Siinä tapauksesss potkitte noi urpot ulos. Ei se sen kummempaa ole.
E. En tiedä, kuulutko edes sinioransseihin.
Siinä tapauksesss potkitte noi urpot ulos. Ei se sen kummempaa ole.
E. En tiedä, kuulutko edes sinioransseihin.
Kyllä sinne edelleen uskaltaa kunhan vaan välttelee tiettyjä porukoita ja pitää aistit hereillä erityisesti pelin jälkeen, ettei joudu tappeluiden keskelle. Ja onhan tuo rähinäporukka nykyään yläkatsomossa, niin eivät pääse heti pelin jälkeen ulos.
Miten sitten aikasemmin, sanotaan 20v sitten ei tämmösestä menosta ollut tietookaan? En voi kuvitellakka, että olis pitänyt pelätä Hakamettässä 20v sitten Ipa-faneja.
Kyllä se vain liittyy siihen, että kun nykyää kaikkee pitää vihata ja olla niin jyrkkä kaikessa. Ilves on rakas paikallusvastustaja, eikä oo mitää syytä liittää vastustajaan vihaa.
Se on vain jääkiekkoo, ei sen vakavampaa.
Näin tämän ei pitäisi olla.
Kenenkään ei tulisi koskaan pelätä peleissä käymistä mistään syystä. Oli paidan väri mikä tahansa niin pelkoa ei pidä tuntea. Ei koskaan, ei missään.
Osaston aktiivi kertonut oman versionsa. Missä viipyy SOn versio?
Edit. Nyt liikutaan jo aika synkissä vesissä. Kun todistettavasti ulkopuolinen henkilö loukkaantunut ilmeisen vakavasti.
Ei. Ei ole järkkäreiden vika. Ei myöskään kenenkään muun. Tekijöiden vika ja vastuu, alusta loppuun.
Tällaista ei myöskään ikinä “vain tapahdu”.
Ei ole. Toinen Osaston versio kertoo että nainen kaatui poliisin toimesta. Eli mitäs jos kukaan ei olekkaan hutkinu mitään ulkopuolisia
Aika uskomatonta joutua miettimään sitäkin, että sattuko vaikka itse olemaan se seuraava satunnainen ohikulkija.
Tähän keski-ikään asti hallille Tapparaan peliin pääseminen on kuitenkin aina ollut jonkunlainen juhlapäivä ja erityistapaus.
Olen ehkä elitisti, mutta ikävää, jos jotkut jollain tapaa henkisesti vajaat teini-ikäiset tai sellaisiksi identifioituvat pilaavat tämän fiiliksen.
No on sieltä putkaan ainakin porukkaa viety! Eikä poliisi putkaan syyttömuä vie!
On. Eipä missään muualla käydä derby vastustajan kanssa metsässä, samalla puolella, no pääasia että koko kesän ottanut dunkkuun. Mega-huutista tälle friendshipille.
No tämähän on ihan täysin itse aiheutettu ja kiihdytetty homma.
En tiedä, ovatko nämä huomanneet, mutta maailmassa olis ihan helvetisti kaikkia todella paljon akuutimpia murheita kuin joku jäkis.
Ohjaisivat energiansa johonkin oleelliseen aktivismiin!
Tottakai tappelijat ovat itse vastuussa siitä, että siellä myllyttivät. En minä sitä koittanut vääntää järkkäreiden syyksi.
Otin kantaa siihen, että tätä ei olisi päässyt tapahtumaan, jos järkkärit tekisivät työnsä. Osana tuota työtä on pitää kannattajaryhmät toisistaan erillään. Ei ole mitään epäselvää, että tuossa epäonnistuttiin järkkärien osalta.
Juuri näin. Itseltä loppui TFCn järjestämät fani reissut siihen kun SO liittyi niihin mukaan. Oulussa hävityn finaalin jälkeen oli sykähdyttävää taputtaa joukkueelle kun se tuli hallista omalle bussillensa. Mutta reissu Turkuun ja porukka kommandopipot päässe ei ollut mua varten.
Oli pakko kirjautua nyt ekaa kertaa tännekkin palstalle. Hakan & Ilveksen “ystävyyssuhde” johtuu nimenomaan Sinikaartista, en usko että se niinkään johtuu SiniOransseista. Hakapeliittoihin on nyt pesiytynyt tämmöistä myllyporukkaa jonkin verran. Sanomistakin on tullut.
Itse olen varsin kova Hakan kannattaja, enkä yhtään kyllä hyväksy tollaista. Ei ihme, että ei ole päädyssä porukkaa. Siellä on nyt sitä idioottiporukkaa ketä kiinnostaa vaan tapella.
Selvishän se miksi olet kovasti mustamaalaamassa SO:ta kokonaisuudessaan ja vaatimassa porttikieltoa koko ryhmälle. Siellähän tosiaan olikin koko seisomakatsomo ylärivejä myöten myllyttämässä.
Näinpä, mutta näkivät nyt tilaisuutensa koittaneen kun SO ja Kaarti koostuvat melko pitkälti samoista naamoista/samaa porukkaa pyörii näissä. On silti kummallinen friendship, kun Ipa ja Haka perinteisesti ovat olleet derbyvastustajia.
Aivan todella naurettava ja säälittävä friendship. Lähinnä koko Suomi nauraa näiden yhteisille metsäleikeille.
Eikä ne fanikatsomossa esiintyneet keskarit ja hanskaus eleet varmaan parantanu tätä episodia. Onko tollaseen pelleilyyn oikeesti pakko lähteä?
En ole sinänsä eri mieltä, mutta aika söpöä ajatella, että tuollaisten setämiesten ”jyrähdyksellä” olis yhtään mitään vaikutusta mihinkään. Eiköhän tuo juna mennyt jo.
Molemmat faniryhmät pihalle hallista siihen saakka, kun ovat laittaneet rivinsä kuntoon.
Sen jälkeen koeajalla uusi kokeilu. Tiukalla linjalla kaikenlaisen häiriökäytöksen suhteen.
Edit: Tämä nyt oli tietyllä tavalla kärjistys, mutta kovalla tavalla näihin kannattaa puuttua, jos haluaa muutosta. Pyytämällä tuskin tapahtuu mitään.