Välissä oli kyllä 15 kappaletta “desperate hockey”:tä.
Lappeenrantaan pressin vetäjälle lähtee virtuaalinen sisupuukko. Mahtavaa kun kysytään sisällöllistä contentia valmentajilta jopa kotijoukkueen häviön jälkeen. Esim. Turussa vastaavat on ”comments of the game…and thank you all” - meiningillä ja pituudeksi se pakollinen 45 sekkaa.
Itse pelistä näin vikaa erää puolikkaan lastenhoitokeikan vuoksi ja Granathin maalin ehdin näkemään. Muuten peli pysyi kohtuu hyvin näpeissä, joskin pieni koomailu omissa synnytti pariin kertaan Saipalle aihiota. Pahin oli Randelinin kiekon jättö ja vielä loppuhetken kaverisiirto, jotta paineistajan työ tulisi helpommaksi.
Onneksi sitä pakollista takaiskua ei tullut, vaan ammattimainen kolme pistettä tuliaisiksi jäi taskuun ja joukkueelle hieno hetki fanien kanssa ensimmäisen kolmanneksen päätteeksi Kisapuiston jäällä.
Pitkästä aikaa menin lukemaan Jatkoaikaa, että mitäs Saipa-pelistä kirjoitellaan.
Nolla viestiä aiheesta?!
Tämä on nähty aikaisemminkin. Levtchi on pudottanut siniviivalle ja Savinainen onnistuu hiippailemaan pakkien selkien takana maalille.
Jaaha, kuinkahan paljon SoMe on kuohunut, kun itse en ole nähnyt yhtäkään kuohuttavaa uutista Tappara-fanien toiminnasta:
Edit:
Turvallisuuspuolen kaveri on sanonut, että Tappara-fanit käyttäytyivät fiksusti ja toimivat ohjeiden mukaan. Somessa vahvaa värikynää ja rikkoutuneet penkit yhden käden sormilla laskettavissa, joista suurin osa saatiin heti fiksattua paikoilleen.
Eli pakko ei ole klikata ![]()
Oli myös ohjeistettu Maijasen suulla:
– Olivat ihan hyvin. Heitä oli paljon, se oli se ongelma, mutta käyttäytyivät hienosti. Siitä ei pääse sanomaan mitään. Sanoin itse Tapparan faneille ensimmäisellä erätauolla, että jos seisotte penkeillä eikä betonilla ja tuoleja hajoaa, on mahdollista että kaupungilta tulee laskua. Sen jälkeen he seisoivat betonilla.
Yleensä näissä tiettyjen otteluiden ketjuissa ei mtn juurikaan kirjoitella. Otteluseurantaketjussa sitten perataan tapahtumia.