Pelaajahaaveilut 2024-25

Omat pojat takaisin 2025 projekti: Laine Metsola Jormakka

3 tykkäystä

Kyllä mä haaveilen, että Pate saa asiat kuntoon, eikä pelaa Liigassa ainakaan kymmeneen vuoteen.

16 tykkäystä

Mites Kärjen Japi?

Ei kiitos.

1 tykkäys

Pidin aikoinaan hyvänä vahvistuksena Tapparalle. Mutta sitten kausi alkoi.

5 tykkäystä

Haapala…tuu ny jo kotiin sieltä :muscle::muscle:

4 tykkäystä

Karjalainen takas! Hakulinen olisi myös kova hankinta samalla, saisi hyvän kentän Mattilan kanssa.

3 tykkäystä

Puntti-Pekka olisi mukava saada takaisin

Mitä tekee Henrik Haapala?

Nyt, kun Levtchi ja Camper tuosta lähtee niin Haapalan pelikäsitykselle olisi käyttöä.

5 tykkäystä

Haaveilen Iikka Kangasniemee Tapparaan

3 tykkäystä

Huhuillaan, että hakisi pelipaikkaa tampereelta. Ilves ilmeisesti todennäköinen. Näin siis puhutaan Ilves foorumilla sekä jatkoajassa.

Eipä taida pitää paikkaansa tuo, olen pahoillani.

31 tykkäystä

Oma veikkaus on, että jos Haapala Tampereella pelaa, niin seura on Tappara.

Ja olisi kyllä ihan hyvä palanen ensi kauden joukkueeseen.

Minä olen hyvilläni jos ja kun Henkka ei mene naapuriin. :joy:
Haaveilen että jonain päivänä nähtäisiin vielä Tapparassa.

5 tykkäystä

Puistola- Helenius- Haapala
Puhakka- Keskinen- Halloran
Tanus- Mattila- Granath
Savinainen- Räsänen- Liedes

Brickley- Leskinen
Kinnunen- Matinmikko
Tuulola- Rafkin

1 tykkäys

Haaveiluista mielenkiintoinen yksityiskohta ettei Tapparaan ole taidettu huhuta ketään laitahyökkääjää? Kantnerkaan ei toteutune. Liedeksenkin yllä on jotain ja siinä poistuisi myös yksi laitahyökkääjä. Olisikohan Mattila sitten mahdollisesti laitahyökkääjä tämän hetkisen hahmotelmalla.

Sisäisestä noususta varmaan Tanusta saa sijoitella paremmille positioille ja jotenkin tuntuu että Benjaminin Rautiainen saattaisi saada hyvän näyttöpaikan alkuun.

Haaveilen ainakin sitä että saadaan laituri-osastolle jotain sellaisia nimiä mitkä tulee totaalisen puskista.

3 tykkäystä

Tappara kokeilee, millä tavoilla voi voittaa. Tällä kaudella sentteriosasto oli täysin riittämätön. Ensi kaudella kokeillaan jättää laituriosasto retuperälle. Sitä seuraavalla pakisto jne.

3 tykkäystä

Voihan se näinkin olla. :smiley:

Viime kesänä odoteltiin Lehterän korvaajaa tunteet pinnassa ja nyt kesälle vuorossa Levtchin korvaaja.

Jos nyt kuitenkin laskee huhuja yhteen niin laitahyökkääjistä poistuu Levtchi, Camper, Baptiste(?), Liedes(?). Tämä siis finaalien pelaavasta kokoonpanosta.

Kyllähän tuosta pelimiestä poistuu ja varsin monesta roolista. Eiköhän siellä kuitenkin jotain ole katiskassa.

Millaikohan mahtaa kaikki huhut mennä senttereiden osalta? Jos kaikki pitävät paikkansa niin meillä olisi Somppi, Rauhala, Mattila, Räsänen, Keskinen, Helenius (?).

Eikös kaikilla muilla lopu sopimus, paitsi Liedeksellä? Toki jotain huhuja ollut Liedeksen lähdöstä, mutta.