Sebastian Repo

Siis tä? Ei tälläista pelaajaa ole olemassakaan, mikä vetelee illasta toiseen harmaalla alueella.

Jep, samaa mietin, että se on vähän kuin loukkaus fiksuja miehiä kohtaan, jos tappeleminen on olevinaan miehekästä.

Repo teki sen mitä piti :+1:

4 tykkäystä

Repo on 20 vuotias pojankloppi joka haluaa pelata maalin edessä ja on hyvä siinä. Jotta siinä maalin edessä voi ja pystyy seisomaan on tila ansaittava välillä vaikka hanskat tiputtamalla.
Tappeluita en suosi mut ymmärrän ne joskus välttämättömyydeksi

Tuossa tilanteessahan Berger on se kellä kilahti. Repohan ei aloittanut kumpaakaan nujakkaa vaan lähti mukaan kun toinen alotti. Tai näin itse muistan asian.

En oikein tajua miten jotkut saa kiksejä tuollaisesta täysin joutavassa tilanteessa, jonka seurauksesta oma joukkue kärsi. Me hävittiin peli Turussa yli 10 000 katsojan edessä. Repo olis voinut olla kentällä tekemässä voittomaalin. Nyt Rauhala teki meidän ainoan maalin ja Tappara hävisi jääkiekko-ottelun.

4 tykkäystä

Sellainen tunne, että eilinen hanskaus taisi poistaa Sebulta reenijumin aiheuttaman tuskan pääkopasta. Mielenkiinnolla odotan kuinka seuraava matsi rullaa kaverilta. On kyllä huikea kaveri, kun löytyy fyysisyyttä ja samalla myös vaarallisuutta hyökkäyspäässä.

1 tykkäys

En tiedä vastausta mutta arvaan.
Pitkin talvea on ollut keskustelua gooneista, niiden tarpeesta ja ja oman joukkueen puolustamisesta.
Todennäköisesti tätä on salaa toivottu ja odotettu, että joku Kirvesrintainen näyttää mistä tuuli puhaltaa ja kuka käskee. :muscle:

Jatkaisin tähän että Sebun hanskaus taisi päästää painetta myös kannattajien ylipaineventtiilistä.
Nyt on todistettu että Tapparallakin on ainakin yksi pelimies, joka ottaa matsia tarvittaessa.
Toivottavasti Sebun pää kestää kevään ratkaisupeleissä kun kovuutta ja painetta lyödään kaukaloon lisää.

Niin ja joo…Onnittelut sille nuorelle miehelle joka omistaa Sebun oranssin pelipaidan.:thumbsup:

8 tykkäystä

Eilinen matsi oli täysin panokseton meille, joten Revon ulosajo ei vaikuta mitään.
Lisäksi Repo puolusti itseään Bergeriä vastaan, joka tuli toistuvasti tarjoamaan poikkaria päähän.
Pidän pelaajista jotka pitävät puolensa, ja jos sen tekee noin suvereenisti niin vielä hienompaa.

Jatkoajan otteluketjussa joku sanoo koko hässäkän alkaneen Revon jalkapyyhkäisystä. Itse en moista ole nähnyt. Näkikö kukaan muu?

Tässä jotkut Tepsifanit näkee

1 tykkäys

Mää oon sitä mieltä, että toi Revon tappelu oli sitä mitä tarvittiin. Musta tuntuu, että sitä tartti kannattajat ja sitä tartti joukkue. Jotenkin mun silmään on näyttäny siltä, että tossa on jonkinlaista painetta kertynyt porukalle jo jonkin aikaa ja sitä olis tarvinnu jo ajat sitten päästää ulos. Tilanteita ja paikkoja on vähän ollut, mutta homma on paikoitellen ollut jotenkin liian pidättyväistä. Josko nyt olis vähän päästelty höyryjä ja vapautettu porukkaa ‘kahleista’ malliin Nieminen harjoituspeleissä.

1 tykkäys

Tätä yritin kattoa, en saa millään tuosta jalkpyyhkäisyä/mitään erikoista. Onhan Repo kuumana käyny aiemminkin, hyvä että nyt otti turhan tappelun, kun oli varaa olla pois.

Ainakin tuossa pelissä Tapparan otteet heikkeni Revon poistuttua pukukoppiin, ja TPS alkoi ottaan otetta, mutta saas nähdä miten jatkossa.

1 tykkäys

Nojoo. Hyökkääjävaje vaikutti varmasti.

0+1, voitettu tappelu ja playoff-kausikortti turkulaisten ihon alle. Ei paljon parempaa peliä voi tähän paikkaan pelata. On se päällikkö.

7 tykkäystä

Repo ehdottomasti yksi mun suosikki pelaajista Tapparassa. Kova kaappaus Pelsuilta. Kuulun kuitenkin siihen kuppikuntaan joka ei arvosta väkivaltaa kaukalossa. Rehtiin ja vastustajia kunnioittavaan urheiluun ei kuulu toisen vahingoittaminen. Tottakai itseään saa puolustaa kuten Repo teki mutta liika väkivalta etoo ainaki minua. Missä muussa urheilulajissa kohtaa niin paljon väkivaltaa kun jääkiekossa? Lisäksi se on äärimmäisen huonoa esimerkkiä junnuille. Tämä mun henkilökohtainen mielipide asiaan. En ala tästä kenenkään kanssa inttämään vaan lopetan keskustelun omalta osalta tähän.

2 tykkäystä

Hei. Repo on junnujonne, kyllä välillä saa käyttäytyä niin kun muutkin ikäsensä. Kookas kaveri ja lahesta, niin pikkasen pitää ymmärtää. Ei hyvä kohta ottaa matsia, mutta hyvä että saa nyt toteuttaa itteensä.

11 tykkäystä

Kyllä täällä olisi leikattu Revolle hamekangasta, jos hän olisi lähtenyt vaihtoaitioon, kun Berger ensin nakkaa tumput jäähän.

2 tykkäystä

Riippuu miten asian hoitaa. Olisi nauranut vaan ja nolannut tollasen Turhargerin ni tuskin olisi leikattu mitään mekkoja.

1 tykkäys