Onneksi Tappara ei pilannut tytön synttäreitä.
Tää oli sellasta tylyä kannustamista. Itse olisin ehkä käyttänyt vähän paremmin pelisilmää, mutta tuskin tuo pikkutyttö joutuu tämän takia terapiaan.
No vilahtaahan siinä lopussa vielä joku hassussa peruukissa. Jos on isä, niin ylpee saa olla Jumalauta mitä touhua.
Ei varmaan terapiaan, mutta joku kunnioitus pitäisi olla! Vaikka sitten yhteisen urheiluhengen mukaan.
Ei ■■■■■ ,on tää rankaa aikaa tää elämä nykyää, meen peiton alle itkee itseni uneen ,kun kaikki o nykyään lehdessä .
No voi nyt jumalauta. Onko ihan pikkusen isoksi paisunut tämä, kun valtakunnan mediat ruotii asiaa. Sen ymmärrän, että some parlamentti. Toki siinä oli hölmöä toimintaa, mutta silti.
Siis oikeasti. Tästä lehtijuttu? Mä ihmettelen.
Tämä on ilmestyessään 41. viesti tästä aiheesta. Päätelmä: Meillä on pelllisesti kaikki kunnossa.
Tsemppiä tälle nuorelle Tapparan kannattajalle.
Ehkä minulla on vaan kauheat värilasit, mutta suoraan sanottuna ketuttaa ja ihmetyttää, että tästä saadaan uutisjuttu Iltalehteen, mutta Rodewaldin törkyilystä ei sanaakaan. Boikotti jatkuu.
Jos toi Tapparan paitaa heilutteleva on joku junnu ja tästä leivotaan tällainen kakku, niin ajojahdista on päitä pudottava. En tosin tuosta rakeisesta kuvasta ota selvää.
En kehtaisi näillä tiedoilla tästä “lehtijuttua” tehdä.
Ompa meillä hyväkäytöksisiä faneja, jos tämä on sitä pahinta häiriökäytöstä.
Tuosta oli Facebookissa pidempi video jossa synttärityttö on kuvassa paljon pidemmän ajan ja istuu alas ennen kuin toinen tyttö kohteliaasti odotettuaan alkaa esitellä paitaansa, molemmat sai ruutuaikansa.
Sopivasti leikattu tämä leviävä video jotta pystytään lyömään Tapparaa taas jotenkin alaspäin. Jääkiekon olohuone | Facebook
Laita linkki, muokkaa se viestiisi.
Ettei tuossa vain käynyt niin, että tuo etualan tytöltä synttärijuttu meni yhtäkkiä ohi.
Asian esille nostanut twiittaaja vaikuttaa ilvesläiseltä mouhijärveläisjuttuineen. Twiittien tekstistä kun jotain voi päätellä. Halutaan vaan mustamaalata koko yhteisöä. Ja kummempaa ei ole löydetty.
Joo isot mittasuhteethan tämä nyt näemmä on saanut. Kyllä mä sinällään ymmärrän, jos tuosta on mieli pahoitettu. Itse, jos järjestäisin lapselleni tuollaisen yllärin ja sitten joku tulisi sen osittain tuolla tavalla pilaamaan niin kyllä se harmittaisi minuakin (lapsen lisäksi). Lähinnä, kun tuota fania oli kuitenkin yritetty pyytää istumaan. Ja se, että kyseessä myös nuori niin osittain ymmärrän, mutta sitä en ettei tämän vanhemmalla ollut pokkaa puuttua asiaan.
Mut joo… Eipä tuo nyt maailman vakavin asia ole ja hyvä, että TPS nyt ilmeisesti sitten keksii sankarille jotain muuta. Eteenpäin
En nyt olisi aivan varma, onko ihan asiallista tehdä juttua valtakunnalliseen lehteen siitä, että jollain jääkiekkoa katsomassa olleella YKSITYIShenkilöllä ei ole pelisilmää jossain tilanteessa. Sama homma oliko Lukko(?)-sarjassa, kun piti jostain yksittäisestä ko. joukkueen kannattajasta painaa kuva lehteen, kun sormet pystyssä hetken tunnekuohussa.
Media pysyköön käsittelemässä julkisuuden henkilöitä, ei yksityishenkilöitä, jotka eivät ole julkisuutta kaivanneet, eivätkä maailman hirveimpiä törttöilyjä ole tehneet.
Heti kun tästä tyhjänpäiväisestä asiasta alettiin täällä vatvomaan niin päästiin heti otsikoihin…