D’Astous pakistoon. Saa suorittaa Tuomenoksa.
Tapparaa vastaan pelatuissa peleissä pitänyt hänestä ja pisteitä ropisee.
D’Astous pakistoon. Saa suorittaa Tuomenoksa.
Tapparaa vastaan pelatuissa peleissä pitänyt hänestä ja pisteitä ropisee.
Annetaanko anteeksi playoffejen pään metsästäminen viime kaudella?
Tottakai. Mitäpä tekemistä tuolla enää on Mies on rangaistuksena kärsinyt.
Minä en kyllä arvostanut pätkääkään sitä, että haki pelin lopussa taklauksella Merelän päätä ja selvisi vielä 5+20 eikä pelikieltoa tullut. Mutta nämähän on mielipidekysymyksiä, en haasta.
Itse en taas oikein ymmärrä et joskus sattunut jotain tekemään Tapparaa vastaan niin olisi syy olla hankkimatta. Tai jos pelaaja muuten vaan on “ärsyttävä”.
Tälläinen ajattelu tuntuu hieman olevan valloillaan.
Utunen, Utusen Toni.
Olisikohan jo aika palata Tampereen kaukaloon pelailemaan kiakkoo. Olkoonkin sitten pääty kumpi vaan . Voisiko olla Tuulolan korvaaja jos hän jatkaa matkaa…
En näkisi vielä Tapparalla käyttöä ja tuskin Utunenkaan haluaa tulla veivaamaan rotaatioon. Ehkä vielä vähän rintakarvoja vielä kasvatettava Tonilla.
Jatkoja vois tehdä Vittasmäelle, Kemiläiselle, Tuulolalle sekäHalloranille. Uusina vois tuoda sisään Haapalan ja Gardinerin muita en nyt keksi
Kossila on pelannut Ruotsissa ilmeisen hyvin. Siinä voisi olla mielenkiintoinen haku.
Saas nähdä onko Kemiläinen Grönborgin tulevaisuuden suunnitelmissa tuon luistelun takia.
Itse en oikein usko, että Kemiläinen ja Tuulola jatkaa Tapparassa tämän kauden jälkeen.
Vittasmäki olisi kyllä hyvä saada vielä pidettyä.
En itsekkään usko heidän jatkoihin, mutta haluaisin jatkavan.
Tuon sentteripaketin sekottaa kivasti viellä sinne tuleva ensikesän NHL draftin mahdollinen ykköskierroksen varaus, jota mm. Olli Jokinen on luonnehtinut haastattelussa Laineen ja Barkovin kaltaiseksi lupaukseksi.
Onhan Kemiläinen hyvä pelaamaan, mutta voisi olla aika siirtyä muualle.
Oishan se aika Tapparalainen kun sentterit ois. Mikäli siis Rauhala lähtee tutkimaa maailmaa
Räsänen
Keskinen
Helenius
Somppi
Ja koko talvi huudettaisiin ykkössentterin perään.
Haave: Sami Niku. Olisi täydellinen palaaja Grönborgin lätkään.
Niko Huuhtanen. Tuokaa.
Olisi ihan unelmaketju
Huuhtanen - Helenius - Levtchi
Räsänen tämän kauden Kalpasta Tapparaan. Onko taustalla vain se, että on ”oma kasvatti” vai onko tosiaan Grönborgin toivoma oikea palanen keskustaan?
Markkinoilla ehkä muutakin tarjolla.
Haaveilen että meidän sentteristö on tämän näköinen, mikäli Rauhala lähtee ulkomaille.
The ykkössentteri
Helenius
Keskinen
Somppi
Olisi laadukas liiga tasolle, mutta myös suhteellisen edullinen keskusta. Jää varoja hankkia muille pelipaikoille kovia nimiä.
Aapeli Räsänen tohon vielä täydentämään sentterinelikko. Selvää ykkössentteriä ei tälläkään kaudella ole
Kyllä itse tuohon silti haaveilisin hiukan kovempaa nimeä johtamaan sentteristöä kuin Räsänen. Tämä vain minun mielipide.