Playoffs 2025, 1. kierros: K-Espoo - Tappara

Ei ole Kapteeni Rauhalaa näkynyt sitten joulukuun.
Nythän miestä mitatataan. Miten kova kapteeni lienee? Tähän asti ollut helppo matka mestarijoukkueen kapteenina.

2 tykkäystä

Runkosarjassa Liigan 3. heikoin, eikä paranemisia näy.

1 tykkäys

Voi olla, mutta eihän Tapparan pitäisi edes olla tässä tilanteessa.

Lupaan ostaa koko perheelle liput huomiseen peliin, jos Juujärvellä ei ole kertaakaan pelin aikana tablettia kädessä! Kukaan ei kiinnitä siihen ikinä mitään huomiota ja silti se änkee sitä laitetta jokaisen naamaan vuorollaan

2 tykkäystä

Lukko vastaan vuonna 2021. Siitä on kuulkaas aikaa.

7 tykkäystä

Niin surkea ensimmäinen erä ettei näitä vaan voi tulla ammattiurheilussa. 2 aivan typerää jäähyä ja siihen päälle luulotautia että voittoon riittää paikalle ilmestyminen! Kuinka voi valmistauminen mennä noin vihkoon että tullaan takin helmat lepattaen paikalle. No nyt on viimeistään kaikille selvää mikä työmäärä&asenne sinne kentälle tarvitaan jos meinataan pelejä jatkaa välieriin.

10 tykkäystä

No, Tappara oli joulun jälkeen liigan toiseksi huonoin joukkue Jukurien jälkeen, joten kuinka realistista on/oli odottaa, että pleijareissa kaikki korjaantuu kuin nappia painamalla? Huomenna voi tulla voitto, mutta maanantaina kausi loppuu valitettavasti. Erityismaininta täytyy antaa kyllä sille, kuka vastaa Tapparan alivoimapelaamisesta. Hienoa työtä!

6 tykkäystä

Av on kyllä järkyttävän ja ripulin välimaastossa

2 tykkäystä

Semmonen peli tänään. Nooh huomenna pääsee taas paikan päälle nokia arenaan. Huomenna sarja tasoihin. Luottoa löytyy joukkueeseen

5 tykkäystä

Niinhän sitä luulis. Näitä opin paikkoja on joukkueella ollut pitkin kevättä, mutta ei vaan oppi tartu. Huomenna on selkä seinää vasten ja varmaan saatetaan voittaa, mutta Espoossa voi taas olla hiljaiset hiihtäjät paikalla.

Tai sitten huomenna iskee maalipeikko ja tehään taas nolla maalia.

Helpoks tää joukkue ei kyllä kannattamistaan tee.

1 tykkäys

Kiitosta vaan rohkaisevista sanoista, arvostan! Todellisuusessa kuitenkaan tällä kaudella ei olla kertaakaan nähty moista ja kyseessä lienee olevan menneiden aikojen myytti.

3 tykkäystä

Olen odotellut työhaalareiden pukemista jo 2,5 kuukautta

6 tykkäystä

No sen peli näyttää,itse en kuitenkaan usko,että Tappara on vielä ulos pelattu. Sen verran tuolla on kuitenkin sitä kokemusta tiukoista paikoista. Toki jos Rimpinen jatkaa jumala-moodissa niin sit se on tietysti vaikeampi nousta.

1 tykkäys

Ei yksi Rauhala valitettavasti riitä. Aika huonosti olen tällä kaudella pelejä seurannut, mutta kyllä toivo on heitetty mikäli Ilvekset tämmöisiä kommentteja heittelee. Taitaa se mestaruus jo sittenkin maistua kielellä… Vaikka sitä aihetta nyt vältellään ja mieluummin puhutaan turvallisesti Tapparasta. No, ensi viikolla päästään asiaan.

Huomenna Tappara saattaa ottaa kosmeettisen voiton, mutta K-Espoo in five. Voittaja ei ole se joka luulee voittavansa. Se voitto otetaan. K-Espoo on täysin kykenevä lyömään vuodenvaihteen jälkeen käsittämättömästi romahtaneen Tapparan. Varsinkin kun näköjään kotietu on vahva. Tällaista pudotusta en ole koskaan todistanut juuri missään urheilullisessa sarjassa. Temppu sinänsä, mutta ei ansaitse kiitoksia.

2 tykkäystä

Ei Rimpisellä mikään jumala-mode ole. Meidän pelaajat on vaan paskoja tekemään maaleja. Näin on ollut koko kauden eikä se muuksi muutu.

5 tykkäystä

Ei olisi huono jos iso kasi kävisi kertomassa huomenna pukukopissa, että ei se maalien tekeminen oikeasti ole kovin vaikeaa.

2 tykkäystä

Ei tässä kuule maistu mikään suussa..:joy::joy: ei se tässä kuule oo syksystä 85 kun on pelejä katsellut,niin tää mitenkään erikoinen tilaisuus ole. Runkosarjan loppu oli aika surkea,ja monella pelaajalla näyttää kuntokäyrä alas. :index_pointing_up: Itse en usko yhtään mihinkään ennenkuin sen omin silmin näen (Ipan suhteen) Tapparan suhteen olen tässä vuosien varrella nähnyt aika paljon,mikä luo sitä uskoa että he sieltä voivat nousta. Sitäpaitsi tytär kannattaa Tapparaa ettei se ole minulle mikään iloinen asia,jos Tappara jos nyt putoaa.

2 tykkäystä

Voisi oikeastaan tehdä Tapparalle ihan hyvää pudota jo nyt.

4 tykkäystä

No ei kai nyt joukkuetta voi työmäärästä ainakaan pleijareissa moittia?

Alamäki on vain usean ongelman summa: Pelitapa ei synnytä kontrollihyökkäyksiä juuri ollenkaan, pakistossa ei ole yhtään oman pään isäntää mikä on näkynyt koko kauden etenkin AV:ssa ja ykköskorin laitureita ei rosterista löydy ratkomaan pelejä (liigan pistepörssi olkoon tästä viimeisestä todisteena). Kaiken tämän päälle voidaan todeta, että maalivahtiongelma saatiin ratkaistua vasta aivan loppumetreillä.

5 tykkäystä