Pelicans-HPK Tallinnassa 27.01.2018 - mitä sillä tavoitellaan?

Hieno juttu mielestäni, josta tuli mieleen nyt vaan puuhamiehet Ahvenanmaalle oma kiekkojoukkue, futiksen tavoin. HockeyClub MIFK :smile: Taitaa olla jo kyseinen seura Ahvenanmaalla?

En ymmärrä ideaa tän takana. Kaksi keskikastin joukkuetta tuskin herättää isoa hypeä Tallinnassa.

Olisko Viron puolella konfettit halvempia? Pääsee Hämeen Herra halvemmalla…??

Hieman offtopic, mutta taisi aikoinaan SM-etuliitteen poiston osasyynä olla myös sen monimerkityksellisyys (ks. sadomasokismi).

1 tykkäys

Jos tuollainen kuvitelma toteutuu niin tulisihan tuosta mahtavia vieraspeli matkoja… Kuinkahan Viron puolella olut ja katsomo sääntö menee?

Tuskin mitenkään.

Mua rupesi kyllä tämä savotta kiinnostaan. Mut taidan jäädä Hesaan Tapparan peliin joka alkaa jo klo 15. :astonished:

Liikaa Fingerporia päättäjillä takana jos tuo oli syy😂. Sm hiidot, sm-suunnistus jne. Jarla misä sää ny oot?

1 tykkäys

Ainakin Drag Racingia sai katsella olutmuki kädessä pari kesää sitten.:slight_smile:

Siitä ehtii vielä loistavasti klo 18.30 lähtevään laivaan?
Ties vaikka olisi muitakin samoja värejä tunnustavia matkassa?:stuck_out_tongue_winking_eye:

2 tykkäystä

Vesterbacka kaivaa tunnelin tai hyperloopin Helsingin ja Tallinnan välille, niin sinne pääsee nopeammin kuin Pasilaan Hartwallille. Tai Tallinnalaiset IFK:n matsiin.

Tämä on erinomainen ja toivottavasti kaukonäköinen temppu. Liigan on vaikea kasvaa rajojen sisäpuolella, joten kaapataan sukulaiskansan suurkaupunki tänne.

5 tykkäystä

On kyllä niin saletisti faniristeily tai paremminkin hotellimatka Tallinnaan tuona päivänä! :grin:

2 tykkäystä

…ja mulla maanantai vapaa…:laughing:

Edittiä: Tuota haettiin rivien välissä.:thumbsup:

1 tykkäys

Mitä se halli vetää? 6000 -7000. Oishan se jautaa kun sie olis ainakin 1000 katsojaa maailman paras ja kaunein paita päällä.

2 tykkäystä

On näköjään kateltu vaan kuvat kun on linkitetty juttu tänne?:grin:

“Nurmisen mukaan lähtökohta on se, että vajaat 6 000 katsojaa vetävä areena saadaan täyteen.”

1 tykkäys

Wikipediassa tosin sanotaan että jääkiekkoa mahtuu katsomaan 7700.

1 tykkäys

Valehteleeko/liioitteleeko Wikipedia, vai onko Nurmisella tullut laskuvirhe?
Siinäpä sitä onkin pohtimista…:rolling_eyes:

1 tykkäys

Osaan myös lukea,usko vaan. :grinning: En hirveästi luota mieheen joka ei ilman tukea itse kävele lentokoneesta pois. :grinning:

Mä oon käyny vie intin Lahdessa. :grinning: Ainut hyvä on sie tienviitta Tampereelle. :grinning:

Ihan kiva markkina kumminkin.

2 tykkäystä

Vodkaturismia. Sama kuin pesiskauden avaus aurinkorannikolla. Tai voihan siinä oikesti olla testi, miten vapaa alkoholitarjoilu toimisi liigassa kun alkoholilakia ja anniskelurajoituksiakin ollaan parhaillaan uudistamassa.

https://www.instagram.com/p/BeC29XmA6h2/

Komiata!

5 tykkäystä