Petri Kontiola

Totta, mutta nuo eivät välttämättä ole olleet henkilön itse haluamia ulostuloja, toki tilanteen pakottamia. Ja ehkä niillä on vain haluttu katkaista turhat/ylimääräiset juoruilut pois.

Se että joku (vaikka minä jostain ongelmastani) antaa omasta tilanteestaan tietoa, kun sitä kysellään, ei tarkoita sitä että tykkäisin sen asian yleisestä vatvomisesta.

1 tykkäys

Se on just näin. Ketään ei jätetä yksin, mutta omien ex-pelureiden ongelmista on mukava repiä juttua.

Ja pahoittelut huonosta sarkasmista…

1 tykkäys

Kontiolahan ei ole missään vaiheessa hoitoonhakeutumisen jälkeen asiaa oikein piilotellut, eikä sitä varsinaisesti tee nytkään.

Tässä huomataan, ettei mikään kuntoutuminen ole lineaarinen käyrä johonkin suuntaan, vaan jokaisen matka on yksilöllinen. Tässä kohtaa koen myös, että Kontiola on tässä kohtaa raakarehellinen.

Ei kenellekkään alkoholismista kärsivälle (tai muistakaan riippuvuuksista) mitään muuta, kuin voimia sekä sinnikkyyttä. Suurin työ pitää tehdä itse.

14 tykkäystä

Konna golffailemassa Gämblers castin vieraana.

Tämä mies jonka ketjussa on tägi “Ex-Tapparat” sanoi tänään suorassa TV-lähetyksessä että on hauskan näköistä kun loukkaantunut Tapparan pelaaja menee koppiin.

Toivon koko sydämestäni että ketjun aiheena olevalla henkilöllä ei kriittisten puheiden taustalla ole mitään ajatuksia esim. siitä että hänellä voisi olla organisaatiolle annettavaa tulevaisuudessa.

10 tykkäystä

Puhui varmaa ohi suunsa. Konna on joka pelissä tällä kaudella maininnut että Granath on hänen suosikkinsa

8 tykkäystä

Ei kukaan usko, että tarkoitti mitä sanoi, mutta vois vähän miettiä mitä suustaan päästää. Ja tuo Ilveksen ylihypettäminen ja Tapparan kaikki paikat on tuuria sun muuta niin kyllästyttävää kuunneltavaa, että toivottavasti pysyy perkeleen kaukana mun television äänistä. Vähän tuollainen hälläväliä meiningillä ja mukahauskaa kommentointia. EI JATKOON.

17 tykkäystä

Veikkaan että Konna harrastaa vähä samaa kun Saravo. Kaveri kuitenkin siviilissä Tappara mies niin vetää aina varmuuden vuoksi Tapparan vastustajan puolelle

5 tykkäystä

Sen voi tehdä tyylikkäästi tai sitten ei niin tyylikkäästi. En mä sitä epäile etteikö Konna olis Tapparan mies. Ovat silti kommentaattoreina täysin eri planeetalta Saravon kanssa.

20 tykkäystä

Tämä, Pekka on oranssilaseilla kommentoimassa mutta tasapuolisesti vihun kannalla.

1 tykkäys

Olen ihan omin korvin kaksi kertaa tällä kaudella kuullut, kun Kontiola on televisiossani sanonut kuinka hänestä tuntuu pahalta “näin Tapparan miehenä” nähdä, kuinka joukkueella on vaikeaa.

16 tykkäystä

Mistä näitä mielensäpahoittajia sikiää?

6 tykkäystä

Ihankun kukaan meistä ei ikinä olisi sanonut miettimättä ohi suunsa?

8 tykkäystä

No juu, varmasti on.
Harva kuitenkaan telkkarissa ja suorassa lähetyksessä.
Konna vois mennä oikeisiin töihin ja jättää kommentaattorin hommat pätevimmille.

5 tykkäystä

Onhan noita telkkarissa sanottu vaikka ja kuinka… Ei ole Kontiola eka eikä vika.

Kommentaattorin hommista samaa mieltä. Sopii studioon paremmin.

Eipä kehitellä draamaa syyttä suotta.
Tilannehan meni niin että Granath loukkaantui kahdessa peräkkäisessä vaihdossa. Tapahtuma ketju oli kuin Aku Ankasta. Pääseehän siinä tahaton hymy itse kultakin. Ei yksikään kommentaattori toivo kenenkään loukkaantumista. Granath on sitä paitsi Konnan kaveri ja suosikkipelaaja.

Tapparan miehiä ja varoo siksi kehumasta liigaa Tapparaa. Aivan kuten Saravo. Ihan ymmärrettävää. Kotiinpäin vedosta tulisi paljon enemmän sanomista. Hyvä kommentaattori. Uskaltaa sanoa asiat suoraan. Löytää hyviä asioita pelin sisältä jotka eivät näy kotisohvalle.
Saravolla on paljon enemmän perus jargonia ja varoo sanomasta kaikkea suoraan.

12 tykkäystä

Meitä ei ole kyllä veistetty samasta puusta jos sulta joku hymy pääsi Granathin olkapään otettua hittiä. Ei mulla muuta.

2 tykkäystä

Ymmärräthän nyt varmasti mikä on tahattoman :slightly_smiling_face: hymyn ja räkänaurun :rolling_on_the_floor_laughing: ero? Ei tässä kukaan ole nauranut Granathin vammoille vaan tragikoomiselle tapahtumaketjulle. En itse ainakaan ole tuollaista nähnyt koskaan.

1 tykkäys

Mistä sinä nyt sepität tähän keskusteluun jotain räkänauruja? Modet voisivat poistaa tämän ihan järjettömän parin viestin viestinvaihdon.

No nyt on niin p…kaa, pientä rajaa nyt
itse olin huolissani ettei käynyt pahemmin ja että meiltä olisi taas yksi pelaaja pois kokoonpanosta pidemmän aikaa.

4 tykkäystä