieltä, kun tällä kaudelle nostettiin Oiva mukaan jopa pakon edestä, kun sentteripula oli alkukaudesta. Oiva kyllä läväytti pöytään statementin, että hän muuten ei kokoonpanosta tipu. Ensi kaudelle pitäisi minun mielestä tarjota kunnon näytönpaikka Rautiaiselle.

Edit. Rike on kyllä tällä kaudella antanut nuorille näytönpaikkoja muutenkin, ja eikö jopa maininnut jossain, että haluaa ajaa nuoria pelaajia sisään liiga tasolle.

6 tykkäystä