Playoffs 2022, Finaali: Tappara - TPS

Sarjan vaikein peli edessä ainakin henkisesti. Pikkuisen jos ajatus karkaa, niin kukkopojat vie. Toisaalta jos Tappara pääsee vaikka 2-0 johtoon pelin alussa, niin se voi takoa kunnon hämäläisnumerot tauluun. Mitään ei ole voitettu. Kärpilläkin meni yllättävän hankalaksi 2018, vaikka sarja oli 3-0.

3 tykkäystä

Olisi hienoa päästä juhlimaan mestaruutta Nokia Arenalla. Tästä huolimatta toivon Tapparan katkaisevan finaalisarjan tänään Turussa. Ihan vaan siksikin, että Tapparan pudotuspelivoittoputki Turussa jatkuu. Siinä on kaunis ja jatkamisenarvoinen perinne.

19 tykkäystä

myös sen takia, että jos aletaan leikkimään hengellä ei hyvä käy. pää poikki heti kun on mahdollisuus ja torille.

19 tykkäystä

Kova paikka tänään todellakin, mutta pää poikkia ja torille niin kuin ylempi kurittaja kertoo. Olisi kyllä omalla tavalla makeaa voittaa sweepillä 4-0. Alustava tulosveikkaus on, että Heljangolle nollat ja 0-2 tuloksella kannu kattoon!

2 tykkäystä

Itse tein oman osuuteni jinxauksesta ja ostin lipun Typhoon Elysee Gatorade Turku Halli Areenalle.
Finaalien katkaisupeleissä voitto% on nolla, kun minä olen ollut paikalla

2 tykkäystä

Varasin alustavasti mun viimeisen talvilomapäivän huomiselle. Mutta olen myös varautunut (ja töihin ilmoittanut) että talvilomapäivä voi siirtyä perjantaille tai ensi viikon tiistaille. Tai sitten jollekin myöhemmälle ajankohdalle. Mahdollisuuteen tarrataan siis kaksin käsin ja siihen on nyt, ainakin omalta osalta, varauduttu huolellisesti. Luottoa joukkueeseen löytyy kyllä :tappara:

19 tykkäystä

Nyt on kyllä erinomainen mahdollisuus voittaa mestaruus. Ei tarvitse napata kuin yksi voitto seuraavasta neljästä pelistä. Neljän pelin tappioputkea ei ole tainnut Tapparalla olla tällä kaudella? TPS on ison vuoren edessä.

Ihan totta, mahdollisuus on erinomainen.
Mutta kuten Jasu Jatkoajan haastattelussa puheli, nyt pitää keskittyä vain seuraavaan peliin. TPS ei varmasti voita Tapparaa neljää kertaa putkeen, jos sen ajattelee niin, mutta se voi voittaa seuraavan pelin. Ja sitten seuraavan. Ja sitten seuraavan.

Kaula poikki tänään.

11 tykkäystä

Nukuin huonoimman yön miesmuistiin. Kroppa kävi kierroksilla ja ajatukset harhailivat. Normaalisti toimivat rauhoittumiskeinot eivät meinanneet tehota. Mahassa paineen tunnetta. Mutta ei haittaa!

Kevät on kannattajan parasta aikaa! :fire:

9 tykkäystä

Pullo viinaa ja pussillinen lihapiirakoita? Voidaan varmaan kuitenkin luottaa siihen, että joukkue on nukkunut levollisesti. Jos ne jaksaa, sinäkin jaksat! :muscle:

8 tykkäystä

Gatorade areenalla 2 pudotuspeliä käytynä ja molemmista voitto, toisen meistä putki siis katkeaa.
Tähän kun lisätään vielä se että olen kerran ollut Kupittaaltakin kannua Tampereelle hakemassa niin luotto omiin on kova.

2 tykkäystä

Edes herätyskello ei pilannut tätä päivää. Tänään on hieno mahdollisuus! Mihin porukka kerääntyy Tampereen päässä?

Suihkulähde on valmiina ja puhtaat vedet laitettu. No eipä meillä ole vielä kuin seiskapeli varmistettu joten ei vielä aleta pakkaan pyyhkeitä fanibussiin.

3 tykkäystä

Tässä on siis kaikki totaalisen ohipelin ainekset kasattu tälle illalle …

Laitinen paljasti Aamulehden kuvaajalle Ossi Aholalle, millä periaatteella täyttäminen tehdään. ”Jos olisi Ilveksen kultajuhlat tulossa, olisi lämmintä vettä. Tapparalle on pakko laittaa kylmää, kun on Ilveksen pipo päässä”, Laitinen kommentoi.

Tuo kohta Aamulehdessä on tietenkin Ilvesläisen hyväntahtoista piruilua, mutta ennen kuin kukaan pahoittaa asiasta mielensä pitää mainita, ettei siihen suihkulähteeseen saa lämmintä vettä, paitsi ehkä ilvesläisen lävitse kierrettämällä. :wink:

Toivottavasti joukkue ei kuitenkaan ajattele kannattajien uimavesien lämpötiloja, vaan ottaa tänään viimeisen voiton. :muscle:

17 tykkäystä

Kellään vielä tietoa päivän kokoonpanoista?

Ei ole kumpikaan laittanut tietoa.

2 tykkäystä

Koko päivän puntaroinut laitanko kaapista Ojasen#8 paidan päälle vai ilman paitaa niin kuin koko pleijarit🤔 uhka vai mahdollisuus?

Jos olet menossa halliin, laita joku paita päälle.

16 tykkäystä

Voi naapuri alkaa syyttää matkimisesta pian :smiley:

14 tykkäystä