Tätä itsekin kyseenalaistin että yleensä Haapala odottaa pitkälle isoa diiliä, mutta nyt halusi jostain syystä vahvasti Suomeen. Lähde on erittäin varma, minä vielä toiveikas.
Tuo pitää ymmärtääkseni paikkansa, että Suomessa haluaisi pelata.
Lihaa luiden ympärille. Osaatko sanoa tarkempaa syytä? Tätä en itse saanut kaivettua.
Tämä kyllä pitää paikkansa…se tuli yllätyksenä.
Haapala aina ilomielin Tapparaan.
Mutta kuulostaisi erikoiselta että Tapparassa pelaisi samaan aikaan Tanus,Haapala,Ruohomaa,Keskinen. No ei siinä pitäisi olla muille tarjonta kunnossa ei muuta kun lötää pussiin.
En minä tiedä tarviiko mitään syitä kaivellakaan.
@Tappara69 Joo, minulla ei ole kyllä tietoa siitä missä Haapala pelaa. Haluaisin kyllä Tapparaan.
Onko tuo Ruohomaakaan nyt ihan varma tulija.
Onko joku katsonut pelejä/tietoinen miksi Haapalalla ollut vaisuhko kausi SHL:ssä? Jäänyt rooli pieneksi? Kyllä Haapala SHL:ssäkin ainakin 40 pinnan pelaaja parhaassa tikissään varmasti olisi.
Alkukausi ei tuottanut tulosta ja rooli jäi pieneksi. Ylipäätänsä Malmö ei mikään maalintekijäjoukkue ole. Joukkueen 2 parasta pistemiestä oli puolustajia.
Lisäksi Joona Ikonen lähti täältä 47 pisteen pelaajana. Malmössä 17 pisteen pelaaja. Jokin ei tuolla kollektiivissa toiminut.
2020-luvulla vain viisi suomalaista on tehnyt Ruotsissa 40 pistettä tai enemmän. 151 “yritystä”. Kymmeneen vuoteen seitsemän vajaasta kolmestasadasta.
No ei todellakaan. Malmö ylipäänsä vaikka on iso kaupunki niin futis on kaupungissa ja muutenkin Länsi/eteläruotsissa enemmän se juttu, että aika keskustaso/häntäpää suorittaja. Nyt pääsi 4v tauon jälkeen playoffeihin. Missä Haapala ratkaisi yhden voiton
Onhan se rooli ihan kohtalainen, jos kakkoskentän minuuteilla ja ainakin osasta kautta 1.ylivoimassa.
Mutta juurikin Malmössä ei tuntunut toimivan mikään, etenkään maalinteko. Vähiten teki maaleja SHL-joukkueista ja tuo hyökkääjien alhainen pistemäärä on kaikilla ihan kollektiivista.
Tässä ketjussa ei ole hirveästi taidettu pitkin kautta huhusta Krannilasta puhua mitään. Toki huhujen perusteella näyttää siltä että aika täynnä on meidän joukkue kauteen lähettäessä
Ja SHL:ssä tehdään muutenkin vähemmän pisteitä kuin Liigassa. 40 pisteen ylittäjiä SHL:ssä tällä kaudella oli 12 pelaajaa kun Liigassa niitä oli 38. Osasyynä se että siellä pelataan 8 peliä vähemmän.
Uskoisin että joku näistä, varmoista huhuista(Haapala, Ruohomaa, Järventie, Simontaival, Mattila, Seppälä , Blichfeldt ) ei ole tulossa.
Kunhan se ei ole Haapala tai Ruohomaa joka jää tulematta.
Haapalan nyt pystyy korvaamaan, Ruohomaahan en itse usko hetkeäkään.
Samaa mieltä, mutta toivon että Tapparassa nähtäisiin tällä kaudella liigan kärkinimiä myös hyökkäyksessä.
Ainoat “varmat” huhut noista on Järventie, Simontaival ja Mattila. Blichfeldin jotain kavereita seuraa vissiin Tapparaa joten sekin saatta tulla. Mutta joo ei ole nuo kaikki hyökkääjät tulossa meille. Sekin on jo erinomainen asia jos Ruohomaa/Haapala kaksikosta edes toinen tulee.
Ruohomaata ei ainakaan tänään julkaista. Myöhemmin? Se on sitten asia erikseen..
Ei tietoa juuri noista, mutta mailat somen mukaan 99€. Harmi, ku en pääse. Joku leftin 75 flexin maila olis tolla hinnalla kyllä voinu lähteä mukaan. Vaikka Dani Mikkosen ku nykyinenkin on hänen vanha.