Vois melkein luvata, että jos #88 sorvaa tämän vuoden puolella jatkosopparin, niin mää kirjoitan ens vuoden aikana mun gradun pois ja vihdoin yritän valmistua ![]()
Mutta Jocken ja Anderssonin jatkot ois haaveissa ja toki Otolle sopimusta
Vois melkein luvata, että jos #88 sorvaa tämän vuoden puolella jatkosopparin, niin mää kirjoitan ens vuoden aikana mun gradun pois ja vihdoin yritän valmistua ![]()
Mutta Jocken ja Anderssonin jatkot ois haaveissa ja toki Otolle sopimusta
Tarkoitatko Savonmaalla Jukureita vai Kalpaa
Ei voi olla Jukurit
en kyllä näe tuossa mitään järkeä..
Jos Matinmikko päästetään Kärppiin kuten huhutaan, niin syy tälle voisi olla, että K. Jalonen tuo mukanaan Oliwer Kasken Kölnistä. Saman roolin pelaajat, aivan eri palkkakuitilla tietenkin. Jokainen valmentaja kuitenkin tapaa tuoda muutaman oman luottopelaajansa mukanaan. Lisäksi maalivahtiosastolla taitaa Metsola vaihtua nuoreen (ja halpaan) kakkosmolariin eli sieltä vastaavasti tulee säästöä.
Tampere + veljekset -linjalla voisi jatkaa, kun näyttää toimivalta. Tuntuu vaan realismin rajoissa olevien oman kylän poikien hankkiminen olevan hankalaa. Otto Koivula voitaisiin tietysti naarata Ruotsista, kun ei Ilves-tausta enää ole vuosiin ollut mikään este ja aika vaatimaton kausi Koivulalla menossa.
Koivulalla tais olla semmonen vamma päällä tällä hetkellä että spekuloitiin jopa koko uran olevan vaarassa.
Itse voisin haaveilla pohjois-amerikan kaukaloista Eetu Liukasta. Voisi olla aika hyvä voimahyökkääjä kolmosen laitaan.
Roby Järventiellä taitaa siihen malliin kulkea, ettei tarvi tänne enään haaveilla…harmi sinänsä.
Mun saaman tiedon mukaan KalPasta on kyse.
Tapparassa ei kuitenkaan Kotajärvi ole jatkamassa.
Mites tuo Jocke, oletko siihen saanut savumerkkejä?
KalPa on oiva paikka nuorelle puolustajalle.
![]()
Miten olisi semmoinen laituri, kuin Eetu Tuulola? Mielestäni tekee arvokasta työtä, vaikka ei aina maaleja tulisikaan. Pelaa hyvää alivoimaa ja 5v5 pärjää mielestäni paremmin, kuin ± näyttää. Pitäisin oikein mielelläni kolmosen laiturina vielä jatkossakin. ![]()
Matinmikkoa ei luultavasti ollut mahdollista pitää. Kärpissä on isompi rooli tarjolla ja tarjosivat varmasti kallista sopimusta. Ei välttämättä ole edes suurta eroa Kaskeen. Kaski taitaa kuitenkin olla liian kova nimi liigaan, eli saa hyvän sopimuksen ulkomailta.
Näihin aikoihin joitakin jatkoja on yleensä ilmoitettu, eli saisi kohta kuulua avainpelaajien jatkosopimuksia.
Jatkot Linköpingiin julkaistu joten valitettavasti ei näytä toteutuvan ![]()
Jalonen voisi napata vielä mukanaan, osoittanut että on eliittiä Liigassa. Saa paremman sopimuksen muualta kyllä
Olis hieno saada Metsolalle vielä one more year joten siitä haaveilen.
Taitaa vaan olla niin, että Tappara ei jatkoa tarjoa. Ja jos tarjoaa, niin palkassa täytynee tulla nykyisestä alaspäin sen ainakin 50%. Riittääkö edes se.
En yllättyisi, jos Metsola lopettaa.
Voi hyvin olla, että lopettaakin tämän kauden jälkeen. Toisaalta Metsola on ikäisekseen erittäin kovassa fyysisessä kunnossa ja pelaa hyvin eikä vammoja ilmeisesti ole, perhe Tampereella miksipä ei ottaisi vielä iloa irti yhden kauden verran jos/toivottavasti Tappara sen mahdollistaa.
Ihan mukavia huhuja. Kaski, VMV ja maalitykin jatko ![]()
Haaveilen jatkosopimuksia ainakin näille pelaajille:
Pavel, Keskinen, Räsänen, Rauhala, E.Tuulola, Nykänen, Sylvegård ja Blichfeld.
Toki myös Tanus, jos ei lähde käymään ulkomailla.
Tanuksesta on vähän ollut huhua, että lähtisi kokeilemaan ulkomaita…
Tässä ois kans yks jonka saa mun puolesta napata VMV ja Kasken mukana takas nyt kun sopimus on katkolla