Petri Kontiola

Täytyy kyllä sanoa, että olen pettynyt tähän Kontiolan uuteen tulemiseen. Rooli on tällä hetkellä mielestäni liian iso suorituksiin nähden. Toki parempaakaan sentteriä ei ole tällä hetkellä laittaa tilalle.

7 tykkäystä

Puolustan siinä mielessä Kontiolaa, että nyt joukkueesta puolet pelaa päin persettä.

2 tykkäystä

Konna on sen tason pelaaja että hänen pitää näyttää esimerkkiä näille päin persettä pelaaville. Ei valua heidän tasolle.

4 tykkäystä

Jep, ja Granath pois ykkösestä. Ei vaan löydy tarvittavaa taitoa ja prosessoria. Tanus tai Levtchi tuohon ykköseen kolmanneksi.

12 tykkäystä

Olen samaa mieltä, mutta on siellä isompiakin staroja kuin Konna jotka hiihtelee miten sattuu.
Mutta se siitä ja kohti Oulua.

Vähän on nyt hidasta ja kaverit hukas!
Kolme viimeistä peliä: 0 - 0 - 0 - -1.

Jos jotain hyvää niin aloitus % nousussa :slight_smile:
Onkohan reenijumia?

1 tykkäys

On tosiaan ollut tahmeampaa tekemistä viime pelit.

Tosin se ei ole Kontiolan syy, että hän on Tapparan paras kiekollinen sentteri ja rooli sen mukainen.

6 tykkäystä

Olisikohan Konna laitettu ns. Tekemään extraa. Mies on ainakin ihan jumissa pääkopasta lähtien, joku selityshän tälle on.

5 tykkäystä

Montas peliä se Levtchi on ollut pois laidalta?

Ilves pelissä viimeksi samassa ketjussa.

Paljon täällä nyt Kontiolan “roolia” nostetaan esille, mutta ei siinä mitään ongelmaa tai yliluottoa ole.

Pelannut surkeasti pari viimeistä peliä ja karmeita aivopieruja nimenomaan kiekon kanssa. Mikä pitäisi kuitenkin olla hänen vahvuus.

1 tykkäys

Kyllä omasta mielestäni on ongelmaa. Kun Kontiola ei mielestäni voi olla ykkössentteri. Jos on, niin sitten on jotain pielessä. Ja tällä hetkellä hän on Tapparan ykkössentteri.

14 tykkäystä

Varmaan olikin ihan odotettavissa kun ”kuherrus kuukausi” päättyy, niin on hetken hankalaa. Nyt pitää vain parantaa.

Ihan odotettavissa, että tulee pieni “takapotku”, kun saa kuormaa. Poikkeuksellisen pelisilmän omaava pelaaja, johon ainakin allekirjoittaneella täysi luotto. Tulee olemaan ykkösäijiä keväällä. Nyt täytyy huomioida, että viimeiset kaksi peliä koko joukkue on pelannut päin per***tä…Enemmän mää oon kevään suhteen huolissani meidän hyökkäyspään amerikanavuista kuin Kontiolasta.

3 tykkäystä

Kyllä minulla ainakin on myös vahva luotto Kontiolaan. Mutta haluan jonkun helpottamaan kuormaa.

16 tykkäystä

Eikö se nyt ihan odotettavissa ollut että jossain kohtaa tulee tahmeampaa, tiedä sitten odottelinko itse vielä tässä kohtaa.

Siinä voisi aika moni kyseenalaistaa kesätreenit jos mies tulee lokakuussa Valavuoren golf-leiriltä peleille eikä missään näkyisi eroa näihin jotka ovat toukokuusta kuntopohjia rakentaneet, vaikka huhujen mukaan Kontiola nyt treenannut onkin, niin takamatkalla on silti.

1 tykkäys

Vaikka pohjat olisi mintissä niin pelikuntoa ei saa mitenkään muuten kuin pelaamalla.

1 tykkäys

Se on juurikin näin. Kesän varmasti reenannu kovaa sen näki jo poskista.
Myös syksyn mitä oli mukana on vetäny kovaa kuten muu joukkue. Pelaan päässy vasta hetki sitten. Ehkä tossa iässä kroppakin on vähän erilailla vastaanottava reeniä. Saattaa olla että nyt on menty vähän ”turhan kovaa” reenaten ja pelaten.
Nyt tavallaan ”tuplakuormitus” ensimmäistä kertaa kunnolla päällä. Tai ollut sen aikaa että alkaa tuntumaan.
Hyvä tästä tulee kun kevätaurinko alkaa paistaan

3 tykkäystä

Muutaman heikomman performanssin jälkeen tänään rytisee. SOT!!

3 tykkäystä

Rytisi kyllä, mutta ei ehkä toivomallasi tavalla. Kontiola on tällä hetkellä rasite tuolla kentällä.

5 tykkäystä