Porin Ässät kaudella 2018-19

Otetaan tähän kiinni vielä se, että toissa- ja viimevuonna Ässät ilmoitti 99€ kausareista 11.4. Jos sama päivämäärä on edelleen, niin huomenna tai ylihuomenna pitäisi tulla jälleen joku vihje, ketä pelaaja julkaistaan kyseisenä päivänä. Jos edes julkaistaan ketään.

Kyllä jatkuu. Kyseessä on muuan Brett P-Bulmer.

Mikä tuon kausikorttimyynnin tavoite on muuten?

3 tykkäystä

No jos tälle kaudelle meni 1500 ja se oli tavoite, niin kai se on sitten se sama. Seisomakatsomo vetää sen 2500 vaikka 2100 lukee wikipediassa.

https://www.satakunnankansa.fi/urheilu/assien-siirtokevat-tuntuu-hiljaiselta-korpisalon-mukaan-puolustajalupaus-paatti-jo-syksylla-lahtea-lukkoon-200867693/

Ässät haluaa pitää Bloodin ja Blood haluaa jatkaa Ässissä, mutta vielä ei olla päästy yhteisymmärrykseen. Palkka on varmasti se mikä lopulta ratkaisee.
Lisäksi muutama hankinta on tehty ja kaksi niistä on varmaankin Tiivola ja Rekonen. Tällä viikolla julkaistaan liigarinkiin nousevia lupauksia. Kaksi todennäköistä nimeä ovat Otto Kivenmäki ja Juuso Ketola.
Myös huhujen mukaan maalivahtia olisi kartoitettu vaikka molemmilla maalivahdeilla on ensikaudeksi sopimus.

Semmosta on kantautunut korviini, että Ässät olisi löytänyt puolustajan ensikaudeksi. Puhutaan top-4 puolustajasta ja vahvuudet on puolustuspäässä.
Nimestä en tiedä, mutta jos näin on ja saataisiin Bloodille jatko niin ensikauden pakisto olisi yhtä tai kahta hankintaa vaille valmis. Pakkiparit menisi sitten näin:

Herra X - Taimi
Peltola - Seppälä
“Blood” - Tommila
Ketola - Tuohilampi

Korostan, että tämä on vahvalla huhu asteella.

1 tykkäys

Ensiviikolla sopimusuutisisa.

Ei ole kyllä top4 pakki kyseessä ainakaan minun mielestäni. Pelaa kyllä mitalista tänä vuonna jos mahtuu kokoonpanoon.

1 tykkäys

Hmmm ketäs tuolla onkaan?:
S.Salmela, M.Teppo, J.Salmi ja M.Berger
Salmelaa on Jatkoajassa huhuiltu ja joku mainitsi joskus myös Salmen nimen. Ottaisin noista vaihtoehdoista Bergerin.

Eiköhän tosta listasta se nimi löydy eli ei missään tapauksessa top4 pakki. Tosin Bloodin jatkaminen on aika liki jos ei varma niin siinä on varmaan se top4 pakki.

Olit vissiin sinä joka olit kuullut Salmelan huhusta?
Eli Salmela tulossa.

Jos meinaat jatkoajassa ollutta huhua niin en ole sama henkilö.

Se piti vielä sanoa että olen siitäkin erimieltä että olis vahvuudet puolustuspäässä. Oikeestaan mä en itse nää tällä kaverilla juuri mitään käyttöä.

1 tykkäys

Kuulemani huhu on varmasti eri pelaaja, kuin tämä sinun huhuamasi.

Näin sen täytyy olla. Sinun mainitsemasta top4 pakista ei ole mulla mitään tietoa.

Mutta täytyy silti korostaa, että se on vahvalla huhuasteella.

Ässät kiinnittivät Otto Kivenmäen ja Niklas Peltomäen 3v sopimuksilla. Kivenmäki on Ässien oma kasvatti ja Peltomäki tuli Espoon Blues:n A-junnuista. Valittiin A-nuorten parhaaksi puolustajaksi. Päässyt pelaamaan myös Espoo Unitedin kanssa Mestista 8 ottelun verran.

Onko Otto Markon poika?

Hetkonen, hetkonen, hetkonen. Mikäs tämä Ässien mäkijuttu on?

Ojamäki, Kivimäki, Peltomäki, Marjamäki, Isomäki.

8 tykkäystä

On. Mave jr.

3 tykkäystä