Kinnunen oli yksi mielenpainuvimmista pelaajista viime kauden pitsiturnauksessa, ja mietin, että tässä kaverissa on jotain spesiaalia. Tottakai pitsi on pitsi, mutta potentiaali osui silmään.
Rauhallinen kiekonsiirtäjä, jonka avut varmasti pelinavaamisessa ja ylivoimapelin syöttölautana. Tämän enempää en pysty sanomaan, sen verran vähän kuitenkin nähnyt kaverin pelaamista.
No todellakin. Elitessä 187/73 mittoina. Eikö liha meinaa tarttua, mutta aika köykänen pituuteensa nähden jääkiekkoilijaksi. Pelkkään lihasmassan keräämiseen ei kai voi reeniä keskittää, mutta vahvasti siihen suuntaan ja Blood antaa ravintovinkit, niin eiköhän ala kiloja kertymään.
Nauran tälle kommentille olen seurannut paikanpäällä 27 ottelua ja sanon että kaveri kun saa lämäripaikan vetää 3-2metriä yli tai ohi. Tämän takia Pelicans ei halunnut jatkaa hänen kanssaan.
Tarvitsee kyllä aika paljon lihaa ja rautaa tämä mies. Melko hintelältä kaverilta vaikuttaa. Mutta mitä ilmeisimminkin Tapparassa ollaan suunniteltu, kuinka saadaan nouseva käyrä pelaajapolulle, niin mielenkiinnolla odotan kuinka onnistutaan. Ihan fiksun oloinen kaveri…
Eihän @Mr.Peter pahaa tarkoita. Empiirisen kokemukseni mukaan hän on kuitenkin usein näissä fysiikkajutuissa hajulla - kuten on @Messi@Oijennus ja @Vekki-Keke. Minusta varsin urheilullisen oloinen poika ja ennen kaikkea hyvällä ulosannilla varustettu. Kun vielä saadaan niinkut korjattua vähäisemmäksi niin hyvä tulee. Nää on tärkeitä kavereita, jotka osaa urheilla ja vaikuttaa päästään terveiltä. Ulosanti on tärkeä juttu.
No en minä mitään ole tuominnut, mutta jos mitat on 187/73 niin tottahan tuo pattia ja massaa tarvitsee ja sitä on tullut Tapparaan myös hakemaan. Tämä on tieto.
Eihän tohon tarvi kun 5kg niin on Rouhiaisen mitoissa. Aika jykevältä se Rouhiainen mun silmään viime kaudella näytti jäällä noin niinkuin alle 80 kiloseksi. Painot katsoin juuri tappara.fi sivulta. Aika kevyitä poikia on kaikki meidän pakit. Vain kaksi yli 80kg tän hetken kokoonpanossa.
Eihän kysymys ole siitä, että paljonko se vaa’an lukema näyttää. Onko plussaa 5kg vai 10kg, niin ei sillä ole lopulta merkitystä. Tässä on kyseessä pelaaja, jonka vahvuuksia on ilmeisesti mm. liike (en tiedä pelaajaa). Tällöin liiallisella “sikaniskatreenillä” voidaan pilata pelaajan ominainen kyky. Kuten tuosta haastattelusta selviää, niin Tappara on sopimuksen teko vaiheessa jo ilmoittanut miten haluavat pelaajaa kehittää. Sanoisin, että homma lienee hallussa organisaatiolla ja pelaajalla.
Palatakseni tuohon @peterran aiempaan tägäykseen, mielestäni @Oijennus tiivisti jo olennaisen: fyysinen (lue: geneettinen) varsi on mitä on, siitä ei voi tulkita vielä mitään.
Vaatisi enemmän liikettä (varsinkin jäällä) jotta voisin antaa arviotani suoriutumisesta. Rivet sujuu perinteiseen hoki-tyyliin powerina varsin riittävästi ja kilogrammoista ei voi sanoa mitään, kun emme tiedä toistoja, emmekä sarjan tai treenin tarkoitus (lämmittely, muuhun treeniin valmistava jne.)
Aika näyttää, annetaan pojalle mahkut edes Juhannukseen asti
Olen ollut ennakkoluuloinen tämän kaverin suhteen, mutta myönnetään että Pitsissä pärjäsi hyvin. Löysi hyviä maalipaikkojakin ja liikkui mun silmään todella sähäkästi. Viimeisessä pelissä varmaan paras suoritus.
Omissa silmissä Santtu nousi tämän päivän jälkeen haastamaan Utusen ja Rouhiainen vakiokokoonpanon paikasta. Omiin päin on tekeminen varovaista vielä, mutta avut tuntuu löytyvän enemmän hyökkäyspäädystä, jossa ihan vaarallinen näytti paikka paikoin olevan. Laukaus viuhahti pari kertaa oikein iloisesti ja viivalla vaikutti olevan potentiaalia. Kolmospakkipariin Norinin tai Bloodin kaveriksi lähtisin kokeilemaan. Oli positiivinen yllätys ennakkoluulottomuudellaan.