Tapio Sammalkangas

TV kuvan perusteella uskon että kyseessä olkapää, koska taklaus osui hieman takaviistista juurikin olkapään seutuville josta hieman suuntautui tämän jälkeen päähänkin, mutta ei törkeästi.

Mistä tieto?

Juu, paska homma Tapsalle. Harmittavan pitkä loukki siis napsahti sen yhden vatipään koohotuksen ansiosta

Niin, näkihän sen heti, että pahemmin sattui. Muuten olis varmasti heti myllyttänyt.

Onko kellään tietoa tapsan tilanteesta? Kauanko on mahdollisesti vielä poissa kaukalosta.

Kemmun ketjusta jäsen @pieni_m postaus. Kuvatekstissä seuraava maininta:
“Tapio Sammalkangas on sivussa ainakin 5-6 viikkoa”

Huomasin juuri itsekkin tämän. Kiitos silti.

1 tykkäys

Onko näkyny Sammalkangasta reeneissä jo? Vai meneekö ensiviikkoon?

Maanantaina 13.2 Sammalkangas veti yksikseen punasella paidalla kaikilla varusteilla luistelua hallissa kun muut reenasi harjotushallissa.

Tänään normipaita ja muiden kans yhtäaikaa reeneissä. “ykköskenttä huilas tänää”

3 tykkäystä

Eli odotettavissa peliin pikapuoliin olis minun päätelmä. Onko jo torstaina vai meneekö launtaille liiga peli, sen näkee sitten.

Ei taida mahtua pelaavaan kokoonpanoon…

Näyttikö jotenkin paremmalta kuin Rouhianen ,joka monen mielestä kuuluisi olla “the” seiska pakki aina kun kaikki ovat terveenä,Ymmäränsen,etteivät missään nimessä kilpaile samasta pelipaikasta.

Vastaan yhdellä sanalla. Parlett.

2 tykkäystä

Tapsa pääsee pelaamaan, kun joku pakki puuttuu kokoonpanosta, kasipakin rooli.

No sitähän minä tarkoitin.

Satunnaisessa järjestyksessä pakit:
Elorinne, Kemiläinen, Rantakari, Bonsaksen, Salonen, Saravo, Parlett.

Sammalkangas, Rouhiainen, Bodak.

6 tykkäystä

Mitä mieltä…onko peräti Liigan paras pakkikalusto tällä kaudella?
Minun mielestäni on.:muscle:

2 tykkäystä

Niminä on kyllä kova, mutta on kyllä varsinkin alivoimissa rutkasti parannettavaa

3 tykkäystä