Playoffs 2023, finaalit: Tappara - Pelicans

Ollaankos sitä hieman synkillä mietteitä liikkeellä, pientä ulkoilua auringossa suosittelen. Samoin Tapparan pelien seuraaminen saattaa piristää :slight_smile:
Eikös haamumaali ollut runkosarjassa, kun eihän se poru olisi varmaan vieläkään loppunut jos pleijareissa olisi ollut.

5 tykkäystä

Mä oon vaan niin kyyninen paskiainen :slight_smile:

Huomenna saatana sellainen ralli päälle ettei olla tällä pallolla nähty. Oli pakko lähteä ottamaan suojakänni, vähän satelee mutta ei haittaa koska nyt on kevät(en tarjonnut vielä salmiakkia kenellekään).

2 tykkäystä

Tarjosit koko elämän?

15 tykkäystä

Kyllä Tapparalle. 90-luku oli vaikeaa mutta tämä parisuhde helpottaa.

8 tykkäystä

Ettei kaikki jää fanikatsomolle - SO11 niin oisko reilua että fanipääty molemmin puolin seisomakatsomoa lähtisi huomenna mukaan menoon, sillä voisi saada pitkät sivut ja yläkatsomon eloon. Tehdään torstaista muutakin kuin hernekeittopäivä, silloin rillataan pelikaani ja tuodaan poika kotiin.

5 tykkäystä

Tasan 6 vuotta sitten tuli Suomen mestaruus Kuopiossa ja sekin oli itse asiassa torstai. Toivottavasti historia toistaa itseään.:wink:

1 tykkäys

Viime vuonna taisi myös olla torstai ja tuli iltavuoro sitten töissä.

1 tykkäys

Vaihtamalla naapuriin ei olisi parantunut vaikka melkoinen kissa onkin… Kannatti jatkaa tässä suhteessa - ylämäkiä ja alamakiä tulee ja aina välillä ollaan huipulla :grin:

1 tykkäys

Pelipäivä, juhlapäivä! Terveisiä Norjasta!

Itse en tänään peliä näe, mutta pitäkää hallissa ja kisakatsomoissa meteliä ja kannustetaan yhdessä Tappara voittoon! Mahtavaa päivää kaikille, olkoot se kultainen!

5 tykkäystä

No nyt on kova veto: Live is Life uruilla ja Gospel -kuorolla Kalevan kirkossa:

Kirkko Tampereella†⁣ on Instagram: "Kalevan kiekolla, eiku kirkolla on tunnelma nousussa finaalisarjan edetessä. Eiköhän ole aika hoitaa homma ja poika kotiin @tapparafansofficial? Meillä olisi kuitenkin myös muutama virsi, joita tarvisi harjoitella 😅 Terveisin kanttori Eveliina, pastori Jussi, Gospelkuoro Ilo ja Kalevan kiekon eiku kirkon kävijöitä."

48 tykkäystä

Olitko viime vuonnakin Norjassa finaalien aikaan? Tai sitten mulla on todella outo ja pitkä Deja Vu menossa :joy:

1 tykkäys

Komeesti liput liehuu kirkossa.

1 tykkäys

Virsikirjan lisälehdillä.

9 tykkäystä

En mä oo kyllä Norjassa käynyt kun 2015 viimeksi. :smiley: Piti oikein kalenterista katsoa, että taisin finaalien aikaan olla ihan kotona. :smiley:

1 tykkäys

Keskustorin suihkulähde saatu aamulla solisemaan ja aitoja siirretty juhlia varten. Kaikki on valmista iltaan.

“Saa vääräuskoiset kylpeä illalla” totesi kaupunginmies työkavereilleen.

43 tykkäystä

En kuulu kirkkoon mutta nyt pitää melkein liittyä ja nimenomaan Kalevan seurakuntaan. Veto 6/5 ja toiveissa että illan pelin jälkeen meillä on 12/12👌

Lets have it boys!

6 tykkäystä

Oijoi. Noin 20 minuuttia pystyin keskittymään työntekoon. Pitkä päivä tulossa.

Mutta erittäin luottavaisin mielin kohti iltaa, hienoa iltaa, jossa raikaa “Kiitos Jussi”, “Kiitos Krisse” ja “Kiitos Tappara”.

7 tykkäystä

Jännitys alkaa kyllä nousta, mutta aika luottavainen on mieli. Tapparan oma hyvä peli riittää mestaruuteen ja kovissa paikoissa tällä kaudella ollaan oltu parhaimmillaan. Luotan siihen tänäänkin.

2 tykkäystä

No jos mestaruuksista 2022-2027 vuosi 2023 jää mieleen Pelsujen perseilystä,Lehterästä ja Kuuselasta niin ei haittaa