Annos oli tuuria tässä pelissä, sitä aina tarvitaan. Upea nousu, tuomaritouhu vähän kyseenalaista monessa kohtaa sai sikailla ihan kivasti ja pilli ei soinut.
Nyt se kolmonen näytti kyntensä lopullisesti, vaikka välillä on ollut vaikeaakin.
Jossain luki että Tuulola olisi löhtenyt kesken pois. Toivottavasti ei tullut mitään loukkoa, erittäin tärkeä palanen.
Tappara oli parempi tänään 10min ja vei sillä pelin, muuten voit kyllä myöntää että KalPa oli edellä.
Pelin loppu oli aivan käsittämätön. Halloranin maali oli sentään jotenkin perinteinen, mutta nuo kaksi muuta oli aivan ihmeellisiä.
Miten Rauhala voi saada tuollaisen purkukiekon jälkeen noin selkeän läpiajon? Vannon, että jos näkyisi kattokamerakuva Otto joko teleporttaa tyhjästä tai on siniviivan alla piilossa. Kalpalta hirveä munaus.
Lähes sama Keskisen maalissa. Anton heittää norsukiekon omista, Halloran polkee kuin maantiekiitäjä yhtäkkiä keskinen nokikkain Lekkasin kanssa. Aivan tyhjästä lähti tämäkin.
Anton oli lopussa ihan monsterivedossa, mutta kyllä joukkueen todellinen henkinen johtaja on kapteeni Rauhala - olemus on kylmän viileää Tapparaa.
Jaa mun mielestä tulostaululla lukee 4-5 pelin jälkeen.
Kyllä Tappara oli käytännössä koko kolmannen erä parempi. 40 minuuttia oltiin aivan telineissä.
Kukakos ja kekäkös pelaaja tämä Rikhard on?
Jos puhut Levtchistä, niin kyllä arvostan. Olen arvostanut aina ja tulen aina arvostaan. Se on huikea peluri ja tekee jatkuvasti asioita, mihin harva pystyy. Jos näkyy taululla, on sullekin huikea. Jos ei, on monelle vaan ”löysä omissa”. Ikävä tulee ekan, tokan ja kolmannenkin erän Levtchiä.
Kannattaa kattoo jos Aleksi Rantala oli tönäämässä vauhtia Rauhalalle tai estämässä Kalpan pelaajia. Kyllä siinä jotain semmosta varmasti kävi.
Niin tai näin, niin Jatkola tulee seurasvaan peliin.
Nyt pelataan jääkiekkoa, lopputulos ratkaisee. Taiteellinen vaikutelma ei vaikuta lopputulokseen.
Et osaa/halua yhtään katsoa tuloksen taakse. Olen varma että niin tehdään Tapparan pukukopissa eikä siellä olla ollenkaan tyytyväisiä illan peliin jos 3erää ei lasketa.
Tämähän on se Tappara 2.0
Kyllä turha nyt kertoa KalPan kannattajalle, kuinka vain lopputulos merkkaa. Täältä palstalta voi lukea, kuinka vakuuttava palstan mielestä Tappara oli 40 minuuttia.
Et osaa/halua yhtään katsoa tuloksen taakse. Olen varma että niin tehdään Tapparan pukukopissa eikä siellä olla ollenkaan tyytyväisiä illan peliin jos 3erää ei lasketa.
Pointtina lähinnä se, että peli kestää 60 minuuttia ja se on aivan se ja sama missä vaiheessa teet ne tarvittavat maalit. Saman arvoisia ne on silti. Tässä itsekkin epäuskoisena seurannut Tapparan kautta kun niin vaan ne jatkuvasti voittaa ”väärin” näitä pelejä. Olemalla aina huonompi kuin vastustaja.
Olet oikeassa. KalPa pelasi todella hyvin ekat kaks erää. Lopussa Tappara jyskytti tehohetken turvin voittoon. Harva täällä siihen uskoi. Kova on KalPa mutta kova on Tapparakin.
Tappara oli parempi tänään 10min ja vei sillä pelin, muuten voit kyllä myöntää että KalPa oli edellä.
a) ottelu kestää 60 minuuttia, ellei jatkoaikaa tarvita.
b) ei Kalpa niin paljon edellä lopulta ollut, mitä tilanne pahimmillaan 4-1 saattoi näyttää.
Jep mutta olisin paljon toivottavampi KalPan suhteen jos peli olisi ollut paskaa ja Tappara voittanu 1-5. Nyt nähdään että peli riittää kyllä Tapparaa vastaan.
Näin juuri. Mutta tänään näkyi vielä paremmin ja eilistäkin selkeämmin, mitä se tarkoittaa tuo ”taikuri”. Ihan ihmemies ja itse en ainakaan keksi mitään muuta positiivista selitysmallia tuollaiseen epätoivon kääntämiseen. Se on henki, taito on näkyvissä. Jostain joukkue noi momentumit kuitenkin hakee.
KalPan epäonni/sulaminen/tuurin tasoittuminen/ todennäköisyys ovat totta nekin mutta vaikeampaa on hakea selitystä kääntämiselle, tuossa vaikeassa paikassa.
Joo mutta ilman joukkueen onnistumista ei olis Levtchi ”taikuri” tänään. Kannattaa katsoa maalit. Se mitä ei ymmärretä, että Levtchi on huonoimmillaankin aika tosi hyvä Liigaan.
Joku seurannassa sanoikin, että karma is the bitch…olihan toi Konsta Kapasen ylimielinen tuuletus 4-1 maalissa Tapparan fanikatsomoon todella junnumainen moka. Oppirahoja, oppirahoja.