Sebastian Repo

Oon ny kattonu nää uudellee ja uudelleen. Tuo ilon määrä. :slight_smile:

1 tykkäys

Ei kauheesti asetellut ennen ku tempas :joy:

Sinähän sen päätät. Painetta vaan Tapolalle.

Viidennen osuman jälkeen vähän meinaa Sebua itseäänkin alkaa hymyilyttämään vaihtopenkillä.

2 tykkäystä

Eiköhän Tapola päätä nämä :slight_smile:

5 tykkäystä

Minä säilyttäisin ykkösyv:n tuossa muodossa mikä oli tänään ja pistäisin Haapalan kakkosylivoimakenttään.

12 tykkäystä
3 tykkäystä

Repo tuossa haastattelussa:

“Ensimmäisessä maalissa pääsin hyvästä paikasta ampumaan ja meni patjan yli maaliin. Toisessa sain Krisseltä maailmanluokan syötön, siitä oli helppo laittaa maaliin

Varmaan ihan saatanan helppo. Ite oisin tosta murtanut molemmat ranteeni ja kiekko olisi pomppinut nurkkaan. Makaisin nyt Niiralan yliopistollisessa sairaalassa.

58 tykkäystä

Sebastian Revossa on muutoin sellainen mielenkiintoinen seikka johon olen
itse ainakin alkanut kiinnittämään huomiota. Nimittän hänestä ei oikein enää
tiedä kummalla laidalla olisi parempi pelaaja. Yleensähän laituritkin hiukan
valikoituu oikean tai vasemman laidan pelaajiksi, tietysti kätisyydestäkin johtuen,
mutta Sebastianilla ei tällaista valikoitumista ainakaan omaan silmään ole havaittavissa.

No ei kai, kun veto lähtee käytännössä ilman mitään saattoa ihan mistä vain. En ole tuollaista nähnyt, tai pannut merkille, oikein missään aiemmin.

Repo ei myöskään ole mikään jalkakynämies, eli ihan sama kumpaa laitaa painaa, niin perusratkaisu on heittää kiekko päätyyn ja kaivaa se sieltä itselle. Missä usein onnistuukin. Tämäkin tekee tuosta “laitavalinnasta” vähemmän merkityksellisen.

Se mitä olen itse miettinyt, on se, että tuo päätyyn laitto on Revolle se selkärangasta tuleva eli mieluisin vaihtoehto. Mikä kertoo siitä, että nauttii aidosti päätykamppailusta ja haluaa hakeutua niihin aktiivisesti siinä missä joku mukavuudenhaluisempi kaveri ei ehkä niin tekisi.

Mutta siis tuo laukaus on kyllä mun silmään aika uniikki. Siinä missä Laine tekee hirveästi paremmin sitä samaa mitä jotkut muutkin, Revolla on ihan oma meininki.

1 tykkäys

Itse asiassa minusta Revolla on hyvä normiveto, mutta Laineen kutiarsenaali on ihan uniikki. Se sektori, mistä kiekko vilahtaa yläseen on todella laaja, ihan olemattomalla nykäisyllä tai pitkällä vedolla, omista jaloista tai puolitoista metriä sivusta. Repo on kuitenkin enemmän sellainen pelaaja, josta voi tietyssä tilanteessa olla varma, että helähtää. Ja se tilanne on tuollainen, mistä tänään painoi ekan maalin. Kova vauhti oikealta sisään ja avoin vetokaista koko maaliin. Toisin kuin Pate, Repo ei niin rajusti hae tolpanjuurta, jolloin terävä ranne ei viuhu ohi, vaan pettää Liiga-tason veskarin yhdeksän kertaa kymmenestä.

3 tykkäystä

Arsenaali on Laineella uniikki, ja totta kai laukaisutekniikka ylipäätään. Yritin sanoa, että siinä missä missä Laine yhdistelee arsenaalissaan kautta aikojen erilaisten pelaajien laukaisutyylejä, tuo Revon “normiveto” on erikoisempi tapaus.

1 tykkäys

Joo, Revon laukauksessa ei ole mitään turhia liikkeitä tai huojumisia, aika kanadalainen laukaus, laadukas sellainen.

1 tykkäys

Nautitaan tästä kaudesta, mutta odotan ensi kaudella ainakin 20 maalia runkosarjaan.

On kyllä huikeaa tekemistä kaverilta. Huomaa että on motivaatio aivan tapissa! Yksi liiga historian kovimmista kaappauksista!

8 tykkäystä

Kauas oli tippunut tämä ketju. Oli mielestäni kuitenkin parhaita pelaajiamme finaaleissakin. Koko ketju taisteli hianosti, repi, raastoi, taklasi, ärsytti ja oli kokoajan vaarallinen. 6 maalia playoffseissa, toivottavasti saamme vielä vuoden nauttia Revon pelistä, vuoden päästä viimeistään jatkaa isompiin ympyröihin. Kiitos Sebastian että päätit tulla Tapparaan. Fiksu Miäs!

17 tykkäystä

Syksyllä taisteli metsureiden kanssa ja keväällä taisteli kullasta. Voitti kauden aikana kahdesti.

Mahtaa olla hyvä mieli , kun vaikean syksyn jälkeen teki oikean valilla ja päätyi Tapparaan. Tulee olemaan ensi kaudella todella kova.

13 tykkäystä

No ehä siinä paljon eroa ole: syksyllä metsureiden ja keväällä mestareiden

2 tykkäystä

Merkit viittaavat siihen, ettei 20 riitä. Toki joukkueen pelin toimivuudesta kiinni, mutta taistelee maalipörssin voitosta.

2 tykkäystä

Pitäskö tähän taas ennustus heittää. No en heitä, kerron vaan, että Repo tekee Tapparassa pelatessaan ensi kaudella 25 maalia tai enemmän.

1 tykkäys