Nykyjoukkueesta ehdottomasti Tuulolan jatko oisi se mieluisin vaikka joululahjana julkaistava paketti ![]()
Tuohon vielä 1998 sarjaa Mäkisen Otto ja Lassi Vanhatalo
Ilmeisesti Arttu Kärki palaisi ensikaudella Tapparaan…Juujärvikin kirvescastissa tästä mainitsi.
Eikös tää ollut ihan itsestäänselvyys että menee hakemaan vaan loppukaudeksi peliaikaa ja tulee meille valmiimpana enskaudeksi
Niin taisi olla, mutta en muista onko tästä ollut vasinaisesti virallista mainintaa.
Ja siinä on vielä NHL-rahat kiinni, niin varmasti palaa. Eiköhän Kärki sinne sopimuksen saa.
Eikös hänen sopimus ollut vain tämän kauden Tapparan kanssa? Tämä siis tieto mikä on julkisuudessa
Oiva Keskinen. Kunhan jatkaisi vielä meillä.
Niihän se jatkaakin? Kevääseen 2026.
Itse toivon John Quennville jatkavan🙂
On kyllä mielenkiintoista mitä tekee Petteri Puhakka, nythän hänen jatkonsa pitäisi yrittää sorvata ensimmäisenä kiinni. Ilmeisesti myös Ruotsissa ollaan oltu jo kiinnostuneita hänen pelitaidoistaan.
Totta tämä. Jotenkin jo ainakin pari vuotta silti itse odottanut, että nostaisi profiiliaan vielä enemmän. On minusta nimenomaan Tapparaan erinomaisen laadukas runkopelaaja, mutta ei ole vielä sellainen levtchimäinen käänteentekevä pelaaja.
Nuff said:
Ruotsissa ei ole oikee kulkanu. Toki loukkeja ollu mutta silti. Tuskin tahtoo jatkaa siellä. Uutta vauhtia tutusta paikasta.
Kuten olen aiemminkin todennut niin erittäin vahvan huhun mukaan Mikael Seppälän ykkösvaihtoehto Suomessa on Tappara. ![]()
Mutta onko Suomi Seppälän ykkösvaihtoehto?
Onko Seppälä nyky Tapparan tyylinen pelaaja?
Onko Gallet? Tai Witkowski? Kait Seppälä menisi tuohon niinku Vittasmäki. Seppälän hyökkäyspään pelistä mieleen jäi röyhkeät nousut maalille. Tietysti yhteensopivuus ja kokonaisuus on tärkeää. Seppälän profiili (vahvuudet) on aika selkeä. Jonku Gallet’n ei.
@BlueOval uskaltaako innostua?
Ei kannata vielä kausikorttia tuon perusteella ostaa päällikön toiveissa ![]()
Viittasin tähän.
Ja joo en ole ostamassa ![]()