Sopimusseuranta: Tapparan joukkue kaudelle 2025-26

Ihan hyvin voi olla esim. E. Tuulola, R. Järventie, Blichfeld ja vaikka Heljanko paikalla :slight_smile: Kaikki kategorisesti uusia pelaajia :slight_smile:

@Lusikkamies juu

12 tykkäystä

Teki jatkosopimuksen, tarkotitko veljeä Robya?

Eiköhän Blichfeld ole Tanskan joukkueen mukana valmistautumassa kisoihin, eli tuskin fyysisesti läsnä mestoilla :grinning_face_with_smiling_eyes:

12 tykkäystä

Nyt on pakko sanoa, että ajattelen Heljangon niin pinttyneesti Tapparan miehenä, etten jotenkin edes ymmärtänyt laskea häntä mukaan!

Tarkoitit muuten varmaan R. Järventietä. Joka tapauksessa oma lottorivini on:

Heljanko
E. Tuulola
R. Järventie
joku junnu tai muu vastaava tänään julkaistava

1 tykkäys

Oma lista Blichfeldtin ollessa Tanskan mukana
Järventie
Jokipakka
Tähän uskallan Cliffyn Junnun tilalle löydä Haapalan

Kerta tulee 2 niin sanon sitten 2 ylintä koska ovat varmimmat.

Instassa kysymys, julkaistaanko yksi vai kaksi sopimusta?

2 tykkäystä

Viisi.

3 tykkäystä

Toivon R. Järventietä sekä Blichfeldiä :eyes:

Eikös perinteisesti U20 joukkueesta muutama saa liiga-sopimuksen. Sehän sopis hyvin, reilu viikon odotellaa tätä hetkeä ja… :face_with_peeking_eye:

1 tykkäys

Eikös tästä ole se vanha läppä tai urbaani legenda, että laki määrittelee “muutaman” olevan 2–99. Tappara käyttää tietysti sanamuotoa “muutamia”.

1 tykkäys

Jotenkin naivisti ajattelin tänään julkaistavan koko porukan, joille sopimukset on :grinning_face_with_smiling_eyes:.
Kaksi pelaajasopimusta, mutta tälle varattu aikaa 17:15-18:30?

11 tykkäystä

Esittelyvideot puolen tunnin pitusia

1 tykkäys

Mä ajattelin myös, että kaikki muut paitsi Kalpan kaksikko. Eikö sittenkään…

Siellähän on tänään locker room sale kello 17:00 - 18:30. Ja siellä julkaistaan sopimuksia kello 17:15. Sopimusten julkaisu tuskin montaa minuuttia kestää.

3 tykkäystä

Toivotetaan Ilves legendat tervetulleiksi.

2 tykkäystä

Kausarilaiset pääsee tyhjentään Locker room salen klo 16.
Kaikille ovet auki markkinoille 17:00 ja 17:15-18:30 sopimuksia.
Näin siis tulkitsin itse, mutta ilmeisesti virheellisesti.

1 tykkäys

Vähän outo tuo vastauksen muotoilu kysymykseen. Tarkoittaako kerralla kaksi että esim. Jokipakka+Blichfeld samalla kertaa ja myöhemmin Järventie+Seppälä vai yksitellen useampia nimiä pitkin tapahtumaa.

Aika outo olisi jos vain 2 nyt julkaistaisiin.

Nimet heitetty vain antamaan esimerkkiä.

2 tykkäystä

Toivottavasti tää ei oo ilmiö että kausarilaiset putsaa koko pöydän ennen kun muut pääsevät mestoille. Itsekin lähin Lahesta ajelee Areenalle mutta kausaria kun ei oo ni täytyy toivoo ettei hukka reissu tuu. Toki pääsee näkemään uudet pelaajat mutta mielellään jotain kotiintuomistakin olisi :grin:

No itse olen myös tulossa kauempaa eli Hyvinkäältä. Ei ole tarkoitus edes ostaa mitään. Eniten kiinnostaa päästä koppiin käymään, sekä sopparit siinä sivussa tietenkin.

9 tykkäystä

Onko kellään mitään hajua että minkä hintaista noissa myynneissä yleensä on ollu? Esim kypärä ja hanskat ?