Petri Kontiola

Tänään oli jonkinlaista aihiota välillä Camper-Kontiola-Granath koostumuksella. Konna ei kyllä vieläkään tuo isommin mitään peliin, mutta muutaman kerran tuo ketju sai pelin hyökkäysalueella pyörimään. Enimmäkseen kyllä Granathin aktiivisuuden ansiosta.

Ymmärrän, että Konna on helppo kohde kritiikille. Muistuttaisin kuitenkin, että hän tuli takaisin vain ja ainoastaan playoffien vuoksi. Kaikki focus on siellä sekä fyysisesti että henkisesti, joten ruoskitaan vasta sen jälkeen, jos aihetta on.

2 tykkäystä

Pelasiko se jo edeltäneet 6 peliä ennen loukkia ihan hanurista vain huvikseen.
Ei riittänyt viime vuonna. Miten nyt vuotta vanhempana 1/2-vuoden loman jälkeen.

Näillä nykyisillä otteilla Tappara tarjoaa Konnalle valitettavasti todella lyhyet poffit :rage:

1 tykkäys

Konna itse sanoi Jukurit pelin jälkeen olevansa täysin kunnossa.
Kyllä tässä jostain muusta on kyse kuin pelikunnosta.

Nyt olisi oiva paikka laittaa Konna pariksi peliksi poppareille ja katsoa meneekö viesti perille. Ei tänne ole tultu vain poffeja varten ja sellaista taikanappia ei ole olemassa josta mestaruuden arvoista peliä pystyisi tuosta vaan pelaamaan, kun taso on nyt se mikä se on.

Ei se peli playoff-moodiin kalenteria katsomalla mene. Ei joukkueella eikä yksittäisellä pelaajalla. Tästä on vuosikymmenet puhuttu ja todettu.

1 tykkäys

Jossain kohtaa ne realiteetit tulevat vastaan. Jopa Kuuselalla. Onko siis ihme loppujen lopuksi? Tälle edes Tappara ei mahda mitään.

En minä niin ole väittänytkään. Totesin vain, että Konnaa jos jotakin voi arvioida vasta kauden jälkeen - pystyikö tuomaan lisäarvoa vai ei. On tässä vielä runkosarjaakin jäljellä.

1 tykkäys

Varmasti on katse keväässä, mutta olisi ihan kiva nähdä edes pieni valonpilkahdus, että olisi lupaa odottaa kovaa jälkeä keväällä.

1 tykkäys

No, itseasiassa väitit harvinaisen suoraan, Mutta se siitä, eteenpäin.

Aikaa? Tarvii kyllä aika paljon, kentällä ei tapahdu mitään. Eläkkeeltä paluun jälkeen oli “paljon” parempi.

Rönni ja Luoto ei ole saanut mitään kummempaa aikaan.

Ilmeisesti et ole katsonut Tapparan viime pelejä.
Oikeastikko sanot että Rönni pelasi huonommin esim. TPS vastaan kuin Konna tänään. Rönni oli hyvä tuossa pikku voittoputkessa. Vaikka Konnalla Paaaaaljon enemmän pisteitä Liigassa niin Rönnillä niitä on ensi vuonna…

3 tykkäystä

Sikäli outoa nostaa Kontiolaa erikseen esiin, koska tuolla ei saa kukaan muukaan mitään aikaan. Ei edes Levtchi.

31 tykkäystä

Tiedän että tämä kommentti pahoittaa monen palstalaisen mielen mutta sanon silti.

Konna on kentällä tällä hetkellä vähän samanlainen maskotti kuin Kuusela viimeisenä vuonna. Ei näy kentällä hyvässä eikä pahassa.

4 tykkäystä

Viimeiset pelit missä Konna on pelannut + tänään penkkiä niin en pidä yhtään ihmeellisenä että hänestä puhutaan.

Jotain roolia kuitenkin on odotettu.

Minä kyllä vähän pidän. Tapparalla oli ehkä kaksi maalipaikkaa SaiPaa vastaan ja Kontiola on yksin syntipukkina.

Alkavatko pudotuspelit sinun kalenterissasi huomenna, vai mikä nyt on ongelma?

Minun kalenterissa tässä on vielä 12 ottelua, eli noin viitisen viikkoa, aikaa valmistautua playoffeihin. Niin yksittäisellä pelaajalla, kun joukkueellakin. Saat sinä ruoskia Konnan jo nyt jos haluat, halusin vaan tuoda esiin sen mahdollisuuden, että parasta Konnaa ei ole vielä nähty tällä kaudella. Siksi itse säästän ruoskinnan myöhempään kevääseen.

2 tykkäystä

Rönnistä nyt toisaalta ihan turha puhua kun ei tiedetä loppuuko hänellä pelit ensi kuussa vai ei.

Kontiolan pitää parantaa tai muuten kevään pelit seuraa nopeasti katsomon puolelta.

1 tykkäys

Kyllä se Konna hiljaa lämpenee kun pleijjaripelit lähenee.

Vai oliko se Raipe vai kuka…