Debytoi todennäköisesti Devilsiä vastaan!
Kohtalaisen onnistunut debyytti. Wildille 3-2 voitto ja Kähköselle 32 torjuntaa. Maaleillekkaan ei juuri mitään voinut.
Onko Raanta taas vaihteeksi klesana, vai miksei ole ollut Coyotesin kokoonpanossa viime peleissä?
Kipeä ja Kuemper hyödynsi Raannan loukkaantumiset ja pelaa unelmakautta.
Ei onneksi sen vakavampaa tälläkertaa. Pelas kaks loistopeliä ennen sairastumistaan. Niinkuin ennemmin jossain sanoin on Coyotesilla loistava molaripari tällä hetkellä.
Aivan jäätävä paluu Rantaselta kaukaloon! .
Donskoi naputteli samasta ketjusta kevyet 2+2.
Kaksikko oli järjestelemässä viittä (5) maalia Coloradon voittaessa Chicagon 7-3.
Mikko Koivulla tänään edessä 1000:s NHL runkosarja ottelu!
Hmmm,perhana jos…
Kaapo Kähkönen on alkanut dominoimaan NHL:ssä, kun otti ennätysmäärän koppeja Wildin tulokasvahtitilastossa kautta aikojen. Lisäksi yritti maalintekoa, mutta meni hiukan ohi.
Aleksi Saarela tekee ensi yön kierroksella debyyttinsä NHL:n runkosarjassa. Lopultakin voisi joku sanoa. Paljon on ehtinyt Saarelakin jo rapakon takana kiertää. Yksi pudotuspeliottelu on vyöllä jo viime keväältä.
Saarela sentteröi Panthersin kolmosketjua laidoillaan Vatrano ja Acciari, kun Panthers saa vieraita Columbuksesta.
Sebastian Aho ja vaihteeksi pientä dominointia.
Tuohon kolmen maalin lisäksi Aho pisteli vielä pari syöttöä. Vietti siis aina helppoa viiden (3+2) tehopisteen iltaa. Myös Teräväinen keräsi 0+3.
Minua lämmittää Koskisen Mikon otteet tuolla Oilerssin maalilla. Muutama helppo menee silloin tällöin, mutta varsinkin voittosarake kertoo, ettei kauhean huonosti ole mennyt ja lähestulkoon joka pelissä ottaa myös niitä isoja koppejakin. Toivottavasti jatkaa samaa rataa
Aho on 16 osumallaan NHL:n maalipörssissä nyt yhdeksäntenä. Kolme maalia kolmossijasta, neljä toisena olevasta Ovetshkinista.
Vaihtaneet kauden alussa keskenään pelikirjoja Laineen kanssa jne.(?)
(Laine syöttöpörssin jaettu 19. tällä hetkellä, 20 merkinnällä. Yhdeksännen sijan Teräväisellä pari passia enemmän, Barkov parhaana suomalaisena kuudes (25).)
Jets – Ducks n. vajaan tunnin päästä…
Niko Mikkola saanut kutsun ylös:
Aika näyttää, pääseekö pelaamaankin, vai onko varmuuden vuoksi ylös nostettu. Mutta askeleen lähempänä NHL-kaukaloa
Joel Kiviranta ja NHL-debyytti
https://twitter.com/DallasStars/status/1213163605467766785?s=19
Larmin ajatuksia komennuksesta NHL:n puolelle.
– Oltiin matkustamassa perjantaina bussilla jonnekin paikkakunnalle, jonka nimeä en edes muista. Noin tunti ennen kuin oltiin perillä, valmentaja tuli yhtäkkiä kysymään, onko minulla passia, Larmi kertasi Montrealissa lauantai-illan ottelun jälkeen.
– Sanoin, että kyllä se hoituu, jos tarvitaan. Ei minulla ollut hajua, miksi se sitä kyselee. Ajattelin, että tulisikohan tästä sitten lähtö Wilkesiin (AHL-joukkueeseen), kun olin lukenut, että Casey nostetaan sieltä ylös.
Yllätys oli melkoinen, kun lahtelaiselle selvisi, miksi asiakirjaa tiedusteltiin.
– Seuraavaksi mulle sanottiin, että lähdet illalla tai aikaisin aamulla Montrealiin. Katsoin äkkiä, että jahas, Pittsburghilla näkyy olevan peli Montrealissa.
– Nyt ollaan sitten täällä. Ei tänne varmaan ihan joka päivä ECHL:stä tulla. On tämä ihmeellinen maailma, Larmi naureskeli.