Tappara.co yhteisöprojektin avaus!

Sellainen löyhä ajatus, että ideoidaan tässä Yhteisöprojekti-alueella, ja perustellaan Tehtäviä sitten kuin on saatu päätös tai edes konsensus siitä mitä halutaan tehdä.

Tehtäviä voi tehdä muutkin kuin minä :slight_smile: Oikeuksiakin on mahdollista saada.

Kirjauduin tänne jäseneks, vaikka mulla ei oo mitään annettavaa ns. koodaamisesta. Koitan lähinnä pikkuhiljaa opetella käyttään.

1 tykkäys

@Miksa ei kai täällä koodaamista tarvikkaan osata. Varmasti myös ideat ja kehitysehdotukset otetaan mielellään vastaan.

Tuo Categories-näkymä saattaisi toimia paremmin meidän palstalla oletusnäkymänä, ainakin sitten kun on varsinaiset alueet.

Jos on iPadilla iso parannus, niin kokeileppa kännykällä.

Itseasiassa monet isot kysymykset ovat täysin ei-teknisiä. Teknopuolta edustaa lähinnä se, kuinka hyvältä palsta saadaan näyttämään.

Kaikki rekisteröityneet käyttäjät ovat plussaa - saadaan lisää testaukseen peittoa. Ja rohkeasti mielipiteitä ja ideoita julki.

3 viestiä siirrettiin uuteen ketjuun: Emojit eli hymiöt - niiden käyttö ja tarpeellisuus?

Terve kaikille! Vanhalla foorumilla olen nimimerkki Linden #16. Täällä joutui modaamaan sen verran, että jäi risuaita teknisistä syistä pois joten _Linden_16 täällä.

Sellainen huomautus kaikille, että nyt kun kysymyksiä ja mahdollisesti jopa ongelmia uuden järjestelmän kanssa ilmenee, niin avatkaaa rohkeasti uusia ketjuja per asia. Näin tieto on selkeästi myös muiden luettavissa, kun käytännössä kaikki aloittavat nyt puhtaalta pöydältä - tieto leviää. Ja samasta syystä laittakaa kaikki kysymykset julkisena, eikä yksityisviestinä minulle.

Eli yleiset ihmettelyt: Yhteisö - Tappara.co
Jos epäilet kohdanneesi vikatilanteen tai väärää toimintaa, niin rohkeasti vaan: Kehitys - Tappara.co

Ja vielä sellainen tiedote, että meillä on talossa ensimmäinen moderaattori, eli Discoursen kielellä Valvoja: @Sekera

1 tykkäys

Välilyöntikään ei kelvannut käyttäjätunnukseen, joten pieni m on täälä pieni_m .

Se johtuu tästä toiminnosta: @pieni_m. Välilyönti katkaisisi käyttäjätunnuksesi. Discoursessa on nimikenttä johon voit kirjoittaa nimesi (joko oikean tai nimimerkin) haluamassasi muodossa ja se myös näkyy. Minulla siinä lukee “Ylläpitäjä”. Eli käyttäjätunnus ja -nimi ovat tässä ikäänkuin eri asia.

Lisäksi käyttäjäprofiilissa on nyt uusi kenttä jonne tulee laittaa Tappara.info nimensä. Tätä kysytään nyt myös rekisteröitymisen yhteydessä.

Joo ei hyväksynyt risuaitaa ainakaan mobiililaitteella, tuli vaan viesti, että ei ole numero tai kirjain. Taisi olla vielä niin, että ainoastaan underscore ja space oli hyväksyttyjä nimimerkkiin,

Tervehdys palstaveljet. Pieni muutos nimimerkkiini, joka oli Tappara.infossa Sasha-18, nyt siis Sasha-16. Tuli siis aikoinaan sattunut typo korjattua :grinning:

Kylmäpää-Kake on täällä pelkkä Kake. Ei voinu äätä käyttää.
Pistin kuitenki tohon nimeks ton Kylmäpää-Kake.

Joo tää Discourse on kyllä iha törkeen hyvä. Vähän epäilin mutta mennyt kyllä omaksi suosikiksi foorumisoftista etenkin mobiililaitteilla.

Jaahas, täältä näköjään itseni löysin. Nimimerkki on vanha tuttu.

Sen verran asiaakin ekaan viestiin, että Androidilla toimii puhelimella todella sujuvasti…

Hei, nyt on unohtunut yksi tärkeä asia. Täällä luodaan uutta, ja on tainnut käydä niin, että asiasta ei ole varmaankaan kysyttä Ilveksen lupaa. Hehän tämän ovat alunperin keksineet ja heillä on varmaankin patentti tähän,hä?

1 tykkäys

Täällä ollaan samalla nimimerkillä kuin infossakin. Ny on kokeilussa pikaisesti iPad ja ainakin profiiliin tais onnistua tappara.info tunnuksen lisäys.

Vaikka äänestin infossa uutta foorumia vastaan, olen nyt tästä uudesta palstasta todella innoissani! Tätä voi muokata Tapparan näköiseksi ja eiköhän käyttökin selkiydy ajan kanssa.
Tappara.co 2015-Uusi aikakausi!

Hieno homma @treppu. Discoursessa on paljon ominaisuuksia jotka tukevat keskustelua, mutta puuttuvat SMF:stä. Yksi miljoonasta tekemättömästä asiasta olisi kirjoittaa nämä auki, jotta käyttäjät osaavat niitä hyödyntää.

Mortonki. Hyvältä näyttää ja ilmoittaudun mukaan palvelukseen, ainakin vapaaehtoinen kokeilemaan kaikkea. Jatkossa myös muuta tarpeen mukaan. Tämä toimii ja näyttää tosi siistiltä, laitteena kaikki Applet, eli MacBookPro (OS X El Capitan käyttis), iPad ja iPhone (iOS 9.2). Kyllä lähtee.
Niin, ja vanha käyttäjä nyt uudessa kuosissa, aiemmin tunnettiin nimellä Calzo. Jätin sen sinne .infoon “historiallisista” syistä kaikkien viestien kera :joy: