Playoffs 2018, välierät: TPS-Tappara

Eiköhän sarjan jatko varmisteta Japalla

Kiekkojumalien oikeudenmukaisuudesta vastaava seppä antaa varmaan tänään Otolle muutaman maalin kärsitystä vääryydestä.

2 tykkäystä

Tuomarit tänään:

#6 Mikko Kaukokari (Päätuomari)
#8 Joonas Kova (Päätuomari)
#33 Jani Pesonen (Linjatuomari)
#53 Hannu Sormunen (Linjatuomari)

5 tykkäystä

Liigan sivuilla on tämmöinen tilastovertailu Setänen vs. Hrachovina. Domi vie puhtaasti 5-0, jos ei kiinosta katsoa.

4 tykkäystä

Nyt sitten hommaamaan reenijumia finaaleja varten, Vielä ehtii. Ja ekassa finaalissa ollaan ihan jaloissa, kun on niin pitkä tauko peleistä ja vastustajalla on paljon parempi pelituntuma…

3 tykkäystä

Tänään ei toiminut vähämaalinen trap, sitten otettiin käyttöön Pomo Ojasen maali-iloittelu-rap !
Hienoa Tappara, vaikeuksien kautta voittoon taas, kovia jätkiä !

18 tykkäystä

Nyt kantsis juhlia viikko hopeaa kosteissa merkeissä…siis pelaajien

Näkemiin Turku, ei tule ikävä. Kalliolle voin laittaa nessu-paketin menemään. Kuinka hieno ura tahansa joskus ollut niin ei saa täältä mitään arvostusta. Säälittävä itkupilli.

14 tykkäystä

Olihan vaikea peli kuten pelkäsin. Onneksi vastustajalla oli pari kertaa hörppymoodi päällä. Jatkoaika oli hyvää vaikka Tps tais olla yks ja puoli paikkaa mutta Tappara oli aktiivinen ja Tps väsynyt. Hyvä aktiivinen erä ja Jugi sankarina nannaa nannaaaa

2 tykkäystä

Kommentit oli pelien jälkeen epäurheilijamaisia. Silti, ei siellä näkynyt voitonnälkää, sellaista anything to win-meininkiä kuin herroilla Kallio, Perrin ja Pajuniemi. Hats off heille. Budish ja Pikkarainen oli ihan housuja.

4 tykkäystä

Se oli pelinä hyvä esimerkki näistä “henkimaailman” asioista, kun täällä oli puhetta että leijutaanko, ollaanko ytimessä jne. Turku oli jo kuulemma lyöty ja Juki palauttaa maan pinnalle ja napittaa takit kiinni. Vaan kun ei se ole niin yksinkertaista.

Todella hienoa että voitto taas kaivettiin ja ollaan 6. kertaa peräkkäin finaalissa! Finaalikevät, se valkenee taas! En ala sen kummemmin käydä peliä läpi, käykää te viisaammat. Mutta näin jotain uutta ja hienoa: JMJ:llä oli valtava tahto ratkaista ja MAALATA siinä omassa maalissaan, sekä Jukin jatkoaikamaalia edeltävässä vedossaan! Timo Suden kääntölämärillä tuohon paikkaan ja ripari Kapteenille!!! Tämä on JMJ:lle steppi ylöspäin. Tärkeä, tärkeä pala joukkuetta.

Myös Repo alisti fyysisesti kaikkia pelin loppua kohden. Kiitos Tappara, joka jätkä!

37 tykkäystä

Hyvä näin. Jos jollakin on pikkuvaivoja niin saadaan miehet kuntoon. Kevällä 2013 Tappara lepsuili Hesassa ja extra pelissä meni Barkov, Connolly ja lopulta (varma) mestaruus Poriin. Mulle kelpaa 4-0 ja viikko lepoa.

6 tykkäystä

Ei tarvi repiä vanhoja haavoja. Olin paikalla Porissa.

1 tykkäys
2 tykkäystä

Jotain hajua minua oli, ja ei juuri pelottanut tämä sarja.

8 tykkäystä

Onnittelut finaalipaikasta! :tappara:

53 tykkäystä

Jos uutisissa lukee jotain sen tyylistä, että Pariisissa kuultu räjähdys Katakombien sisäänkäynnin lähellä, niin elkää hätääntykö. Minä se vaan olin, joka huusi hotellihuoneessa “BOOOOOOM!” täysillä kun eräs herra J. Peltola hiipi maalintolpalle.

Eli terveisiä työreissulta. :smiley:

20 tykkäystä

Hyvä otsikko, Tepsin tukipilarit todellakin murtuivat ja Tepsi oli ennakko odotuksiin nähden todella surkea. Kun Tappara vielä pelasi hyvin niin kaikkien todennäköisyyksien vastaisesti 4-0. Kalpakin oli kovempi vastus lopulta.

4 tykkäystä

tap-pa-ra rautakuori tap-pa-ra rautavuori maine kauas kantautuu sen eessä turkulainenkin antautuu :guitar: :musical_keyboard: :saxophone: :notes:

12 tykkäystä