Pelicans - Tappara 02.02.2019 (La) klo 18.30

Käsittämätöntä tämä jatkuva Heljanko show. Eihän tämä Heljangon vika ole, pelaa kun käsketään. Mutta alkaa jurppimaan että koko pelaaja pelaa meillä

3 tykkäystä

Mikäs ihmeen syy nyt on valittaa Heljangosta kun se on pelannut pari viime peliä ihan hyvin?

1 tykkäys

Olisin kanssa antanu Nikken pelata vähän kovempi peli että olis oikean tason nähny.

2 tykkäystä

Minkä takia Heljanko maaliin? Saa edes silmiä kiinni.

1 tykkäys

Ekan kympin jälkeen istuu jo penkillä, veikkaan. Ei kestä Lahden lauantai illan huumaa. Kova sälli jos selviytyy.

1 tykkäys

Nähdäkseni hyvä ominaisuus maalivahdille. :wink: On meinaan paljon helpompi torjua.

2 tykkäystä

Esimerkiksi se, että Bäckströmillä voitettiin ja nollattiin vastustaja. Eilen taas Heljangolla kolme omiin ja tappio.
Vaikuttaa mun silmään vähän hölmöltä peluuttmiselta. Näin tietämättä kaikkia muuttujia

4 tykkäystä

On, potentiaalia siihen kyllä löytyy. Mutta tällä hetkellä “Jeesuksen toinen tuleminen” on todennäköisempää.

2 tykkäystä

Vähän oli eritasoiset vastustajat.

Eilistä perseilyä on ihan turha Heljangon niskaan kaataa, ei maalivahdin takia hävitty. Tänään onneks uus peli, lähettäväkin ostamaan pelieväät.

4 tykkäystä

No ei se Ilveskään mitään taikatemppuja esittänyt maaliensa eteen. Ei ne helppoja ollut, en sitä väitä. Mutta mitä nyt itse olen kiekkohommissa ollut, niin nollapeli on aina nollapeli ja kolme päästettyä on kolme päästettyä.

10 tykkäystä

Joo ei todellakaan voi laittaa. Pelasi ihan ok. Koko joukkue edessä oli huono ja haluton.

Ei tuolla pelillä tänäänkään ole pisteitä tulossa. Onneksi sen asia voi korjata.

1 tykkäys

Mutta mennään eteenpäin, minähän olen vaan maanmatonen kannattaja. Syystä siellä vetelee ammattilaiset naruista Tapparassa.
Tänään pitää olla hereillä koko joukkueen alusta saakka, pitää haluta kamppailla, sillä vastustaja ei varmasti jätä Lauantain kotipelissä puolitiehen. Maalivahdilta vaaditaan myös paketin pysymistä 60min kasassa.

1 tykkäys

Nikke on vähillä mahdollisuuksillaan todistanut olevansa voittava maalivahti. Heljangolla niitä näyttöjä on hieman enemmän, ja voittava maalivahti hän ei ole. Ihmettelen suuresti maalivahti valintaa, toivottavasti ei kostaudu. Tai no, mitäs sitten. Luulisi ainakin sitten jatkossa Niken saavan enemmän pelejä. Pleijareissa tämä Heljanko-show ei voi jatkua tai ollaan lomalla ennen naapuria.

5 tykkäystä

Eiköhän tässä mennä Heljangolla runkosarja ja Bäckströmiä säästellään ja jossain vaiheessa playoffeissa Bäcks tekee ”Kuivalaiset” ja lopun me tiedämmekin…

Vaihdetaan toisessa pelissä pois luukulta ja pelit jäävät siihen? Siis Becksin osalta.

Eilen jalat olivat taas lyijyä, tuskin sulavat taas vähään aikaan. Pelataan joka toinen kuukausi, ei lupaa huhtikuulle hyvää.

Nikke otti Porissa noita ylös tulevia kuteja kiinni.

5 tykkäystä

En ymmärrä peräkkäisinä päivinä Heljangon peluutusta, kun se jälkimmäinen peli on maalivahdeilta usein se heikompi peli ja Heljangolle on näin myös ollut. Tänään tarvitaan yli kolme maalia voittoon.

1 tykkäys