Sopimusseuranta: Tapparan joukkue kaudelle 2025-26

Nokian Pyryssä?

2 tykkäystä

Esim Nokialla tai lainalla jossain ja kutsutaan tarvittaessa pelaamaan meidän logolle.

1987-88

Timo ja Markku Jutila sekä Pauke ja JP Järvinen.

Osuiko sun mielestä muu siinä?

Olisiko Ahosen suunta sitten Nokian Pyry - Liiga suunnitelma ensi kaudeksi? Kuulostaisi ainakin omaan korvaan järkevämmältä, kuin “läpipelattu” U-20.

Kun Nokian Pyryn Mestis paikka julkistetaan, eipä taida montaa hetkeä kulua kun tietotetaan Tampereen Tapparan ja Nokian Pyryn yhteistyöstä.

24 tykkäystä

Oliko Pauke ja JP veljeksiä? No, ei ainakaan ilveksiä.

En oo MasterKush, mutta ei ole.

3 tykkäystä

Ei ole veljeksiä

2 tykkäystä

@Mimikany jos näin olisi ollut maailmani ei olisi ollut enää samanlainen.

1 tykkäys

Ahosessa voisi olla potentiaalia ensi kauden breikkaajaksi. Kuten Rautiainen tänä ja Keskinen viime vuonna. Hyvä jatko ehdottomasti.

5 tykkäystä

Tapparan ig:ssä oli ainakin kellon viisarit ylös, olisko puolenpäivän aikaan.

Toivottavasti Brickleylle olisi saatu jatkosoppari :folded_hands:

9 tykkäystä

Joukkuetta pitää pidentää ja painavoittaa. Yli 185cm pelaajia pitää olla useita. Mikkihiiret ei keväällä pärjää. Poikkeuksiakin tietysti on, mutta 185cm ja 90kg ylöspäin kiitos.

5 tykkäystä

Veikkaan että Mattila tai sitten Rautiaiselle on sopimusta pidennetty.

2 tykkäystä

Isoja ja tärkeitä kiinnityksiä molemmat Ahonen ja Järventie.

Kahden vuoden jatkosoppari siis vielä jäljellä. Toivoisin tuota Brickleylle, mutta eiköhän se J Mattila ole tai sitten joku täysin ylläri. Luulen itse että Brickleyn kanssa edetään vuosi kerrallaan, eli enempää kuin vuoden jatkoa ei voi haaveilla

1 tykkäys

Jos Mattila tekee 2v jatkon, niin sehän on todella positiivinen uutinen. Potentiaalinen kapteenikin, jos the Kapteeni lähtee ensi kauden jälkeen rahastamaan Saksaan. :slight_smile:

2 tykkäystä

Joo eiköhän tästä saada taas palstatotuus, että Rauhala lähtee.

4 tykkäystä

Julius Mattila 2v jatkosopimus

Tästä mä tykkään 2.0

68 tykkäystä

Iso peukku täältä myös👍

1 tykkäys