Pelaajauutisia Tapparan playoffs kick off -tapahtumassa 19.3.2026

Toivoisin jatkoja Rauhalalle, Räsäselle ja Lucian Bernatille.

1 tykkäys

Mikäs on Emil Järventien tilanne sopimuksen osalta? On loppukaudesta pelaaminen näyttänyt todella hyvältä.

Räsäsellä jatkopahvi on.

1 tykkäys

Puhutko Iivarin optiosta vai huhutusta Aapelin jatkosta

Aapeli

Hyvä että 2005 syntyneellä kulkee u20 sarjassa, Mestiksessä olikin jo vähän kiikunkaakun. Jos Pyry säilyy Mestiksessä niin voi saada jonkinlaisen sopimuksen Tapparaan, koska CHL.

4 tykkäystä

Itse olen kuullut samaa huhua E. Järventien siirtymisestä Vaasaan. Voisi olla hyväkin siirto pelaajan itsensä kannalta.

Samoin Katolickyn kohdalla on ollut puhetta siirtymisestä rapakon taakse junnusarjoihin.

Eiköhän jatkosoppareissa ole Suvanto ja Vanhatalo, mahdollisesti tosiaan Rauhalakin.

Tämä ilmeisesti perustuu katsottuihin Pyryn peleihin? Puhtaasti tilastojen perusteella tähän johtopäätökseen on vaikea päätyä, mutta en ole tosiaan sekuntiakaan Mestistä seurannut.

Juu katseltu on, kaukana oli ajatukset, että tää äijä on väärässä sarjassa tai että mitä Liiga-äijä täällä tekee.

3 tykkäystä

Lisää tietoa tapahtumasta (mm. jokunen helmi GW-paita myynnissä :kannu: ja nippu edullisempia…:):

2 tykkäystä

Tämän tapahtuman jälkeen jokainen voikin sitten saapua Hakametsään katsomaan niitä pelaajia, jotka ehkä saavat huomenna sopimuksen :slight_smile:

3 tykkäystä

Myynnissä on myös useita helmiä menneiltä kausilta, kuten mestaruuskaudelta 2016–17 Veli-Matti Savinaisen, Henrik Haapalan, Christian Heljangon ja Otto Rauhalan Game Worn -paidat.

Kuinkas monta peliä Christian Heljanko pelasi Tapparan Liigajoukkueessa kaudella 2016-17?
Mä tiedän että maalivahtien paidat saavat game worn-statuksen kun pelaaja on kokoonpanossa luukkuvahtina. Siksi kysynkin että monessako pelissä em. kaudella Chrisu availi Tapparan Liigapelissä luukkua?

2 tykkäystä

Tämän mukaan ei yhtäkään peliä.

E: Tosin en tiedä kuinka luotettava tuo Liigan sivu nyt on. Väittää ettei Heljanko ollut penkillä playoffeissa 2017-18 kaudella vaikka oli. :smiley:

1 tykkäys

Teki kesällä 2016 Tapparan kanssa vuoden sopimuksen, jossa oli kahden vuoden optio. Sopimuksen ensimmäinen vuosi meni kokonaan LeKissä ykkösvahtina

Jos siellä on oikeasti Chrisun game worn pelipaita kaudelta 2016-17 niin on kyllä melkoinen helmi löytynyt. :face_with_hand_over_mouth:

3 tykkäystä

Jea, ei Heljanko ollut 16-17 missään pelissä Tapparan kokoonpanossa, ei edes harkkapeleissä. Mutta Issued-paita voi löytyä.

2 tykkäystä

Itse ainakin menossa tuonne. Ekaa kertaa nään pukukopinkin.

3 tykkäystä

Joko selvinnyt pelaajasopimukset sillä ite en paikanpäälle pääse valittevasti

1 tykkäys

Vasta 10 min jonotettu sisälle pääsyä. Täälä on aika paljon porukkaa.

3 tykkäystä

1700 tulee vasta ekat tiedot. Tässä ootellaa vielä

3 tykkäystä

Savinaisen GW 1500€

Levtchi GW 900€

13 tykkäystä