Toivottavasti Kärpät voittaa tänään. (Ilves samoin.) Sitte sillä kolmannella pelillä ei niin merkitystä mulle ookkaan.
Tänää lähtee Lasse pitkälle lomalle, toivottavasti alkaa nauttii kun tästä tulee tapa.
Tapparallehan kumman tahansa putoaminen on taloudellista tappiota - sekä Kärpät että HIFK vetävät yleisöä ja kummallakin kotikatsomon vetävyys on parasta koko Liigassa.
Raksilan jäähallin yleisökapasiteetti on 6 614 ja Nordiksen yleisökapasiteetti on 8 200.
Tällä perusteella Hyvää Yötä, puoli-Suomea.
Uskoisin Hifkin hoitavan homman tänään. Kärppien olisi pitänyt naulata peli eilen kahteen ekaan erään. Vähiten näistä joukkueista toivoin nousuvireistä
Hifkiä vastaan puolivälieriin.
Eilistä peliä katsellessa ei oikein kummankaan peli vakuuttanut.
Kärppien omaan pään puolustuspeli oli aivan sekaisin ja HIFK:llä taas sellaista tasapaksua suorittamista. Ei mitään häkellyttävää. Lisäksi HIFK:n ylivoima oli runkosarjan huonointa ja jos eivät sitä saa yhtäkkiä kuntoon, niin ei voi kuuta taivaalta toivoa.
Ei varmaan taaskaan katsottu samaa peliä. Pelihän oli ihan hyvää verrattuna meidän viimeaikojen lässyttelyyn. Tullaan saamaan kova vastus tästä parista.
Hei haloo!!!
Omiin pitää uskoa loppuun asti, oli kyseessä sitten Kärppäset tai Tappara!!
Luultavasti ei.
No joo vauhtia oli, mutta ei järkeä. Tästä jo kirjoitinkin tuonne näiden sankareiden playoff ketjuun.
Liikettä periaattessa oli ihan ok. Ei mitään tykitystä kumminkaan. Kärppien puolustusalueen peli on kohtuullisen pahasti sekaisin ja merkkausvirheitä tulee paljon. HIFK:lla on jonkin verran otetta, mutta toisaalta aika valjuksi jäi. Lisäksi heidän ylivoima on surkeaa.
Se oli vähän sellaista coast to coast peliä eilen, mutta järjestelmällisyys puuttui molemmilta.
Lisätään vielä, että näillä on panokset vähän eri tasoa kuin meidän viime aikaisilla lässyttelyillä.
Ifk ei ainakaan ole lähelläkään Tapparan tasoa. Peli on aika vaisua ja eilen tuuri ja hyvä loppu pelastivat voiton. Ifkn historian Tapparaa vastaan tuntien ei Ifklla ole kovin kummoisia mahdollisuuksia neljään voittoon.
Kärppiä pidän kovempana, mutta eivät hekään lähelläkään viime kevään tasoa.
Terppa, se ei ole uskon asia. Tekeminen ratkaisee kaiken ja Kärpät vie tänään ja Antti itkee.
Mistä tiedät ettei ole meidän tasoa? Nyt alkoi eri pelit ja uskon että Hifk tähdet tietävät sen.
Jos Ifk tänää vie. Nii alan epäillä näitten vakio huutajien tietämystä täällä. Kuten @Messi @peterra ja kumppanien, kun varmoina huutelee että Kärpät menee jatkoo. Alusta asti ollu selvä, että ei ole mitää jakoo.
Entä, jos IFK ei vie tänään eikä lauantaina?
Heh Sehän on hyvä, että sinulla on aikaa epäillä asiantuntijoita. Jääkiekossa, kun ei koskaan tule yllätyksiä. Jos IFK jatkaa niin sitten IFK jatkaa. Minun ennusteenihan tehtiin ennen pelejä ja ne ovat nimensä veroisia - ennusteita. Jos ennustus menee väärin niin se on vähän niin kuin voe voe ja sniif sniif
Peli on kesken, mutta kyllä IFK näyttää vaaralliselta. Tässä pelissä on jo näyttänyt tasoansa. Puolustus ei ole kuosissa, mutta muuten alkaa peli olla. Varsinkin kun vertaa, mitä Tappara on esittänyt viime aikoina. Todellakin alkaa toivoa, että Ilves tulisi vastaan.
Olen kanssasi samaa mieltä, mutta tähän lauseeseen on pakko tarttua.
Nyt on melkoisen narsistinen kommentti.
Mikä asiantuntija olet, jos ennustat näin pihalle ittes. Asiantuntijana sulla pitäs olla sellanen ennakko käsitys asiasta, jota ei nähtävästi ole. Kirjottaa osaat kaiken maailma tarinaa joo.
Onko täällä joku itseään asiantuntijaksi tituleerannut?
Totta Mutta menköön nyt tässä yhteydessä.
Olen otettu siitä, että Jupe luottaa noin kovasti ennustuksiini Toivottavasti se, että olen väärässä tuottaa maksimaalisen ilon hänelle ja sen hänelle myös suon
Peterra tossa ylempänä?